torsdag den 5. november 2015

Rykker ind maskinhuset-Onsdag den 4 november 2015.

 Se det er en ordentlig bjerg-eller mur ged.:-)
 Årh, det kender jeg godt, det er lidt trælst...:-P
 Jeg har faktisk også prøvet at have tænkt på noget mad hele dagen, som jeg ved eller vidste vi havde i skabet...og når man så kommer hjem, så er maden der ikke mere...det er vildt sørgeligt..det er der også nogengange sket med noget mad som jeg selv har købt..men så er en af familiemedlemmerne kommet i forkøbet.

 Når vi er på ferie eller andre steder i lang tid, så gør vores katte det samme..eller måske venter de bare på maden, som de gør hver dag, haha:)




Mig og Ida ville lade være med at stille vores vækkeur, og bare se hvornår vi vågnede. (jeg havde dog sat mit til kl 10:00, for jeg kan ikke lide at sove hele dagen.)
 Men jeg vågnede faktisk 09:55, så det var da meget godt ramt.


Jeg blev dog liggende til kl 10:00. 





 Læste avisen.

 Fik hestene ud.














  
 Jeg fik lige vasket en lille smule tøj.





 Derefter gik mig og far igang med at fjerne det dårlige halm fra maskinhuset, og flytte det ud til bålet.

 Jeg kørte rendegraveren og samlede halm op, imens min far fejede halmen sammen.


Og kørte traktoren. 





 Da kl blev 12.30, holdt vi en pause, med noget mad.




 Jeg sad og så youtube med Prudst...
 Lidt efter gik vi ud og arbejdede noget mere.

Jeg har faktisk haft fletninger i hele dagen.







  











Da far var igang med at oliere maskinerne, inden de skulle ind i maskinhuset, sad jeg og snakkede lidt med hesten ude på græsset. 

 Også Minnie, for hun er der altid, :-P












Nu skulle maskinerne rykkes ind i maskinhuset. 




Jeg dirigerede og far kørte ting ind. 



 Da kl blev 16:00 holdt vi fyraften.
 Ida havde ryddet op og gjort rent i hele huset..Hun er meget god til at rydde op..jeg plejer at sige at hun lider at rengøringsvandvid C-:








Ind med hestene. 





 Mad til kattene.



 Da kl blev 18:15 kørte min far mig op til bussen, da jeg skulle til zumba.

 Jeg hører sangen om og om igen.


  
 Og da jeg skulle hjem igen efter zumba, hørte jeg den også.

Så var jeg hjemme igen.


 Mig, Ida, Alice og far satte os til at se 10 things i hate about you imens vi fik risalamande med varm kirsebærsovs...dog uden mor, for hun skulle arbejde.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar