onsdag den 11. november 2015

Æbleskiver sammen med en stirrende Prudst-Onsdag den 11 november 2015.

 Haha,"ja, jeg gjorde ihvertfald ikke noget"..det blik har jeg nok lavet mange gange, da jeg var mindre, for der ødelagde jeg mange af min mors, lamper, potteplanter og vaser...jeg var et meget klodset og uheldigt barn..
 Jajaj, der er noget der..


Min mor klædte tit mig og Ida i det samme tøj, og vi kunne faktisk godt lide det..vi sys det var sjovt.

Alice er 2 år yngre end Ida og 4 år yngre end mig..men vi har aldrig rigtig været klædt i det samme alle 3 på en gang.

 Hahah, jaaaaa..jeg gør det rigtig tit med Harald, for han hader at blive båret, og prøver altid ihærdigt at komme væk fra en, når han bliver båret, det er sååå sjovt.



Her til morges, da jeg vågnede kl 08:00, hørte jeg lige nova.

Da jeg arbejdede med grise, og gik rundt og kontrollerede(altså gik rundt og kiggede om nogle var syge, havde ledbetændelse, meningitis, brok, ørebid, fået grise, skulle have fødselshjælp osv osv )..så hørte jeg ALTID nova..jeg elskede at høre det program, især fordi at en af værterne (Jojo) hele tiden griner, og det er såå sjovt, at man kommer til at grine af det selv.










 Jeg havde haft fletninger i i nat, så jeg havde fine krøller næste morgen.






  
























 Morgenmad og avislæsning.
 Engang ved den 14 oktober filmede jeg min oktober japan crate..og jeg kan huske at jeg var sååå træt, da det var sent om aftenen, og jeg gad bare slet ikke at filme den, haha..men jeg gjorde det alligevel...så jeg sys egentlig ikke den blev så god...
 Nu skulle der ryddes op i køkkenet.
 Når jeg ser bare en klat der ikke skal være på tallerkner eller lignende, så vasker jeg hele molevitten op i hånden, bare for at være sikker på at det er rent..det skete for disse tallerkner.

Imens oploadede filmen til min youtube kanal..


 Den er faktisk oppe nu..men den er virkelig dårlig..jeg er ikke tilfreds..

Min kanal her:

https://www.youtube.com/watch?v=A6KQErcymHs




De små kom ud. 
















 Og som altid kommer kattene for at underholde en..det er jo også god underholdning.






















 Lidt efter gik jeg op på it værelse, for at rydde lidt mere op  i skabet, der pludselig braste sammen..Jeg er ret ked af at mit værelse skal rodes sådan til IGEN, når det liige er blevet helt perfekt...dumme skab der lige skulle brase ned inden jul...

 Imens jeg ryddede op, så fandt jeg min dagbog fra 2008..der var jeg omkring 14-15 år..

Vi fik denne bog, af vores dansklærer, da vi skulle skrive dagbøger, i klassen, og hver fredag skulle vi aflevere dem til vores dansklærer, så hun kunne læse dem i weekenden, og skrive en lille besked til os, når vi fik den igen om mandagen.






 Jeg gik bare helt amok med at skrive, tegne og male i den..men jeg elskede at skrive, og jeg elsker stadig at skrive..det beviser jeg jo rigtig godt, da jeg jo skriver blog og dagbog hver dag..

 Jeg faldt også over nogle efterskoleting.
Woow, hvor mange minder der egentlig kommer tilbage til en, når man ser en bestemt ting, tegning, billede eller bare en sætning..det er helt vildt.



 Jeg fandt også et billede fra da jeg var omkring de 14-15 år(faktisk ved den tid jeg skrev i dagbogen jeg fortalte om lidt før i indlægget)..det var vidst året før vi alle blev konfirmeret.

Her er det selvfølgelig 2 klasser i en..da vi på min friskole blev slået sammen på denne måde:


0 klasse-Mikro( startede 10 personer).
1 klasse-lillegruppen.
2 klasse-lillemellem.
3 og 4 klasse-udsigten(blev slået sammen med hinanden)
5 og 6 klasse-storemellem(blev slået sammen med hinanden)..billedet er fra da vi gik i storemellem.
7 og 8 klasse-storegruppen(blev slået sammen med hinanden)

Vi havde kun op til 8 klasse...men ville gerne have flere klasser, da det er en rigtig god skole, og man er som en hel familie på den friskole..vi var jo kun omkring 90 elever.


Hahah, jeg har været smart at skrive navne på, haha...
 Der sidder jeg jo.


 Nu er skabet ved at være tømt, så jeg snart kan ordne det.
 Det er nemlig helt brækket.
 Men nu ligner mit gulv et helt bombekrater..IGEN....jeg har dog overraskende nok tingene i bunker, så der er styr på det.
 Kan i fornemme bnkerne??..der er system..
 Jeg lavede et par æbleskiver..til dem der ville have i familien.
 Prudst sad igen og bare gloede på mig, sådan her i rigtig rigtig lang tid.





 Jeg ramte faktisk rigtig godt, lige da hun gabte.
 Jeg håber videoen ovenover virker, da jeg kom til at puste Prudst i hovedet, og fik derefter en smule grineflip, haha.
 De skulle have omkring de 10 minutter i ovnen.




 Imens de bagte sad jeg bare på gulvet og ventede.







 Og blev selvfølgelig overbegloet af Prudst, imens jeg sad og flækkede af grin over at hun heletiden stirrede på mig.









 Æbleskiverne blev rigtig gode og friske.





Hahaha..hver dag, når jeg skal fodre kattene, så rydder jeg jo det kattemad som Prudst har spildt ud over sin madskål, op. 

 Og hun ved jo at det betyder at jeg snart skal igang med at lave maden til kattene..så hun bliver simpelthen SÅ ivrig, at hun går ind foran mine hænder, stikker hovedet ned i skålen og løber rundt.
 Som om der liiige pludselig skulle dukke noget mad ud i den blå luft.
 Jeg er begyndt at fodre kattene og lukke hestene ind ved 16.30-tiden nu, da det bliver så hurtigt mørkt for tiden.


Så kom de indenfor. 

 Bruno gider ikke rigtig ind for tiden, han bliver ved med at protestere..det har han aldrig rigtig gjort før?..men det kan være det kun er sådan i en periode.


Så fik de endelig mad. 

 Lidt efter fik jeg igang med at filme min goodiebox for oktober måned..jeg vil rigtig gerne begynde at ilme dem igen og lægge dem op på youtube på samme tid, som jeg laver et blogindlæg på goodiebox.
 Jeg synes faktisk at det jeg fik filme, blev rigtig godt...dog liiige indtil den stoppede af sig selv, og jeg ikke havde opdaget det før jeg havde snakket helt færdigt...øøv...

Det er så trælst..det er som om jeg ikke skal eller må det her...fordi der hele tiden går noget galt..så jeg ikke kan...Da jeg prøvede igen, så sagde den at der ikke var mære plads tilgængeligt....måske skal jeg bare lave en lille video her på istedet????..indtil jeg forhåbentlig får det fixet.


 Da kl blev omkring 18:10 kørte min mor mig op til bussen, da jeg skulle til zumba.




Da jeg var inde i bussen, hørte jeg nova igen. 







 Jeg skulle heldigvis ikke vente i så lang tid i busskuret denne gang,da bussen var en smule forsinket.
 Hmm...det er lang tid siden jeg har hørt denne sang fra owl city..
 Da zumba var slut, skulle jeg jo med bussen hjem igen.

 Jeg hærte nova igen igen..

 Jep..når jeg køber en pakke gajoler, så kan jeg sagtens finde på at spise dem en efter en efter en efter en..til der ikke er flere..det er skide dårlig vane..men de smager jo så godt.

 Hjemme igen..
 Prudst sad nu på stolen under bordet.


Nu er det hurtig blog, og så vil jeg op på mit værelse og læse i min bog. 

 Vi havde lige en pizza, jeg måtte få og varme, da jeg var lidt sulten.
 Normalt er jeg ikke så vild med forarbejdet mad..jeg sys det er lidt ulækkert..men jeg var sukten lige der....den smagte faktisk heller ikke så godt..


Nu vil jeg ind og se noget med Jan Hellesøe i fjernsynet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar