torsdag den 26. november 2015

Hjælp og støtte til kattehjemmet-Tirsdag den 24 november 2015.

 Nogle der vil vide og følge med i alt, og andre der bare passer lidt sig selv.
 Ja, det er virkelig pinligt, og så siger man bare et eller andet, som man sikkert bare får situationen til at blive endnu mere pinlig.
Hahah, ja, den hund mangler ikke noget:)
Hahah, jeg kan faktisk ikke huske had han hedder,men han er da lidt cute ...han er skuespiller i en film, just so you know..





Jeg kom op kl 07:00. 

Jeg kunne sove en time længere, da mor skulle til sønderborg, så hun kunne køre mig og Alice til sønderborg.





Så skulle vi køre ved 07:30-tiden.











Mor kørte mig hele vejen til kattehjemmet.

Idag var tv2 syd på besøg, fordi at kattehjemmet ligger ikke så godt økonomisk lige pt.

De fonde der plejer at give tilskud, støtte og legat-penge gaver, har valgt at trække sig, så vi får ikke rigtig nogle penge nu...

Vi har penge nok til januar, og hvis vi ikke får nok samlet, risikerer vi at skulle lukke.


Og ved 12:30 var jeg færdig. 


Ida havde været ude og køre til noget køretræning, så hun kunne lige nå at komme hen og se kattehjemmet inden vi var færdige med rengøringen.

Så vi gik sammen hen til busstationen.

























Vi smuttede lige ind i borgen. 







Og kiggede i H og M. 









Ja, man kan jo ikke lade være med at prøve noget. 









Mit hår har stadig snært af ombre hair.














Jeg kunne faktisk ret godt lide denne bluse, men jeg købte den ikke, for det er jo snart jul, så man kan ønske sig den.







 Den var også ret sød, så den har jeg ønsket mig.











Og disse bukser står også på ønskelisten. 









Det er lidt smart at tage billeder af hvilken størrelse, man ønsker det i.











Vi skulle lige en tur i kvickley og se, og der mødtes vi med Alice der havde fået fri fra skole.





Vi besluttede os for at gå ind på Silles mad, da vi alle var ret sultne. 



   Og der fik vi s en sandwitch. 







  Ida og Alice tog bussen hjem, og jeg blev hentet af far, da han var i sønderborg.

Man må nemlig kun sidde 3 personer i min fars boxer, så derfor var der 2 der skulle tage bussen.


Imens jeg ventede på at far hentede mig, kunne jeg lige aflevere nogle bøger på biblioteket for Alice. 






Så kom far og hentede mig.







Hjemme.

Mor havde bagt en kringle til kaffe, hvilket var rigtig rigtig lækkert.


Ej, den var SUPER god. 

Alice var igang med at lave kakao, og så sad hele familien og hyggede sig til kaffe.






Kattene fik mad.


Far kørte mig op til bussen, da jeg skulle til bokwa.



Det er satme koldt at sidde og vente på bussen.
















Kulden den lister lige ind i ens buksehuller og graver sig ind i ens knogler...det er såååå koldt.














Så var jeg i sønderborg. 









Nu skulle jeg bare ind i varmen. 
















Da det var tid gik jeg hen til der hvor vi laver bokwa. 


Da vi var færdige nåede jeg igen ikke bussen, så jeg skulle vente i 20 minutter før far hentede mig ved bussen...Det var en kold oplevelse. 






 Endelig blev jeg hentet, så jeg kunne komme hjem i bad.



Vi skulle dog lige ind og handle på netto først.










 Hjemme.

Det indslag de havde filmet idag, blev vist i tv om aftenen.

Jeg fandt klippet på deres hjemmeside.

Det er filmet i den afdeling hvor der er killinger og ungkatte..det er der jeg for det meste går og gør rent og snakker med kattene.

I kan se det..

Her.

http://www.tvsyd.dk/artikel/pjevs-og-hundredevis-af-soenderjyske-katte-risikerer-aflivning#player

Og i dette klip kan man se mig, i den grønne trøje.
Det er første gang jeg har være o tv, og jeg er stolt over at det var et indslag med dyr, fordi jeg holder så meget af dyr, og indslagte går ud på at hjælpe dyr.

i kan se det her.

http://www.tvsyd.dk/artikel/pjevs-og-hundredevis-af-soenderjyske-katte-risikerer-aflivning#player


Hvis i har lyst til at donere lidt penge til de søde katte, så skal i være meget velkomne.
I kan se informationer og oplysninger på deres hjemmeside.

Her.
http://www.soenderborg-kattelaug.dk/

Det ville betyde meget for kattene, og for dem der er frivillige derude.




Jeg har ihvertfald støttet med 200 kr.

Og på hjemmesiden fik jeg lagt en lille besked.



Jeg skrev også en lille besked på min egen facebook..det ville være dejligt, hvis folk delt den til deres venners og deres venners venner.

Og på diverse kattegrupper.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar