søndag den 8. november 2015

Gråsten landbrugsskole til indvielse af ny hal-Fredag den 6 oktober 2015.


Det var da et perfekt billede at kigge på idag, da der jo er weekend idag.

Og så en fin lille kat. 

 Ja, hvem har ikke tænkt den tanke??..haha :)
 Jeg ser mig egentlig ikke som en der har privatfly, stort hus og swimmingpool.

Haha, neej neej:)

Om 10 år er jeg 31 år, og der håber jeg da at jeg arbejder med dyr, da det er det jeg drømmer at arbejde med.
Jeg håber jeg har en sød kæreste/mand og måske et barn...men det ved man jo aldrig.

Mit hus må(og jeg håber) gerne være et hobbylandbrug, have te par grise, køer, høns, katte, hunde, fugle, gnavere osv..jeg ved godt det er mange ting, men jeg håber også jeg får 4 børn, så de kan hjælpe til på gården.

 Altså det er selvfølgelig flot med markerede maver hos drenge, men det er ligegyldigt for mig.

Jeg er faktisk heller ikke sætlig vild med vildt trænede folk, det sys jeg efter min mening ikke er så flot.
Men ham på billedet går lige .)

Det jeg lægger mærke til er først øjnene selvfølgelig, for det er jo dem man kigger ind i først.

Jeg elsker også at kigge på folks hænder, og det ved jeg ikke hvorfor..haha..min lille fetisch..hhah :)

Igår fik jeg set det sidste afsnit af danmarks næste topmodel, hvor det jo var finalen.

 Jeg ved ikke om jeg har lyst til at sige hvem der vandt, hvis nu folk ikke har set finalen..Men nu har der jo været de sidste genudsendelser, så jeg kan vidst godt sige det.

Men hvis i ikke har set finalen, så gik væk nu...


Vinderen blev Daniel, hvilket var en rigtig god deltager..jeg sys han er rigtig dygtig til sit arbejde, og han er jo også meget speciel udseende, på en fin delikat måde.












 Lige da jeg var igang med at lave noget kakao, kom der nogle af gæsterne hen til vores dør, som der så tit gør, hvis de har nogle spørgsmål.

Det var nogle gæster fra afrika.

De var virkelig flinke..det plejer afrikanere at være .

De kom og sagde:

We just want to say goodbye, we are leaving now.
It was so nice.
We are so happy.
Please say it to your parents.
Ciao..bye.






 Jeg tog mig et bad. 







  


















Jeg læste derefter avisen 





Jeg gjorde mig klar, til at tage hen på Gråsten landbrugsskole, til noget indvielse af det nye maskinhus og undervisningslokale. 

Der gik dog lige et par timer før, så jeg gik ud og lukkede hestene ud.









 Minnie er en lille sniger. 







 Jeg vaskede lidt tøj. 









Ved kaffetid smuttede mig og min far ind til kaffe ved farmor, før vi tog hen til landbrugsskolen, da min farmor gerne ville give kaffen, så vi havde noget at "styrke" os på. 

 Og så kørte vi afsted.
Det startede kl 16:30.


 Så var vi der.
 Det er underligt at komme tilbage, hvor man ligesom havde et hjem, og det er det på en måde stadig også..altså jeg føler mig hjemme på skolen..hvor jeg snart boede i 2 år...men nu bor jeg der jo ikke mere..men derfor kan jeg da stadig komme til arrangementer på skolen..det gør jeg gerne.

Jeg boede(på 1 hovedforløb)ved det 5









Man kan lige se en lille smule af den nye hal, dog knipsede jeg ikke så mange billeder, da jeg ikke gider at stå og ligne en fotograf, haha, og desuden kendte jeg et par enkelte derude..haha :) 





 Vi kom ind i hallen, hvor vi så os lidt omkring, der var sat et par traktorere op, lys, masser af mennekser og en masse drikkevarer, såsom cola, sodavand, vand, øl, kaffe og the,

Det så rigtig fint ud, og hallen var faktisk dejlig varm og stor(1180 kvadratmeter, mener jeg nok)
Der blev holdt lidt taler, og det var faktisk meningen at Ellen Trane Nørby, som er en dansk politiker i folketinget..hun har været lidt af hvert, men lige nu er hun børne-undervisning og ligestillingsminister..hun skulle have holdt en tale, men det kunne hun ikke da der havde været en bombetrussel i sønderborg lufthavn, og der sad hun altså i et fly på vej til, så det fly blev nødt til at flyve helt til Vojens, så hun kunne ikke komme.

Hun ser så sådan her ud..





Da vi havde været der i en og en halv time, tog mig og min far hjem..dog varede indvielsen i længere tid.


















 Vi tog lige ind i Gråsten fakta for det er jo fredag, og når det er fredag, må man jo spise slik.












 Så kørte vi hjemad.








Vi var hjemme 18:12 ca.









Mig, Ida og Alice sad lidt og læste i blade, horoskoper og snakkede lidt.

Ida og mor havde været til Brørup marked, mens Alice havde været i skole, så det har været en hyggelig dag for nogle af os, da Alice jo blev hjemme, og var i skole. 


Lidt efter sad vi alle og hyggede os med fredagsfilm.








     
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar