søndag den 1. november 2015

Hårdt arbejde og Jan Hellesøe show-Lørdag den 31 oktober 2015.

Igår fik jeg skiftet min baggrund. 


Og set vild med dans.


Det var rigtigdejligt at ligge på sofaen med tæppe på.
Vi "skændes" altid om sofaerne, haha.
Men Alice er taget til odense med en veninde til ulige numre koncert og Ida var på arbejde, så det var kun mig og le forældre:)




Da det var slut sad jeg og læste lidt. 











Hahah der skulle stå so tired istedet for sport tired.
Igår lå jeg og hørte 5 seconds of summer(5sos)

Hvilket jeg nok ikke ville gøre, for jeg kan kun lide en sang af dem..so thats strange..
Men jeg må ærligt indrømme at der er en ret lækker iblandt, hahah..
Virkelig underligt at jeg kender deres navne, men jeg er ikke fan af dem...Jaa..Luke er den der er ret hoooot, haha :D




Her til morges kom jeg op kl 08:40.









Ida arbejder jo som tjener og skal koge æg, og servicere osv, så hun øver sig på at koge æg..så hun kogte lidt æg til os.
De blev helt perfekte.



















Jeg gik lidt rundt med Prudst på armen,imens hun faldt halvt i søvn, haha :)











Fik lukket hestene ud. 













Mig og far gik igang med at save og kløve det sidste af træet der er i stalden, så vi kunne få vores halmballerne ind.






Efter et par timer havde vi fået alt det kløvede træ ind.




Nu skulle jeg save det sidste træ. 

Jeg fik hørt lidt musik imens.

Ida mugede ud og jeg savede træ.
Det savede træ, skulle ind i hønsehuset.




Mig og far fik lagt en pressenning ud på gulvet, så vi kunne stable lidt halm.


 Vi har fragtet ca 3 læs halm på fars boxer.

Det er virkelig godt at vi nu kan få det ind i tørvejr, for halm eller hø eller noget som helst korn har IKKE godt af at stå ude i regnvejr..og det kan man tydelig se at det her halm har gjort, for hvis i kigger godt efter kan i se at den øverste halmballe er en smule sort...det skærer vi selvfølgelig væk..for det må hestene eller andre slags dyr IKKE få..
Ved kaffetid gik vi ind og fik kaffe.


Vi fik lidt småkager. 

Min farmor havde haft gæster, så hun kom ind med lidt brøtorte, som vi kalder en rugbrøds-lagkage her i sønderjylland.

Min farmor laver de flotteste og lækreste kager..hun kan bage ALT simpelthen:-)

Det er næsten synd hvis man IKKE har smagt noget af hendes mad, haha :-P










Efter kaffe gik mig og min far ned for at sortere lidt i halmen..det der har fået vand skal desværre brændes af, for det kan vi altså ikke bruge.




















Da vi havde fået alt det halm vi kan bruge, ind i stalden, lukkede jeg Pinkey og Bruno ind.













Det ser jo fint ud, jeg håber bare ikke at Prudst(hun sover jo ude i stalden om natten, da hun er den ældste kat, og ikke hører så godt, så vi kan ikke have hun ikke kan finde hjem igen)..skubber for meget til halmen, så det vælter ned..
Da kl blev 17:00, fik kattene mad, som de plejer.
Jeg prøver at lukke hestene ind og fodre kattene på det samme tidspunkt hver dag, da de så kommer til tiden, og det er også det bedste npr man har dyr eller børn, for så er der ikke problemer, haha :D
Jeg tog mig et bad.


Lavede lidt blog. 

Drak lidt the.
Hehe, ja..min farmor havde været inde med resterne af alle de kager hun havde bagt, og resterne af kaffen og the, osv..det gør hun hver gang hun har haft gæster..det er sødt af hende, selvom hun ikke behøver det (-:  <3


Jeg gjorde mig klar til at mig og min mor skulle til Jan Hellesøe show, der hed manipulation fuckr med dn hjrne...
Jeg elsker Jan Hellesøe, så det var stort for mig at skulle ud og se ham i virkeligheden.



























Vi kørte kl 19:00. 






 Og vi var der en halv time inden det begyndte.






















Man måtte ikke tage billeder derinde, men for jeres skyld knipsede jeg lige lidt af scenen..dog fik jeg ikke nogle billeder af Jan Hellesøe, da man jo ikke måtte. 







Jeg fik lige lavet en opdatering på facebook, for spændingens skyld. 

 Så begyndte det kl 20:00.  ENDELIG.det føltes som om vi havde ventet i 2 timer:)




 Det var så spændende og sjovt, tankevridende, vildt, hypnotisk, spændings-agtigt, og crazy..


Jeg har så meget brugt mine 220 kr RIGTIGT!..og skal klart til en af hans shows igen.


Han sagde dog at folk ikke måtte fortælle folk om hvad han lavede hvis nu at der var nogle der skulle ud og høre ham, så derfor fortæller jeg ikke noget om det(jeg har dog fortalt min familie hvad han lavede)..
Men hvis i har set hans shows, så var det noget a la det..

Han er opvokset i sønderborg, så det er helt magisk at jeg har boet tæt på ham i 21 år..(dog har han boet i las vegas)..haha :)

 Kl 22:00 var det slut.













Vi var lidt sultne bagefter så vi tog ind på mc donalds, det er altid noget jeg glæder mig til, for det er ikke særlig tit vi får mad udefra, så det er noget særligt, når vi så gør.




 Jeg havde fået bestilt en cheeseburger menu, med kakao istedet for cola..men det var pudsigt for jeg havde fået 2 cheeseburgere.

 Men det smagte da ret godt.:)

  
 Så kørte vi hjemad.

 Jeg var ret træt, så det var dejligt bare at ligge og se tv, da vi kom hjem. 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar