torsdag den 5. november 2015

Hyggeligt værelse-Tirsdag den 3 november 2015.

Katte tisser overalt, så det er ikke noget nyt at den tissede på hamsteret..hahah :)
Jeg bliver dog aldrig så rød der, det er jo helt vildt usundt..men det kan jo være at de var faldet i søvn ude på stranden.
Buketter der er lavet af helt almindelige blomster fra grøften eller marken er helt klart nogle af de flotteste buketter man kan lave.
Det har man faktisk nogengange ja..nogle gange kan man tage sig selv i at diskutere inde i sti eget hovede.









Igår aftes fik jeg set kender du typen.




Og derefter hammerslag. 

Jeg sad foran kakkelovnen på nogle puder.
Det er vildt cosy og hyggeligt, og det varmer rigtig dejligt.


 Da vi senere skulle i seng, sad mig og mine søstre og så på gamle billeder og film på Idas computer.
Haha, det er så sjovt at se en fra da man var  mindre.
Vi har kun billeder og film fra ca 2009, da jeg fik min første computer.





Næste morgen stod jeg op kl 08:40 ca.
Til morgenmad ville jeg lave noget med æg, så jeg lavede et spejlæg.



Jeg er slet ikke god til at lave spejlæg, det bliver nærmest bare til scramled eggs istedet, haha. 

Hver morgen læser jeg jo avis, så det gjorde jeg også idag.


Jeg satte mig udenfor til min kat Stribe, da hun sad og miavede udenfor vinduet.


Derefter lavede jeg lidt kryds og tværs.


Og så skulle hestene ud.






Pinkey havde tabt sin grime, så jeg blev nødt til at gå hele marken rundt,så jeg gik fra den ene ende til den anden ende, for at lede efter den.










Imens jeg hørte musik.






Kattene sad bare og gloede på mig, og tænkte nok" hvad laver hun dog?".











Stribe fornøjede sig oppe på mine skulder.












Jeg fandt den dog til sidst..dog inde i dens egen bås, haha.
Så jeg havde brugt måske 15 minutter på at lede efter den..:)


Der var en lille fugl der legede ret vildt i vores blade..det var mega sødt.
Jeg fik varmet noget æblejuice i min gryde.

Prudst fik sig lidt mad..






  

Jeg så ikke downton abbey i lørdags, så det satte jeg mig for at se her idag.
Sammen med Prudst.
Jeg fik skiftet min baggrund.

Da Alice kom hjem fra skole, sad jeg og snakkede med hende på køkkenbordet.
Og spiste yoghurt.










Til brødtid, fik vi os et stykke brød. 

Prudst sad og tiggede.

Pst..hun fik selvfølgelig også lidt pølse.


Så skulle Pinkey og Bruno ind. 




og kattene skulle have deres mad.


Jeg gik op på mit værelse, for at rydde lidt mere op, og så var det bare hyggeligt at være der oppe.







Ja, jeg var lidt kreativ igår aftes, så jeg havde overmalet mine vinduer og spejle med lidt julehygge.











De her lys er med duft og de er vidst nedbrydelige..er dog ikke helt sikker..men gode er de.



De kommer i et rør..jeg fik dem i en goodiebox sidste år.
Mit armbånd knækkede, så jeg fandt på den gode ide, at sprede dem ud på bakken med lys..se det er hygge.


Hahahaha...lige pludselig hørte jeg et BAAAANG!!, og så vælter alle mine ting ud af skabet, hahahha...det var virkelig sjovt..eller sjovt sjovt...skræmmende..

Jeg har alt for meget inde i mit skab.



Jeg fik hunget en lyskæde op..på en ret fin måde, sys jeg selv.






Lidt efter endte jeg på gulvet hvor jeg sad og spiste pistacienødder, haha...de er så gode.




Da kl blev 18:30 kørte min far mig op til bussen, da jeg skulle til bokwa.




Jep, hvilken sang hørte jeg??..




Det er så koldt og mørkt efterhånden nu..det er lidt øv, når man ikke rigtig kan se noget, og jeg tør ikke at gå for langt når det er mørkt..men sådan er det jo.



Jeg er virkelig glad for at borgen har åbent, om aftenen, så jeg kan gå derind og vente til bokwa begynder.








  
 Så startede bokwa.



Da bokwa var slut, hentede min far mig:-) 

Min mor ville have jeg skulle købe tyggegummi..typisk mor..haha :D


Så mig og far smuttede ind på rema 1000.







Nu har de igen risalamande til 10 kr inde på rema 1000..så sådan en skulle jeg da lige have med hjem.




I netto har de(ja, der var vi også lige hurtig inde) halv pris på deres bagværk efter kl 20:00..mig og far gik lidt amok derinde.




Så tog ´jeg mig et varmt bad. 

Årh, det her ser så hyggeligt ud..Jeg ved dog ikke om jeg kommer til det..men det kunne være fedt.





Bloooog-tiiid. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar