tirsdag den 24. november 2015

Noget af en dag med god mad-Søndag den 22 november 2015.

 Haha, han bliver en fabulus voksen en dag, haha ;-)
 Laver vi alle ikke dumme ring sommetider? :-P
 Årh, den skal nok hjælpe på humøret.
 Er det ikke omvendt?..øhm, i dont know, im not a lion.





 I nat drømte jeg at vi var på et bibliotek, jeg havde nogle børn, men jeg gik rundt og hældt mælk ud over dem, og det var åbenbart en sjov leg vi havde. 





Jeg kom op kl 08:30. 

 Her til morgen, kommer Ida op på mit værelse, og kigger ud af vinduet.

Hun udbryder"eeej, det sneeeer", og åbner vinduet.men lige da hun åbner vinduet, så laver hun et mega sjovt ansigtsudtryk, imens hendes hår bare flyver bagud.

Hun udbryder" wwoooow, det var koldt"..og lukker vinduet igen. 

Hahaha, jeg var flad af grin...det var virkelig sjovt.



Vi spiste søndags morgenbord sammen. 


 Det begyndte lige så stille at sne, i meget små bidder, så det var altså tøsne, der ville forsvinde efter kort tid.





 Inde på dr på facebook, kunne man ligge billeder af den mængde sne der var i ens område ind på deres facebookside..der lagde jeg dette op.







 Så gik jeg udenfor for at gå rundt og opleve sneen.







Det var lidt koldt ,og blæsende.








 Minnie :-) 









 Vi manglede mere træ, så jeg gik igang med at kløve en nasse træ.









Det var Idas tur til at muge ud, så det gjorde hun imens.


Tadaaaaa..det kunne næsten ikke være i vognen.




Nu var det tid til blog.
Alice lavede lektier.
Ida lå på gulvet foran kakkelovnen og varmede sig.















Da kl blev 15:00, gik i ind til farmor til kakkelovns-indvielse, da hun havde fået en ny kakkelovn.

Der sad vi og hyggede os i næsten 3 timer, hvor vi spiste kage, slik, drak kaffe og the, og sludrede og snakkede.
Hun havde lavet sin berømte bondepige med slør kage(det er en sønderjysk æblekage, der bare bliver kaldt bondepige med slør)

OG DEN ER SÅÅÅÅ GOD!..jeg mener, jeg har sgu ondt af folk der IKKE kommer til at smage min farmors kager-hun kan bage ALT, og hun kender nærmest ALLE kager i danmark.


Jeg havde lyst til at spise hele skålen selv.
Hun laver mad og kager som man ville blive beæret over at spise til man revner af.



Så fik kattene lige mad.

Mig, Ida, Alice og far kørte til Bilka.


Vi har ikke radio i bilen, så vi hørte julesange på min mobil.






Først tog vi lige ind på mc donalds  og fik os en chicken burger menu.


'















Det var rigtig lækkert.






Så gik turen til Bilka.












Vi hørte også  musik på vejen hjem.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar