tirsdag den 17. november 2015

Lidl-Tirsdag den 17 november 2015.

 Hahaha, jeg siger tit miaw til mine katte, for at se om de svarer tilbage..det sker bare ikke, hahah .-)

Eller jo, Minnie svarer tilbage hele tiden..hun miawer konstant:)




 Ja ja, jeg må sige det ser utrolig smukt ud..men de har jo forskellige frisurere.

 Det er ikke særligt kønt, når man virkelig kan se ens foundation eller hvis det er en forkert farve.

Men jeg kalder nu ikke folk for bitch,,hahah....
 Jeg elsker Cosmo and wanda.alt er bare grønt og pink.




 Igår aftes var jeg oppe på mit værelse for at rydde lidt mere op. 










   





Jeg har fået ordnet skabet en lille smule.







 Jeg fik også set kender du typen om aftenen.






Næste morgen, kom jeg også op kl 06.00. 













 Jeg fik læst avisen og drukket min the.
 Og gik op til bussen, da det var ti


Lidt efter var jeg i sønderborg.







Det er lidt underligt at gå imod strømmen af mennesker, da de fleste mennesker går ind af byen, og jeg går ud af byen.






Det tager 20 minutter at gå hen til kattehjemmet. 








  










Jeg ved ikke om jeg må tage for mange billeder derinde....øhm...men øhh...ups..



 Der er selvfølgelig flere rum end dette, men jeg har mest været inde i dette rum.











 Kl 13:00 var jeg færdig med det frivillige arbejde.

Idag var der en lille sød killing, der hele tiden hoppede op på min ryg imens jeg tømte kattebakke, og bed i mit hår..årh, den var såå sød.

Ej, de er altså så søde de katte:)


Jeg håber virkelig bare at de alle får et godt og dejligt hjem, der passer lige til dem, for de bliver stressede af at være der i længere tid..og det kan man jo ikke have for dem,


Hvis i er interesserede i en kat, så er der salgsdag om aftenen.

I kan også kigge på deres hjemmeside.

Her.
http://www.soenderborg-kattelaug.dk/26464985

Det er så sjovt, for når jeg går ind på de katte der er til salg inde på siden, så ved jeg hvem de  er, og jeg har jo snakket med en del af dem...det er ret sjovt..
 Jeg tog bussen hjem idag.


 Jeg skulle lige overstå de 20 minutters gang hen til busstationen.











Jeg tog lige en runde i borgen for jeg havde noget tid til min bus kom. 











 Og så gik jeg hjemad.





















Og så gik jeg hjem..det er blevet koldere i vejret nu. 






Jeg havde ikke spist noget siden kl 06:00 og kl var omkring de 15:00..så jeg var pænt sulten.

  



Hjemme. 




Ida havde egentlig fri fra arbejde idag, men hun havde ikke engang lukket hestene ud, så det gjorde jeg. 







 Minnie stod og drak lidt vand. 













 Stribe og Minnie fik lige en smule mad..det sker at de får en smule mad her og der inden de rigtig skal spise..ellers er de jo sultne:)





Jeg lavede mig en smoothie med banan og jordbær..det er lang tid siden jeg sidst lavede en, men jeg skal jo lige ind i en smoothie periode igen. 





 Der skulle lige slappes lidt af med youtube og en mad.








 Lidt efter måtte hestene hellere komme ind igen.


   

 Og kattene fik deres aftensmad.





Lidt efter gikjeg op på mit værelse, og iklædte mig mit idrætstøj. 











Man kangodt se at enderne i mit hår er blevet lidt lysere, men det er ikke så nemt at få på billede med et overmalet spejl og en flækket mobil :-) 


 Jeg kunne lige nå at rydde lidt mere op på mit værelse, imens jeg fik hørt lidt musik.


Til aftensmaden fik vi hot dog. 

 Mor kørte mig op til bussen, for jeg skulle jo til bokwa.



Inde i bussen er der en del varmere end udenfor. 







 Da jeg var ankommet til sønderborg gik jeg ind i borgens varme og ventede.
Ida skulle faktisk ikke til guitar idag, da hendes guitar lærer er på ferie.



















Matas har fået deres obligatoriske julepynt op.




 Da det var tid til bokwa gik jeg jo ind og fyrede den af. 








 Det var vældig godt idag, hvor vi bare fyrede den max af, og fik danset en del.
 Bowa sluttede 20:15, så jeg nåede ikke bussen, og jeg har ikke lyst til bare at gå inde midt i det hele..

Bussen kører 20:15, hvilket er et meget upraktisk tidspunkt for mig.

Den næste bus går først 21:15,så jeg skal nærmest vente en time.

Jeg er dog så heldig at mine forældre gerne vil hente mig hvis det er..så jeg ventede på at min far hentede mig...det tager omkring 20 minutter fra os til sønderborg i bil.


Så var min far her. 







Vi kørte lige ind på Lidl for far ville gerne have appelsiner..han køber altid appelsiner i november/december..det er en tradition, at vi spiser appelsiner heletiden, ahah..:) 






Så kørte vi hjemad bagefter. 



Hjemme igen igen. 

 Nu er det blog tid.


Jeg kan høre inde fra stuen at natholdet er begyndt, så jeg vil lige udgive dette indlæg, og smutte ind og de natholdet.

Det er med Simon Talbot idag, og jeg elsker den gode gamle Simon Talbot. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar