lørdag den 14. november 2015

Flensborgstur-Fredag den 13 november 2015.

Hahha, ja, katte er nemme at få ned i et akvarium... især, hvis der er fisk dernede, de skal bare lige udenom vandet, som de hader..haha..
 Ej, jeg elsker flotte kager der er dekoreret på en fin måde.

Jeg vil mega gerne selv have en flot kage.

Dette billede gør mig også meget sur og ked af det...

Når du er sammen med din familie eller venner, SÅ VÆR SAMMEN MED DEM!!.

Når jeg er sammen med familie eller venner, så bliver min mobil for det meste nede i lommen, og bliver kun taget op, når der selvfølgelig ikke lige sker noget, der er så vigtigt..

Men hvis jeg var på en restaurant eller cafe med nogle..nej, så da jeg ihvertfald ikke med mobilen..det er respektløst.


 Hold op, jeg har en lækker skærm..min computerskærm har skiftende billeder, så det er ikke det samme billede hele tiden.
 Jeg kan faktisk slet ikke lide Lukas Graham..jeg har en mærkelig følelse omkring ham, og jeg sys han er usympatisk og ubehøvlet..og jeg ved bare ikke hvorfor jeg synes det, og jeg har egentlig heller ingen grund til at synes det..men der var vidst en episode engang, hvor han havde forulempet noget eller nogen..men jeg er ikke sikker...



Nu kommer det underlige så...

Hans nye sang 7 years er UTROLIG GOD!, jeg elsker den sang, og hørte den rigtig mange gange i går.

Den har et rigtig godt budskab, og en sammenhængende tekst, jeg faktisk godt kan lide.

For det meste kan jeg ikke lide hans tekster, da de på en måde er krænkende og usammenhængende..
 sangen er her:

https://www.youtube.com/watch?v=0Iaua2rO5Zk
 Nu var der jo bonderøven, som jeg selvfølgelig skulle se.:-)





Jeg kom op kl 08:00, da jeg skulle være i sønderborg kl 10:00. 

 Jeg hørte nova om morgenen..


Læste avisen. 



Imens jeg fik morgenmad. 











 Jeg havde igen krøller i håret. 





















 Jeg tog afsted mod bussen.
















 Der ventede jeg så på bussen.










  




 Bussen var ca 6 minutter forsinket.
Der stod på planen at den landede på busstationen 09:55..og jeg skulle være til mødet kl 10:00..så jeg kom ihvertfald forsent så..

 Endelig..før den blev mere forsinket, så var den her.


Jeg hørte Lukas Graham 7 years.  

 Jeg var på busstationen kl 09:59...Så jeg ville komme 3 minutter for sent.
Jeg er sådan en der rigtig gerne vil være der 5 minutter før, for det virker mere professionelt, og det er også det bedste, hvis tingene skal gå som planlagt.


Så jeg nærmest løb op til jobcenteret. 




 Det viste sig heldigvis at hende jeg skulle mødes med, var forsinket..jeg var bare SÅ lettet over at hun var forsinket, for jeg HADER at komme for sent..
 Jeg skulle derfor vente i ca 20 minutter.

Jeg sad og skulle tisse, men jeg vidste ikke om jeg kunne risikere at gå på toilet, eller om det var bedre at vente...så jeg ventede, hahah....

Efter lidt ventetid og mødet..kunne jeg begive mig videre ud til et toilet, haha, cause you gotta take care of your business.   



Hende jeg snakkede med, var virkelig flink, og hun var meget behjælpelig..jeg vil dog ikke nævne hendes navn.. 








Jeg smuttede lige ind i borgen, da jeg elsker at gå rundt derinde, der er sådan en hyggelig atmosfære. 






 Jeg gik derefter op mod biblioteket.





Jeg satte mig i musikhjørnet, på en stol, for at læse og vente indtil Alice fik fri, og Ida kom til sønderborg.




 Der var heldigvis noget strøm, så jeg kunne få min mobil opladet, da der ikke var så meget strøm tilbage.

 Jeg sad og læste metroxpress.

 Hahah, det her var da meget smart.

Man køber noget lækker tøj samtidig med at man støtter en god sag.


  
 Woow, mit horoskop passede slet ikke idag.

Jeg har virkelig været i et godt humør idag, og alt er bare gået perfekt. 

 Jeg læste derefter bladet der hedder skøn.
 Da jeg havde sat der i rigtig lang tid.
Fra 10:40 til kl 12:50, og bare læst,læst og læst...

Jeg blev pludselig sulten..




Så jeg gik hen til Silles mad, da jeg ville have en sandwich. 




















 Jeg havde nummer 47.  




 Den så virkelig god ud, og den var også dejlig varm og lækker.


 Jeg gik og spiste den på vej til..ja, jeg var ikke rigtig på vej til noget..jeg gik bare rundt og spiste den, for man må vidst ikke spise inde på biblioteket.





 Hold da k..ft man...haha...

Da jeg kom ned til havnen/stranden(ved ikke lige hvad jeg skal kalde det) vendte jeg om, da det blæste ret meget, og jeg gad ikke at skulle have hår i hovedet og munden, på samme tid med at jeg spiste sandwich.









Lidt efter var jeg færdig med min sandwich, så jeg gik tilbage til sønderborg  centrum. 



  






  







 Jeg gik lige igennem borgen igen igen.




Da jeg kom ind i borgen, fik jeg bare en dejlig varm fornemmelse, for der var sindsyg koldt udenfor.














 Jeg kunne lige vente de sidste minutter på biblioteket til at Alice havde fri, og Ida kom til sønderborg.







Jeg tog bare en random bog om Lady Gaga og sad og læste. 




Så var Ida og Alice endelig kommet.






Og vi tog til Kruså, da vi skulle tage bussen.











Nu skulle vi bare vente på bussen til Flensborg. 











  Imens vi ventede, gik mig, Ida og Alice lige ind i en antikbutik. 

 De havde nogle vildt smukke møbler derinde..woow.

























Vi havde omkring 10 minutter derinde, så derefter skulle vi jo med bussen til Flensborg.





 Ved 15:00-tiden var vi endelig i Flensborg.











Så gik vi bare lidt rundt i Flensborg. 






























  




  




Vi var inde på en lille café med navnet back werk..og der kakao var SUPER GOD!..jeg elsker jo kakao, og når jeg ser at man kan få kakao et sted..jamen så skal jeg da have kakao. 

 Jeg var tæt på at give den 10, men jeg tænker jeg giver den 9,50..meget tæt på 10.




 Det var rigtig hyggeligt at gå rundt deriblandt mennesker og hygge og det var bare rart.

 Det her er super kreativt..




 Der er sådan en butik der hedder Claires i det center der ligger i Flensborg, og der er vi altid inde..de er meget ekstreme med dere julehatte,,, hahaha... 




















 Vi skulle da også lige ind i et indkøbscenter og kigge. 



  
  

 Jeg fik købt en smoothie, der havde nummer 3, med jordbær, ananas, naturligt yoghurt og noget andet jeg ikke lige kan huske..men den var super god, lækker og frisk..Jeg inspirerede Ida og Alice til også at købe en..



  
  






Det er så hyggeligt i gaderne om aftenen. 

 Vi satte os ned for at høre på en der spillede musik.






 Jorden var meget kold til min booty..










Lidt efter tog vi tilbage til Flensborg busstation. 






Vi tog bussen til Kruså igen. 

 Vores far hentede os og vi besøgte vores mormor.
















 Mormor havde lavet and, kartofler, brun sovs og sure agurker.

Vi fik is til dessert.

Lidt efter fladede vi alle ud med disney sjov, og andet.:)













  





 Min mormors solbær saft er balm diggity :)altså lækkert...:D 


 Så kørte vi hjemad.



Vi var hjemme ved 23:00-tiden.



Kattene fik sent mad idag.








Jeg fik købt en ret underlig cola, med appelsin. 


 OG EN HARIBO JULEKALENDER!!..den er så seej.




 Og slik yoo!:-P

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar