søndag den 15. november 2015

Terror i Paris-Lørdag den 14 november 2015.

Haha, det er så rigtigt.
Piger skal gerne have alle detaljer og drenge, kan fint leve med de basiske detaljer.
Jeg tror at vandet ville blive alt for koldt til sidst, hvis man sad der i over en dag, haha..vandet bliver jo koldere, hvis man kun har en varm-vandsbeholder.


Aww..jeg er sikker på at katte også har moderlige kærlighedsfølelser.
Ej, det er jo det der fine hus fra filmen op(mener jeg den hedder).

Jeg kom op ved 09:00-tiden, og så på facebook at der var beskeder om et terror angreb i Paris, og jeg blev jo chokeret, så jeg skyndte mig nedenunder, hvor vi tændte tvét, og sad og så nyhederne omkring terror angrebet..:(


Hestene kom ud lidt senere idag..vejret var heller ikke så godt..




  Kattene var der også. 


Harald min skønne hankat.



Det er så forfærdeligt det der er sket.

Jeg væmmes..

Jeg forstår ikke hvorfor der er nogle mennesker der bliver lykkelige af at slå folk ihjel og skabe uorden.
Jeg forstår det simpelthen ikke..de er IKKE mennesker, men djævle..

Jeg er så chokeret, og har det dårligt på Parisernes vejene, men også på alle dem der har mistet en kær ven eller et familiemedlem.

Hvor må det være frygteligt..
At de(islamisterne og terroristerne) ikke kan lide vores samfund og acceptere at vi har ytringsfrihed, er ok..men at ligefrem at bruge vold, skyde, dræbe og lave terror er IKKE OK.

vold løser INGENTING..istedet skal det løses med snak og forhandlinger..det er bare ikke lige så nemt...


Jeg håber at vi en dag kan leve i fred sammen ALLE sammen og acceptere at vi er FORSKELLIGE..

OG LAD OS NU FÅ LUKKET DE GRÆNSER..så folk der VIRKELIG gerne vil integreres og folk der VIRKELIG er TAKNEMMELIGE for at der er lande der vil hjælpe dem når de er i nød, kan komme ind..


Terrorister og islamister, skal bare holde sig langt væk...Det ville være perfekt hvis de opholdt sig i helvede, og ALDRIG kom ud..




Lidt efter skulle jeg lige hjælpe far med at få trucken hævet op ad mudderet, ude på marken, da den sad fast.
Far kørte rendegraveren, hvor vi havde spændt en kæde bagpå, så den kunne hive trucken op.
I kan måske godt se at bagpartiet er hævet lidt på rendegraveren, det er så den nemmere kan tage fat, og få hævet et andet monstrom op ad noget mudder.
Jeg fik tjansen at køre trucken..
Og nej, jeg har ikke truck cetifikat..men det er herre sjovt at køre den alligevel.


Vi fik den dog op lidt efter..Hvilket jo er godt. :)





Mor havde været igang med at bage nogle ret kunstneriske brød. 





De blev rigtig gode, friske og faste..:-P


Det er ikke mig, der har sat smørren der, jeg spiser nemlig ikke smør..et stoppede jeg mig i 2009.



  Vi har faktisk sat klistret til skærmen hele dagen, for at følge med i nyhederne om terrorangrebene.. 


Så kom hestene ind.










Og kattene fodret. 

Jeg fik tændt vores fine lys i vinduet.

På en måde gjorde jeg det for at mindes ofrene i Paris, men jeg følte ikke at jeg burde gøre det til ære for dem...

Fordi lysene forestiller huse..istedet skulle det have været enkelte lys..men min tanke om at mindes Paris med lys kommer jo indefra, så jeg tænker at det er i orden..









Alice lavede tunsalat til aftensmaden


Nu var der blog.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar