lørdag den 28. november 2015

Købe lidt julegaver-Fredag den 27 november 2015.

 Hhaahah..genialt..det er rigtigt at katte og hunde oftest er ret gode til at lugte i hinandens måse...haha..
 Waaauw, hvor er det smukt tegnet.

Jeg ville ønske jeg kunne tegne SÅ flot.
Men den er jo også meget smuk, fordi det er Justin Bieber..
 Jeg tror det er et stort problem for de fleste...nogle gange gider jeg ikke rigtig i seng, fordi så harjeg fundet noget "sjovere" at lave..haha..men man bliver jo nødt til at sove.
 Jeg har flere gange gerne villet skrabe alt mit hår af, så det ikke kunne irritere mig..især når det blæser,og man ikke har et sat op...det er SÅÅÅ irriterende at få hår blæst ind i hovedet mere end 2 gange....men jeg elsker selvfølgelig mit lange hår, så det kommer aldrig til at ske.


Jeg fik skiftet in baggrund. 



Om aftenen pakkede jeg kalendergaver ind til mormor, da hun hver jul får 24 pakker fra sine børnebørn.

Min mormor har jo 2 døtre(min mor og moster)..så hun får 12 pakker fra os hver. 


Jeg er den eneste i min familie der VIRKELIG elsker at pakke gaver ind..jeg sys det er så HYGGELIGT og beroligende...min mor HADER at pakke gaver ind..så er det jo godt at jeg elsker det.





 Jeg kom ret meget i julestemning, da jeg så dette syn.



 AAAAAAARRRHHH, hvor er det FLOOOOOOT!!!.





 Jeg kom derfor rimelig sent i seng..ved 00:30-tiden.
 Jeg plejer jo altid at stå op kl 06:00 om morgenen, når jeg skal hen til kattehjemmet.

Det skulle jeg også her til morgen...men jeg vågnede kl 07:00, og det er der hvor mig og min søster går op til bussen(hun vidste ikke jeg skulle til kattehjemmet idag, så derfor havde hun ikke vækket mig.)

Heldigvis mødte hende jeg skulle være sammen med på kattehjemmet kl 09:30, så det var jo perfekt.








  

  





 



 Jeg sad og skrev mine ønsker ned på et papir.

Ja....i know....jeg har altid MEGA mange ønsker...


 Jeg lavede jo en ønskebog i krea på efterskolen, og der står alle mine ønsker i.



 Så sad jeg og hyggede lidt med Prudst.
  








 OMG..nu er der samlet over 50.000 kr ind til kattehjemmet...det er helt vildt, at der er så mange sødemennesker der har lyst til at støtte os.<3


TTAAAAAAKK:-)




Min mor skulle til sønderborg på samme tid med mig og Ida, så vi kunne køre med. 







 Så var jeg henne ved kattehjemmet.


 Og kl 13:00 var jeg færdig.

Jeg ville egentlig have gjort det en smule hurtigere, da mig og søstrene skulle ud og shoppe lidt julegaver idag, og kigge lidt på black friday tilbud....men man bliver SÅ opslugt af at være derude, for man vil bare kramme og eje, og snakke og kigge på kattene, og så render tiden fra en, og så er kl lige pludselig alt for mange..
 Så skulle jeg lige gå de 20 minutter hen til sønderborg.












Jeg prøvede at gå så stærkt jeg kunne, for at nå hen til biblioteket, hvor min søster ventede, inden hun blev irriteret af at vente.














 Der var mange mennesker på gågaden.













Så var jeg henne på biblioteket. 











Da jeg havde "samlet" Ida op gik vi hen til borgen hvor vores anden søster Alice ventede. 



  




 MEN...Ida og Alice bestemte sig for at de alligevel ikke gad at købe julegaver og kigge på black friday tilbud....så de tog med mor hjem...Det var sgu da lidt øv hva??....Nå, så måtte jeg jo gøre det selv.

Jeg har det egentlig også bedst med at gøre sådanne ting selv, for så skal man ikke til at vente på den eller de andre hele tiden osv osv..så er man sin egen selvstændige ged.
  



Så jeg drønede rundti hele sønderborg..op og ned af gaderne..in i butikkerne og ud af butikkerne. 

























'




'








 Ved 16:00-tiden mødtes jeg med far, for han var i sønderborg, så han kunne tage mig med hjem.
 Vi gik lige op ad gaden for at kigge lidt på black friday tilbud.


  
 Og fik os en lille pølse med brød.

Det var rigtig lækkert.



Og en varm kakao. 



 De tænder jo juletræet på rådhuspladsen hvert år, og i år var det kl 17:00, så der gik vi ned.





 Der var nogen der stod og sang og spillede på en scene.

Men min far kom i tanke om at han havde 2 timers gratis parkering, og så ville det koste penge, hvis han holdt der mere end de 2 timer, så vi blev nødt til at gå op til bilen inden vi skulle betale noget...så vi fik ikke set juletræet blive tændt. 



Det var ret ærgeligt faktisk. 





Ej, hvor er det smukt det billede.




 Så vi tog hjem.











 Waauw...det der lys blænder bare ENORMT meget.





 Hjemme.


 Så fik kattene mad.

Jeg kan jo godt lide at holde orden og styr på ting, så jeg satte mig til at regne hvor mange penge jeg havde købt julegaver for idag, og hvad jeg skylder folk, og hvad de skylder mig.
 Jeg har faktisk en "skyldebog"., så jeg kan holde styr over det.


 Jeg kom "vidst" til at bestille noget inde på www.Sheinside.com....upsiiii...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar