fredag den 27. november 2015

Lækker salat-Torsdag den 26 november 2015.

Nogengange kan man da godt tænke alt for meget over nogle ting, og derved have en virkelig uforståelig samtale i sit hovede.
Ha, der var der lys og hygge, nu er det mere industrielt, og der er heller ingen legeplads til børnene mere(altså på vores mc donalds)..det var det vi(mig og mine søstre) glædede os til, når vi skulle på mc donalds.
Det er SÅ dejligt, når der er en der roder i ens hår..jeg elsker det.
Den er da nuuuuser! :-)



Jeg tror jeg har spurgt ALT og ALLE om hjælp med kattehjemmet...men gid jeg kunne spørge hele danmark.








Om vinteren så fryserjeg altid rigtig meget..og sover med rigtig mange dyner og tæpper...

Lige nu sover jeg med 2 dyner og 5 tæpper, fordi jeg altid fryser om vinteren. 


Jeg kom op 08:30 ca.























Morgenmad er altid vigtigt om morgenen.
Jeg når næsten aldrig at drikke min the.



Jeg skulle til møde på jobcenteret igen her til morgen kl 10:00, så jeg gik op til bussen.
Det var et utroligt smukt vejr her til morges.























 Jeg ventede i busskuret.


Det er godt at have et lille hul, som man kan kigge ud ad.



Så kom jeg med.







Så var jeg i sønderborg, da bussen lander 09:55..men det kan man aldrig regne helt perfekt med.


















En halv time efter var mødet slut. 


Jeg fik igen en masse papirer.





 Næste tur gik til kvickley, da jeg skulle handle ind til aftensmad.


Og derefter skulle jeg med bussen hjem.










Og så gik jeg hjem.



























Hjemme.

Man kan lige se min kat Stribe stikke hovedet frem fra gulvbrædderne.




Lidt efter er hun godt igang med at spidse kløer på min taske, hvilket jeg ikke er så glad for...:)
Jeg reddede hende, da hun var en lille killing for 8-9 år siden.
Hun havde slugt noget plante-sprøjtegift..ved ikke lige helt hvad det var.

Jeg sad hos hende næsten en hel dag, og prøvede at få hende til at kaste op, så hun kunne få "giften" ud af kroppen..

Ida og Alice var kun interesseret i at spille fodbold ude på græsset..men det er også ligemeget..det vigtigste er at hun klarede den..


Lige siden har hun været min lille kat..:-)..til tider lidt sur med et stort temperament...men jeg elsker hende lige meget hvad, og jeg er taknemmelig for at hun er her endnu..<3




 Jeg fik købt nogle nye høretelefoner, men så gode sys jeg nu ikke de ser ud...jeg er lidt skuffet.(jeg har åbnet og prøvet dem..derfor den korrekte udtalelse af produktet.)



Jeg havde fået købt en masse til aftensmaden.

Og en lille overraskelse til familien..en kæmpe romkugle.

Ida sad og kukkelurede på nettet :)
Jeg satte mig ind og lavede lidt blog.








 Jeg havde lyst til en smoothie, så jeg lavede mig en. 




























Rigtig lækkert med noget varme i kakkelovnen. 


Jeg frøs herremeget alligevel, som jeg altid gør om vinteren, så jeg satte mig hen i sofaen sammen med Prudst.






  Og så underholdt jeg mig lidt med noget Saccone Joly.














 Da det var tid til at hestene skulle ind, og kattene skulle have mad, så gik jeg jo ud og did my thing. :)













Ja..flot..Minnie skubbede en masse af tørfoderet ned på gulvet..Rigtig flot Minnie---   :-)
Jeg fik det dog ryddet op igen.










 Så skulle aftensmaden laves.














Jeg havde lavet en meget lækker salat.






















BONDERØVEN :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar