lørdag den 7. november 2015

H&Ms Balmain-Torsdag den 5 november 2015.

 Hold fast han er pæn hva piger? :)haha..ej, han er godt udrustet..
 Jeg tror også på at man skal have en venlig tone når man har børn, og ikke råbe af dem, når man får lyst til at skælde dem ud(men det tror jeg ikke man har lyst til så tit)..
Man løser ikke konflikter ved at råbe og overgå hinanden i skælsord..nej, det gør man ved at snakke samen og derved finde løsninger..
 Årh, det er noget fra  den der tegnefilm med feerne, som hedder de fantastiske fehoveder.


 Jep, folk der kan æde og æde, og stadig er en streg i luften.
Ligesom at folk kan træne og træne, men stadig ikke kan komme af med det ekstra.

Men det er jo bare sådan vi er, og det er jo ikke kroppen der siger det meste om hvem vi er..det er personligheden og vores måde at agere på.




Jeg kom op kl 09:10 ca. 



  





 Jeg spiste lidt morgenmad. 

 Og læste avisen.

 Jeg fik de kære små udenfor.















  

Se den lille Harald-missen...:) 




 Jeg sad og slappede lidt af og så hvad der skete i verden.




 Hvis i har facebook, eller holder avisen, så ved i sikkert at h&m lancerer en kollektion der hedder Balmain som er noget samarbejde med Kim Kardashian og Kanye West.

Folk de lå på gaden(strøget) i københavn for at være de allerførste der fik fingrene i det tøj.

Folk pjækkede endda også fra skole..nogle havde fået tilladelse af dere forældre til at tage på shopping, istedet for at tage i skole.


Jeg sys det vildt latterligt, at de unge skipper skolen for at tage på shopping, efter noget stof der er syet sammen til noget man kan have på, der alligevel bliver mindre efter nogle år.

De forældre der har givet deres børn lov til at pjække fra skolen, for at shoppe, er godt nok nogle mærkelige og uvidende forældre..Så tror børnene jo bare at de til hver en tid kan tage til forlystelser, eller ud at shoppe, når de har lyst, og skippe de vigtige ting, så som skole, der leder en og danner ens fremtid..

Desuden er tøjet heller ikke særlig pænt(det er selvfølgelig i orden, hvis i kan lide det, det bestemmer jeg jo ikke), og det passer egentlig ikke ind i vore samfund det tøj, for jeg har set det.



Jeg vaskede en smule mere tøj. 

 Og fik hunget det op.


Prudst sad bare i indkørslen og kiggede på mig. 









   
 Jeg gik op på mit værelse for at rydde op, da det trængte til lidt kærlighed.










  Jeg havde slæbt Prudst med ovenpå, selvom jeg ikke må for min far specielt, men han var ikke hjemme lige der, så hvad han ikke ved, har han ikke ondt af..haha:)..Min far bliver dog aldrig sur, der skal meget til..det er min mor der klarer den part:-p


Jeg skulle have ryddet op i mit skab, der jo pludselig "braste" sammen..haha:)










 Hun er så sød, når hun ligger der og sover.


Nu  er det bare mere rodet end igår, fordi jeg skal have sorteret dem, og repareret hylderne igen.





Jeg plejer at ligge ting i bunker efter.
Hvad jeg vil gemme, smide ud, måske skal bruge eller minder. 

 Jeg var lige ude og hjælpe min far med at køre en traktor der ikke kunne køre hen til vores vaskeplads, da den skulle vaskes, og der fandt jeg min gamle jakke, som jeg havde nrugt på efterskolen engang, og det er altså 5 år siden, så jeg må se om jeg stadig kan passe den.


Den skal dog lige vaskes først. 

 Jeg sad og så lidt Ellen på youtube.


Jeg har fundet en ny sanger, der synger godt, dog er jeg ikke så vild med hans tekster..men hans stemme er fin. 



Hestene kom ind. 


 Kattene fik mad.



 Nu fik jeg tændt mit fine hjemmelavede græskar. 

 Og vores egne købte græskar.



Årh, det her er sååå sødt..Jeg fældede vidste en dryp..hmm:)






Bonderøøøøøven!!!!;-) 



  


Mig og Ida gik igang med at se friends...Alice skulle desværre i seng, da hun skulle i skole næste dag.









 Det var også der ved 00-tiden, så det var lidt sent.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar