søndag den 22. november 2015

Hygge hos faster Gegge-Lørdag den 21 november 2015.

 Og det skal der nemlig, lige meget hvem du er og hvordan du ser ud..

Undtagens folk der er onde, eller prøver at gøre livet surt for andre.
 Hahaha, det er så sjovt sådan noget der..det gør Alice også ret tit med vores hoveder.
 Jeg har faktisk prøvet at smsse og skrive på facebook med den samme person, men vi snakkede om noget helt andet i hver samtale.



 AAAAAAAAWWWWWW!!!!!!!!!..det er så sødt, og det skader dem jo ikke.












Jeg ville egentlig have stået op kl 09:00,men kom istedet til at sove til 10:40 ca..og vi skulle køre hen til vores faster Gegge kl 11:30..så jeg havde en smule travlt.






Jeg nåede lige et hurtigt bad. 

Så vandrede jeg op på mit værelse, for at gøre mig klar.

For næsten hver gang vi skal nogen steder hen, og vi alle skal ind på badeværelset, så render vi rundt og laver alle mulige mærkelige ting, osv.



















Da kl var på et tidspunkt vi skulle køre, så var jeg lige blevet klar, og gik ud af døren, men så lige i det øjeblik, kørte min mor ud af indkørslen...

Jeg var lidt skeptisk om jeg skulle fortælle det, men jeg prøver at være så ærlig som muligt her dog uden at såre eller gøre folk ondt.

Hun kører tit bare fra mig, fordi hun mener jeg er så langsom og hun hader at vente på mig, når vi skal nogen steder hen....Men når det er Ida eller Alice der er langsom, jamen så venter hun..Ja, der er lidt forskel på os..men sådan er hun jo..det kan der ikke laves om på..

Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, for det er da ikke sjovt, når folk kører fra en, for man kan jo ikke rigtig gøre noget, andet end at løbe efter.

Men det var sgu da lidt irriterende, at hun kørte LIGE da jeg gik UD af døren..Men jeg tog alle de ting jeg skulle have med, og så løb jeg hele vejen op til soluret, og så kom jeg med..


Far skulle lige være færdig på arbejdet, inden han kunne køre, så han kom en time efter..men jeg gider da ikke at komme en time efter, når jeg jo er klar...



Jeg var simpelthen SÅ sur..hold da kæft..jeg mæglede ikke ET ord på vej derop...
Så var vi oppe hos faster Gegge.
Jeg var stadig pisse sur, men det er jo ikke de andres problem at ens mor kører fra en, så jeg blev hurtigt glad igen..det blev jeg jo nødt til.

Jeg har dog ikke taget det store billedgalleri, da jeg NYDER at være sammen med min familie,og der skal man altså ikke sidde med de diverse elektroniske dimser..der skal man være SAMMEN..det er jo ikke så tit man ser hinanden..


Vi fik hamburgerryg, flødekartofler, sure agurker og blomkål til mad.


Derefter gik mig, Alice og vores kusine os en tur rundt i byen(jeg nævner dog ikke lige byens navn) 

Det var ved at blive rigtig koldt, og det blæste, så det blev kun til en 30-40 minutters tur.

(Ida og vores fætter skulle desværre arbejde, så de kunne ikke komme med :/....) 


 Da vi kom hjem fik vi æble-sandkage og lagkage.
Samt masser af sodavand, kaffe og vand.


Vi hyggede os rigtig meget.

Det er SÅ dejligt og rart at være sammen med familien..jeg kan ikke beskrive det..men jeg føler mig VILDT lykkelig, når jeg er sammen med familien, lige meget hvor vi er, bare vi er SAMMEN.







Tidligere på aftenen fik mig, Alice og vores kusine spillet klodsmajor og yatsy, imens vi spiste hamburgerryg på noget rugbrød.


Ved 18:00-tiden kørte de andre gæster hjemad, og vi tog lige ind i en fakta i nærheden.















Og så tog vi hjem. 

Nu skal vi til at afrime vinduerne, nu er vinteren jo på vej.

Jeg brugte mit studiekort fra vuc til at skrabe frosten af..jeg skal jo desværre ikke bruge det mere, så det gjorde nytte her.

Vores "sneskraber" er jo blevet væk..vi har jo ikke skulle bruge den i sommeren.

Jeg elsker at høre musik, imens man kører hjemad i bil, det er ret hyggeligt.

Jeg hører dog ikke musik hele vejen, der sidder i jo og snakker.



Hahah, jeg er hurtig til at tilgive, hvis det altså ikke er det groveste, så jeg var blevet glad på vejen hjem...Men jeg hader stadig når hun kører fra en..


Så var vi hjemme.



Kattene fik mad.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar