onsdag den 18. november 2015

Mai-Britt og Prudstselfier--Onsdag den 18 november 2015.

 Katte er jo nogle ret livlige dyr, især når de er små og nysgerrige.
Så det skal nok passe at de sommetider løber rundt i hele huset og leger med ting-også om natten.


Jeg har desværre ikke den erfaring med at have indekatte, da vores katte altid har været udekatte..så det har jeg ikke oplevet.
 Når eksamenerne er tæt på, så får man altid følelsen af at have ret travlt.
Man føler man har glemt alt hvad man har lært hele året.

Specielt mig, sidder oppe for at forberede mig i lang tid, hvis det er et fag jeg ikke lige bryder mig om.
 Det ville være mega fedt at se dette syn, hvis man trådte ind ad sin dør.
Men man bliver jo altid glad for gaver, gæster,slik og kager på sin fødselsdag.
 Det ville da ikke være så værst.




 Igår aftes så jeg natholdet sammen med Ida.


 Det er altid rart at slappe af på sofaen.






 Idag vågnede jeg kl 09:00. 

Der skulle komme nogle folk fra Stofa og sætte nogle nye kanaler ind i vores tv..da vores udlejnings-gæster  gerne vil se sport, og det kan de ikke når vi kun har omkring 45- kanaler i udlejnings-tvét.
 Prudst kigger altid helt crazy på os, når hun opdager at vi står i køkkenet, for hun vil så gerne ind.


Det kom hun dog også. 


Jeg havde fri fra kattehjemmet idag.

 Og hestene kom udenfor.











 Vejret var overraskende solrigt.










  


























 Jeg satte mig ned på gulvet for at snakke lidt med Prudst, og så går hun altid op på ens skød, for hun vil så gerne sidde hos en.
















 Hahah, der er rimelig mange mig og Prudst-billeder idag.

Nå..whatever...jeg gik lidt rundt sammen med Prudst, da jeg var igang med at lave mig en kop the, og stille morgenmaden frem.









Julethe er det bedste her omkring juletid. 

Duften er helt fantastisk.


 Nu har vi jo alle de der kanaler som vi aldrig har haft før, så jeg så lidt undercover boss.


Imens jeg lavede goodiebox for oktober. 








Derefter var der noget der hed fra skrot til slot, fra 2007.


 Jeg kan huske at jeg ELSKEDE t million dollar business,(tror jeg det hedder på engelsk)

På dansk hedder det ihvertfald huse for millioner.

Jeg elskede Chad(ham der er på billedet)







 Jeg synes bare at han var så lækker dengang(det skal siges at jeg så det ret tit)..haha, for ca 6 år siden. 


 Jeg hoppede i overtøjet.
 Og begav mig ud på en cykeltur hen til brugsen, for jeg skulle nemlig hente min goodiebox.

















Inde på brugsen. 










 Og så kunne jeg cykle hjem med den..

Jeg ville faktisk gerne have cyklet en længere tur, men det bliver jo ret hurtigt mørkt for tiden, så jeg skulle cykle en hurtig og kort tur..jeg skulle jo også til zumba jo.









 Så var jeg hjemme.


Kattene sidder altid og venter på en når man kommer hjem.

Jeg tror egentlig bare de venter på mad, haha..de lader bare som om at de har savnet en :)










Nu kunne de små bisser også komme ind.

De kommer altid løbende i fuld fart.







 Nu kunne kattene få deres mad.



Jeg fik alt det der pap der er udenom goodieboxen af, men jeg havde ikke tid til at se hvad der var inde i den..og jeg vil gerne sætte mig ind i ting, istedet for bare at gå ting mega hurtigt igennem.

Jeg kunne rigtig godt lide at den var rød..det er jo også november boxen.



 Jeg fik lavet en kop julethe....igen igen.
 Og fundet lidt nødder frem...pistacienødder,er jo mine ynglingsnødder.


 Jeg gik igang med at se gift ved første blik.




  


Da jeg havde set det afsnit  færdigt, gik jeg op på værelset for at skifte om til idrætstøj.
  















 Min far kørte mig op til bussen.





 Inde i bussen var der meget varmere end udenfor, og det blæste meget mindre..

 Jeg fik agt et nyt billede op på instagram.





 Der var en lille dreng der var med i bussen, der sad og råbte "jeg er den, jeg er den, jeg er den, jeg er den"..hele tiden..det var ret irriterende..

Men der var godt nok også mange med i bussen i aftes.






Så var jeg der og gik ind til zumba. 


 Da zumba var slut skulle jeg jo hjem igen.


Jeg sad og ventede på bussen..der er faktisk ikke så koldt når man sidder og venter i et busskur...men man kan godt høre regnen trille ned fra himlen og blæsten tude.


 Det er ret øv, at "busselskabet" (eller jeg ved ikke hvem det er) har postet et billede af en pizza og skrevet " er du lækkersulten" på..øhm...ja..du kan tror jeg er lækkersulten, jeg har jo lige været til zumba.
 Det er ret dejligt at komme ind i en varm bus, når man har sat i et lidt koldt busskur, eller stået i regnen.



Det er mærkeligt at folk tit har faste pladser i bussen.

Jeg sidder foreksempel altid i venstre siden, oppe foran i bussen. 


Der er også en mand der hele tiden er med den bus jeg skal med når jeg skal til zumba, der sidder på den samme plads.










 Min far kom og hentede mig, da jeg stod af.

Ida og Alice havde været i Flensborg idag.

Ida havde været til noget køretime, og Alice i skole..jeg skulle jo til zumba, så jeg kunne ikke komme med...jeg vil jo ikke gå glip af bokwa eller zumba.


De kom med bussen, så det var meget smart. 


 Så var vi alle hjemme.
 Prudst har fundet sig et nyt sted at sidde.


Jeg var sulten, så jeg lavede mig et spejlæg. 

 Jeg lan bedst lide når det er lavet på begge sider.
 Jeg har nogle meget mærkelige madvaner, så jeg skulle da selvfølgelig have 2 forskellige slags pålæg på mit rugbrød.



Lidt efter var det tid til et bad. 









 Og blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar