tirsdag den 3. november 2015

Kort tur til tyskland-Mandag den 2 november 2015.

Jeg elsker hår-specielt langt hår.

Jeg har altid ønsket mig, men det er som om det ikke gider at vokse..det er ret øv.

Hvis jeg havde langt hår, så skulle det være lidt ligesom de her frisurere.
Hhahah, det villevære ret fedt:)

Jeg har faktisk også altid ønsket mig at være tvilling med en..det blev jeg så heller ikke.

Jeg vil rigtig gerne have tvillinger engang..det er bare så spændende, og det må være ret specielt.


Ej, hvor kunne det være hyggeligt.
Det er et ret flot billede,men også en alvorlig besked..vi bliver nødt til at passe bedre på vores verden..


Op kl 08:30.
Jeg fik læst lidt blade.





Set Hammerslag. 




Lidt efter gjorde jeg mig klar, da mig, mor og Ida tog til tyskland.

















Vi tog afsted ved 11:40-tiden.



Jeg sad og læste en lille smule på vejen derhen.



Da vi havde kørt i ca en time var vi i tyskland.












Hvis jeg havde et badekar, så havde jeg allerede købt en million af de her "sæbe-bade-bolde"..det er så seje.
Vi var først inde i Rossmann.
Årh, jeg elsker søde, seje og nuttede julekalendere..de er bare blevet så dyre..det er synd..




 Ej, denne pung var godt nok sød.




Jeg kigger jo altid på smykker når der er smykker selvfølgelig.
Jeg fandt 3 som jeg sys var rigtig smukke, så det var svært at vælge hvilken en jeg skulle have.


Men det blev den runde, med den hvide perle i.

Så skulle vi ind i netto og handle, det er jo så billigt.







WWWoooooWWWW..de er smukke de her blomster. 








Hvis i kender mig godt, så ved i at jeg ikke kan leve uden kakao, så sådan en skulle jeg lige have.

Den koster 1 euro og 39 cent, hvilket er meget billigt, for jeg har givet den 10 ud af 10 point, og det er godt klaret..:)








Nu hører jeg den sang jeg fandt igår efter lang tid hele tiden.


Jajaja, handlet det har vi.





Mor og Ida fandt en genbrugsbutik, som de gerne ville ind i, men jeg havde ikke så meget lyst idag, så jeg ventede ude i bilen.






Og prøve smagte det underlige morgenmadsprodukt jeg havde købt.



De var lidt tørre, men mon ikke det er bedre med mælk på.
De andre var også en anelse ulækre.







Vi skulle lige hen og hente Alice på hendes skole, da de havde fået fri,..så kunne vi lige tage hende med hjem der. 



Så var vi hjemme igen.

   





Vi havde fået købt 10 pakker kattemad..det er jo billigt i tykland...Harald var ret begejstret.









Hestene kunne lige komme ud i en time, det er jo godt at de kommer lidt ud.












 Jeg havde bare ikke lige sko på til at gå rundt på vådt græs, da der nemt siver vand ind i disse sko. 


Jeg havde fået købt 2 julekalendere,,Ja, jeg ved det er barnligt, but i dont giv a fuck?! ;-)..Det er hyggeligt og sådan er det bare :D


En sodavand som jeg tager hundrede år om at drikke, men den smager så godt.

Jeg har planer gemt bag dette chokolade.
Jeg vil spise en hver søndag i advent..er det ikke bare hyggeligt.
Ja, jeg elsker jo disse nødder..det fik jeg bekræftet i Harzen, da jeg spiste 3 poser på 7 dage,, ahha..

Og en lille julestjerne.
Når du er i tyskland, så skal kattene jo også lige have noget lækkert med hjem.

Inde i den der stjerne var der 3 små ferrero rocher.
IIhh, hvor sødt.

Jeg gik op for at få lidt mere orden på mit værelse, det ligner jo et krater..endnu..




Og så skulle hestene ind, men det er jo besværligt at få dem ind, når de kun har været ude i en time..hmm..men jeg fik dem dog ind.:) 







Det var vildt tåget over det hele.

Pinkeymusen har også tabt sin grime et sted, det var bare for sent og mørkt at lede efter den. 






Så fik de små væsner noget mad.





Jeg lavede det sidste af mit kakao.




Og hældte det i den der beholder, jeg havde fået kakao i idag.. det gør det bare mere eksotisk og hyggeligt. 

Nu vil jeg ind og se kender du typen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar