onsdag den 25. november 2015

Hunger games mockingjay part 2-Mandag den 23 november 2015.

 AAAAwww...det er de modigt for det lille egern, at den tør at sidde på en fugls ryg..
 Hahahah...yeeesss...so right..
 Hmm...jaa...man er vel lidt ulækker nogengange når man spiser.
























 Mig og Alice gik op til bussen. 

 Så var vi i sønderborg.





Det er rigtig fint med julepynten der er hængt op i gågaden. 







Hahaha....det var jo rigtig koldt, og blæsende, så jeg gik med halstørklædet halvt oppe i hovedet, og jakken oppe om ørerne..på et tidspunkt kiggede jeg migi et butiksvindue, og kom til at grine ad mig selv....hahaha..jeg så SÅ sjov ud. 













 Hhaahaha, det er jo koldt.





























 Jeg er der altid 10 minutter over.

Idag var der ca 8 katte der "sloges" om at sidde på mit skød imens jeg tømte kattebakker.
Der var også en der bestemte sig for lige at skide i den kattebakke jeg var ved at gøre rent, selvom der stod 5 kattebakker lige ved siden af.
Jeg var færdig kl 13:00, og der skulle jeg jo hjemad.


 Der var lidt varmere senere på dagen. 





















 Jeg gik lige ind i borgen.











Da jeg havde været en runde i borgen gik jeg hen til bussen. 








 Og gik hjemad.













 Hjemme.





Jeg sad og fik mig et stykke rugbrød og læste avisen. 




 Lidt efter gik mig og Ida op til bussen, da vi skulle i biografen og se Hunger games mockingjay part 2.

Alice havde allerede set den med en veninde, så derfor var hun ikke med.

Vi har ellers set den 3 andre sammen, så det var en slags ting vi havde sammen, så det var ret ærgeligt at vi ikke så den sidste sammen.






















 Jeg fik skiftet min baggrund.


















 Vi gik først ind i borgen. da der var lidt tid til vi skulle være der.
Vi skulle jo være der ca 20 minutter før.






 Så var vi på vej til biografen. 







 Der var jo mørkt inde i biografen, men vi havde begge bestilt en solomenu. 

 Den begyndte 17:30 og sluttede 19:40 ca.

Den var rigtig god, og sluttede meget godt.
Den kan sagtens anbefales.







Vi gik ind i borgen, for at gå rundt, indtil vores bus kom.   





Der er bare pyntet for vildt op i borgen, med juleting. 
















 Der var vildt stille inde i borgen, da der ikke var nogle derinde andre en mig og Ida.

Så tog vi bussen hjem. 






 Hjemme. 


Jeg havde lidt ondt i maven af at spise alle de popcorn, og den store cola, haha.når man ikke er vant til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar