tirsdag den 10. november 2015

Stormfulde sønderborg-Mandag den 9 november 2015.

 Selvom jeres familiemedlemmer, kan være irriterende skiderikker, så skal man huske på at man ikke kan få andre forældre, eller søskende, andet end hvis ens forældre bliver skilt eller man får pap elle plejesøskende..det er nok aldrig det samme...

 Hvis jeg husker rigtigt så er dette en huskey?-er jeg god til hunderacer eller hvad? :)
Haha, men det er ihvertfald mega nuttet.
 Ja, dig der..nemlig..i love you..
 Jeg mangler det faktisk ikke lige nu, for jeg er i strålende humør idag..men nogle gange så kan man altid få brug for dem.

Op kl 09.00 idag.
 Jeg kan huske at jeg var der samen med min far, Ida og Alice, som er mine søstre..showet hed spass..og det var virkelig sjovt...jeg skal helt klart med til et Mick Øgendahl show igen en dag.
 Dette var det allerførste billede der blev taget af min lejlighed på efterskolen.
Jeg kan huske at der ikke var nogen der sagde et ord, og alle var bare totalt skræmte, haha..jeg mener det var den første dag vi var på skolen.

Jeg sidder der som den første i lilla trøje..
 Vi skulle være på vores værelser kl 22:00 og i seng kl 22:30 på efterskolen.














Jeg læste avis. 




Jeg plejer at lukke hestene ud kl 11:00 hver dag, så de ligesom får en fast rutine også. 















 Jeg møder altid en af kattene derude..denne gang var det min egen kat Stribe.












 Så fik jeg lavet blog.





 Da jeg var færdig sad Prudst ovenpå min ipad, haha..hvor er hun sød.



 Ida skulle arbejde, så jeg tog med hende, da jeg skulle til sønderborg. 


 Jeg er snart træt af det der forkølelsessår..det er ret øv...











 Vi ventede i busskuret.






 Ida stod selvfølgelig af ved sit arbejde(jeg siger ikke hvor hun arbejder, da det jo er  personligt.)
 Jeg var i sønderborg ved 13:00-tiden.
 Jeg startede med at gå op og aflevere en bog, der ikke kunne lånes mere.







 Det er altid spændende at gå rundt og kigge, om der er noget interessant.







 Det blæste enormt meget i sønderborg idag, så jeg tænkte at en tur på havnen ikke kunne skade.
















































Meeen wooow..nelly..er du gal man?-det var såååå blæsenede at man fik ondt i ørerne.. 






  








 
 Der duftede dog friskt af havvand, strand og tang.



 Synes lige jeg ville dele denne "annonce"..så jeg kunne hjælpe ejerne lidt..





















 Denne måge fløj i luften da jeg nærmede mig den, og smed en østers ned på "stien", så den knækkede, derefter kunne mågen spise indholde..de er kloge de dyr..










  
   


Da jeg kom til enden af stien, vendte jeg om og gik tilbage. 






















 Inden jeg tog hjem, ville jeg lige ind og handle på kvickley.














 Bussen kørte 14:50, så jeg ventede på biblioteket.











  







 Inden den kørte væk, gik jeg hen til bussen.












 Da jeg kom ud af bussen gik jeg hjem.









Hjemme. 



 Jeg skulle have en ny oplader til mobilen, da de går så hurtigt i stykker, og min er lige ved at holde op med at virke. 





 Og et bundt bananer.








Hestene kom ind, og kattene blev fodret. 




 Jeg havde lyst til at lave aftensmaden idag, så jeg fik skåret nogle løg, og nogle kartofler. 



 Hov, jeg glemte helt at tage et billede til sidst, men jeg havde puttet pølser og persille i, og det smagte virkelig godt.
 Desværre var Ida på arbejde, så hun kunne ikke spise med.






 Efter maden kommer oprydningen jo.
Der er aldrig rodet før man begynder på maden..men efter man har lavet maden, så ser det sådan her ud.

Det fik jeg dog hurtigt gjort kål på.





Blogtiid. 


Årrh, det var så sødt at Prudst lå sådan her med sine poter.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar