mandag den 16. november 2015

Første dag på kattehjemmet-Mandag den 16 november 2015.



 Det er så rigtigt at man bare går igang med at gøre rent, ca 10 minutter før ens gæster kommer for så opdager man at man liige skal ordne det sidste før gæsterne kommer.
 Jajaj, katte er crimeriders.
 Jeg ville sige det er to forskellige ting, og de kan nok ikke sammenlignes helt..et breakup tager man over lang tid, og en flænge af ens hud ved neglen tager nok kun e t par minutter..
 Hahaha, det er en dygtig fugl, men jeg tror den skulle have ladet fisken være i vandet.


Igår aftes da vi var alene hjemme, havde Ida lavet noget mad til os.
 Man kan faktisk godt se at jeg har fået lavet ómbre hair, men det er blevet en anelse gult, haha..





 Jeg fik skiftet min baggrund igen..

 Ida og Alice gå Game of thrones, mens jeg så saconnejoly, for jeg er faktisk kun nået til 1 sæson(jeg mangler de 2 sidste afsnit i 1 sæson)..de har set meget længere..





   Idag skulle jeg jo op kl 06:00, da jeg skulle hen til kattehjemmet for første gang nogensinde.

Jeg skulle jo være der kl 08.00. 



   
 Det var faktisk dejligt at være oppe så tidligt igen.











 Jeg spiste noget morgenmad. 

 Og læste det avis jeg kunne nå.
 Kl 07:05 gik mig og Alice op til bussen...Alice skulle jo i skole.




 Det var mørkt og koldt.. 





 Jeg var på busstationen kl 07.47..og der er ca 20 minutters gang hen til kattehjemmet..

 Lidt efter blev jeg simpelthen nødt til at bruge min gps, for jeg ville være helt sikker på at jeg kom det rigtige sted hen.



















 Jeg kunne ikke rigtig finde vej...det er så typisk...jeg skal jo lige lære det hele først ikke.....
Men jeg fandt det dog til sidst..og det kom sig ikke så vigtigt med at komme LIGE præcis kl 08:00..det vigtigste var bare at man kom derhen.. 



  





Jeg kan ikke rigtig gå og fotografere som en gal derinde, så det bliver jeg desværre nødt til at lade være med:)--jeg fik dog taget et lille glimt til jer...


 Da jeg kom derind, vrimlede det med katte over det hele(de har lige nu 90 katte)..det var lidt overvældende.

Der var overraskende pænt og hjemligt derinde, man kunne se at kattene havde det godt, og manglede ingenting.

Jeg skulle tømme kattebakker, give vand, fodre, feje, ryste tæpper, støve og vaske af, og vigtigst af alt kæle og lege med dem.

De var rigtig rigtig rigtig søde alle kattene , og dem der er på kattehjemmet er super søde, nede på jorden og venlige.

Der var katte i alle størelser og aldre, og man kunne se at der var mange forskellige personligheder i kattene.


 Da jeg var færdig 3-4 timer efter blev jeg kørt hjem af en af de andre på kattehjemmet.


Og var hjemme tidligere end jeg troede jeg ville være..jeg kunne sagtens havde været der lidt længere.


 Det var virkelig fint at være der, og il meget gerne komme igen.
 Nu kunne hestene jo komme ud lidt tidligere end jeg havde regnet med..og det er jo bare perfekt.












 Jeg så et random afsnit af hammerslag fra 2012.






 Jeg var mega sulten da jeg kun havde fået en skål yoghurt idag. 


Prudst ville virkelig gerne dele med mig, så vi delte min mad.








 Så kom hestene ind. 







Kattene fik mad. 


 Jeg gik derefter igang med vasketøjet, der skulle foldes sammen..




Nu skulle der bare laves blog. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar