onsdag den 11. november 2015

Hvilken chokolade-Tirsdag den 10 november 2015.




 årh, jeg ville elske at gå rundt med en kat i lommen.
 I nogle tilfælde er det meget sandt, og i andre tilfælde, er det lidt noget vrøvl...folk er jo forskellige.
 Det er vildt at tænke på at der er mest sukker i sådan en lille cola flaske...
Jeg drikker omkring 1,30 liter vand hver dag.
Jeg drikker kun juice om søndagen, og får måske 1,30 cola i måneden..jeg drikker faktisk aldrig rigtig alkohol, det er kun nisseøl i december, og champagne til nytår.. så jeg lever forholdsvis sundt med hensyn til drikkevarer.
Du skal aldrig begive dig ud på en rejse du ikke føler at du har hjertet med på, selvom folk måske presser dig.

Noget jeg virkelig ikke bryder mig om, er hvis folk presser dig og siger hvad du skal gøre, og derved får man mindre lyst til "tingen eller oplevelsen".
Jeg vil helst gøre ting selv, og gøre ting, når jeg selv ved jeg er klar til det, og det er også det bedste.

Op kl 09:00. 



 Øhmm..hvad var det lige jeg synes der var irriterende??


 Jeg husker den dag, meeega godt...jeg var syg, og lå på sofaen..Pludselig drejer postbilen ind ad vores indkørsel, med en pakke(det var den mobil jeg havde bestilt)....Jeg lå som tapet til sofaen, så jeg kunne SPRINGE ud til vores gang og hente pakken.....Hahah,,jeg var SÅÅÅ spændt og ivrig.
 Omg..mig og mine søstre HADER, når folk skriver ordet "søde" til os, og jeg gjorde det selv til min søster, haha..hvad var jeg for en? :)


























Jeg fik spist lidt morgenmad. 

 Med min ske, jeg fik i dåbsgave.
 Og skulle igennem en hel bunke blade og aviser.

 Denne video, var faktisk ret sød.

 Lige lidt blade jeg skulle igennem.


Så kom de søde udenfor. 







 Jeg fik skiftet min baggrund.


Endelig fik jeg svar på om jeg kunne få frivillig job...og jeg skal derhen på mandag.

I gætter aldrig hvor det er henne?..

Det er nemlig noget der interesserer mig ENORMT meget, og det er der min store passion ligger.


Hvis man fik løn for det, så havde jeg HELT KLART allerede iværksat mig eget firma...


Nu vil jeg ikke lade jer hænge længere..

Det er nemlig på........
.....
....
...KATTEHJEMMET!!!!:-)

Jeg er SÅÅÅ glad, spændt-MEGA nervøs, og jeg glæder mig som en sindsyg..


 Hende damen jeg snakkede med i telefon lød mega flink, og hende skal jeg følges med hele dagen(en vagt tager normalt 3-5 timer)..jeg tror ikke jeg kommer hjem så tit, efter at have fået dette job..jeg bliver nok hængende der hele tiden,, haha :-)


Det er som sagt ikke noget man får penge for, men det er min drøm, så jeg er ravlende ligeglad, bare jeg kan være sammen med dyr, hele tiden, hver dag, hele mit liv..SÅ ER JEG GLAD!.



Jeg skulle til møde endnu engang på jobcenteret,kl 14:00, så jeg tog til sønderborg.

 Haha, jeg havde en dejlig ledsager med...nemlig en romkugle.





 Get it get it get it..eat it, eat it, eat it.







Jeg havde stjålet min lillesøster Alices tørklæde..hun tager også altid mit tøj...men det gør søskende jo.
















 Jeg ventede på bussen...det er ret svært at se sine snapchats imens man venter på bussen, da trafikken larmer vandvittig meget..






















 Inde i bussen.
 Ida havde været på arbejde,og så mødte jeg hende i bussen, da hun skulle til sønderborg, og hente en bog på biblioteket, så kunne vi sidde og snakke sammen, og følges ad til sønderborg.
 Så var jeg i sønderborg.

Jeg havde ca 4 minutter til at komme derop, men det tager også kun 3 minutter, at gå derhen.

Da mig og Ida kom ud til sønderborg mødte vi Alice der havde fået fri fra skole..hun stod og ventede på en bus..

Jeg skulle jo til møde, så jeg gik..men Ida og Alice tog på biblioteket.







 Man indtaster sit cpr nummer og så får man en lap papir..

 Så sætter man sig bare ind i venterummet, og så kommer personen du skal til møde med, og henter dig.





 Mødet var færdigt efter ca 20 minutter..personen jeg skulle til møde med, var lidt forsinket.
 Jeg fik en hel stak papirer med.





 Ida og Alice var jo på biblioteket, så jeg spurgte om de ville tage min bog med hjem...Jeg har bare lånt den der serie(døden i dine øjne) igen, da jeg ikke havde fået læst dem færdigt.



Kender i hvor man skriver med en person, og ligepludselig midt i en "vigtig" samtale, så holder de op..?

Lige i mit tilfælde snakkede jeg med Ida, om de havde hentet min bog, og hvor de var, for jeg skulle nemlig lige hente en julegave til vores far og handle lidt ind for mor.






Jeg troede stadig de var på biblioteket, så der gik jeg hen, for at lede efter dem..Ida svarede jo ikke. 



Der var de så ikke. 

 Så gik jeg tilbage til busstationen.

Og der fandt jeg dem..de var allerede steget ind i bussen, men jeg skulle jo lige handle osv..så jeg blev nødt til at lave de dersens "tegnsprog" til dem, om at de skulle kigge på deres mobil, da jeg havde skrevet til dem at jeg lige skulle handle. 













Jeg havde indtil 15:35, for der gik den næste bus.





Jeg gik rundt inde i borgen, og jeg havde fuldstændig glemt hvor inspiration lå,(selvom jeg faktisk godt vidste at den lå lige ved indgangen til borgen) 






Fuldstændig "glemsom" lige idag, går jeg ud af borgen og hele vejen op mod føtex. 








 Jeg kommer pludselig i tanke om at den ligger i indgangen til borgen, så jeg laver den der kejtede jeg-vender-mig-lige-om-og-går-den-anden-vej-hej-hej...






Så fandt jeg den endelig. 




 Jeg skulle ind og hente julegaven til far..Hvis i så godt efter i smmsen, så ved i godt hvad det er.. haha:)
















Nu skulle jeg bare i kvickley for at handle rugbrød for mor. 




Jeg havde lidt travlt, og der var en lille form for kø..haha..jeg skulle jo nå bussen.


 Men jeg kom da ud og nåede bussen.




















  






Og gik hjem.














Hjemme.



 Nu skulle mobilen bare oplades til at jeg skulle til bokwa igen.
Jeg kan bedst lide når min mobil er på 100%, så føler jeg mig mest sikker, for jeg vil gerne kunne ringe hjem, hvis der nu sker noget, og det kan man jo ikke med en død telefon.




Hestene kom ind. 










Kattene fik mad. 





Jeg tog mig 2 stykker brød inden jeg skulle afsted til bokwa. 








 Hahah, lige der sad Ida og gloede på mig..









Jeg fik idrætstøj på. 






  





 Min far kørte mig og Ida op til bussen.



Vi ventede på bussen.













Så kom vi med.




Ankommet til sønderborg. 



Nu skulle jeg bare ind i lyset og varmen i borgen. 


















Jeg ville ind i kvickley. 






Jeg tror jeg brugte 5 minutter..(men det føltes som 10 minutter) på at vælge den chokolade jeg ville have, da jeg skulle lave min banan med chokolade ret, når jeg kom hjem.

Jeg gik ihvertfald frem og tilbage en million gange....

Den ene var for dyr, den anden for ulækker osv...


 Nu kunne jeg gå hen til bokwa.









 Jeg fik lige lavet et nyt instagram.






Det er ret øv at bussen går 20:15, når vi er færdig med bokwa 20:10, fordi at jeg som den eneste fra bokwa-holdet bliver nødt til nærmest at storme ud fra hallen, for at nå bussen...altså jeg STORMER ikke ud af hallen, men går lige så stille ik?...men indeni mig selv er jeg bare" omg, løb, løb løøb, jeg SKAL nå den bus..bare gå lige så stille, så du ikke ligner en der flygter" haha..

Og det er også bare underligt at jeg skal så hurtigt ud af hallen, og hvad tænker de andre ikke, haha..jeg håber bare at de på en måde ved at jeg skal nå en bus, og ikke prøver på at flygte fr dem, haha :)
e


Men jeg nåede den heldigvis.
Ida sidder jo også altid i den bus.









Far hentede os, da vi var stået af. 


Da jeg kom hjem, lavede jeg min banan chokolade mad.


Jeg ville egentlig helst have haft almindeligt chokolade uden noget i, fordi jeg ikke er så vild med at folk propper ting ned i chokolade..jeg kan bedst lide det helt enkelt.

De havde dog ikke det helt almindelige, så det blev det her Japp.
Men hold klap det var dyrt...




Det smager bare så lækkert af banana split.


Jeg tog mig et bad.



 Hahah, little sweet cat. 

Hun ser så forbavset ud.

Blog tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar