fredag den 16. oktober 2015

Inderst inde filmhygge-Torsdag den 15 oktober 2015.

 Årh, jeg har virkelig gerne villet have pizza hele ugen, så dette billede tiltaler mig virkelig.
 Ja, det er trist at folk bliver ved med at fælde træer, uden at plante træer igen.
 Ja, det har jeg virkelig prøvet mange gange.
Hver gang der er en fra familien der skal i bad, så er der en anden der skal tisse, og omvendt..ej, det er så irriterende...nogle gange er man heldig at have badeværelset for sig selv.
 Jeg har prøvet engang hvor jeg var meget mindre end jeg er nu(kan ikke huske hvor gammel jeg var)..men jeg havde nok lavet noget jeg ikke måtte, og min mor blev sur, og sendte mig op på mit værelse, og der sad jeg så i lang tid, og jeg skulle tisse, men jeg turde ikke at gå nedenunder..og jeg kan stadig huske det...heldigvis kom hun dog op og sagde at jeg godt måtte komme nedenunder igen.:)

Yaaay, igår aftes fik jeg set danmarks næste topmodel, på det rigtige tidspunkt, for jeg skulle jo ikke til zumba i aftes, da der jo er efterårsferie.




 Hahha, Prudst lignede nærmest et dovendyr end en kat.




 Jeg fik skiftet min baggrund.











 Kom op kl 09:00.





 Prudst lå og hyggede sig. 



Idag gik jeg med til en knold.









 Lukkede hestene ud.








  Jeg fik lavet blog for i forgårs. 








 Så gik jeg mig en tur..Ja, mine høretelefoner strejker igen, nu gider de ikke at afspille mere.

Jeg ønsker mig nogle som Ida og Alice har..de har gode erfaringer med nogle lidt dyrere fra Fona.











  









 Dog hørte jeg musik med høretelefonerne, man skal bare selv gå og bøje ledningen i en bestemt position..det gør bare lidt ondt i hænderne, så man får ikke hele musiksangen med.









































  










Hjemme.



 Vi har et pæretræ, der laver sindsyg gode pærere..de er hårde, og slet ikke så våde, og saftige som nogle pærere kan være..de er virkelig lækre...Normalt kan jeg ikke lide pærer, men dem her..de er altså gode.


 Lidt efter satte mig, Ida og Alice os hen i sofaen for at se en af de nye film der hedder inderst inde..vi fandt den på nettet gratis.









  













 Da det var tid til at fodre kattene, gav jeg dem noget mad.
 Derefter fortsatte vi med filmen og jeg spiste en pære...det er den 4 pære jeg har fået idag.





 Det var altså en rigtig god film, som jeg gerne vil se igen.
Normalt når jeg har set en film,  så har jeg ikke lyst til at se den lige med det samme, men måske et par uger efter...men denne her, ville jeg rigtig gerne se igen.
 Om aftenen gik jeg igang med at se rædslernes nat på tv3(jeg har en app der hedder det).

Det handler om at i hvert afsnit er der 2 kendte der skal overnatte på et hjemsøgt sted, hvor de bliver guidet af en der hedder marion der arbejder som clairvoiant og har evner med at se det paranormale.

Det er virkelig interessant, men også lidt uhyggeligt nogengange..

Jeg ved faktisk ikke rigtig om jeg tror på det, før jeg har oplevet noget i den paranormale dur..Men alligevel så tror jeg lidt på det.



 Det første afsnit var med Mads Vad..Jeg ELSKER ELSKER ELSKER Mads Vad.

Han er virkelig sej, og jeg ville så gerne møde ham..Han er virkelig en af mine forbilleder.


Derefter var der bonderøven.

Bonderøven er også en af mine rollemodeller/inspirationer/forbilleder.
Jeg ELSKER bonderøven, og alt hvad han laver, gør og siger.

Min far er meget ligesom bonderøven, fordihan gerne vil lave meget selv, og min far, han KAN virkelig ALT..altså der er næsten ikke noget han ikke kan.






 Jeg er SÅ misundelig på min far og Ida da de engang var ude til et foredrag med ham..da jeg var på arbejde..det ville jeg også gerne have været.
 Jeg så noget livechat med bonderøven mbagefter på dr.dk.

 De har også en instagram profil.
Faktisk 2.

Sortillustration er Theresas værker.

Og kastaniegaarden er hvad de alle sammen går og laver.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar