onsdag den 28. oktober 2015

Æbler på mosteriet-Mandag den 26 oktober 2015.


 :-)..Ja, man vælger jo ikke selv sin egen familie, kun din ægtefælle..men jeg er glad for den familie jeg har fået mig.
 Ja, det kunne være dejligt at eje så mange sko.
 Jeg er imod at man dræber dyr, hvis der ikke er noget galt med dyret, og det godt kan reddes.
Haha, ja, sådan kan man også sige det.

Kom op kl 08:00.





Mor havde lavet æg til mig og Ida til morgenmad...det var ret hyggeligt. 

Jeg satte mig til at læse i min bog.

























Hestene kom udenfor.







Harald den lille bisse kom og underholdt mig.






Mig og Ida gik op og samlede nødder fra vores nøddetræer.











Og fik hunget en fuglekugle med mad ud til fuglene.









Derefter gik mig og Ida igang med at vaske nødderne rene.





Så sad jeg lige og læste lidt i blade.





 Jeg elsker at se tv-avisen fails, bøffer og sjov på youtube..og selvom jeg har set dem hundrede gange, så er de alligevel virkelig sjove, og man kommer til at grine af dem. 





Mor bagte 25 RIGTIG GODE og FANTASTISKE boller.







Jeg hade lyst til at gå på markvandring, så det gjorde jeg. 



















Vores nabo har nemlig køer, og de er ret interessante at kigge på, man skal bare ikke gøre dem irriteredem for så kunne de nok godt finde på at brække hegnet ned, og løbe efter en..og køer..ja, de kan sgu læbe hurtigt..i have tryed that..


Lidt efter ringede far og spurgte om jeg ville med ned til mosteriet med æbler.
Mig, Ida, farmor og far fik puttet en masse æbler ned i poser og op på fars bil.
Teambuilding here.


Jeg fik hurtigt hestene ind, inden vi kørte afsted. 







Så kørte vi derned.








Henne ved mosteriet havde de en masse æbler i nogle "kasser"..

   






Vi gik lige ind på brugsen for at finde noget lækkert på hjemvejen.







 Vi fandt lidt julechokolade og delte det imellem os. 







På vej hjemad var solen rigtig flot. 
















Da vi var hjemme, fik kattene mad. 

Jeg skiftede min baggrund igen igen.
Jeg er ved at blive god til at skifte baggrunde nu, haha.

Jeg så lidt "kender du typen" med familien om aftenen.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar