søndag den 25. oktober 2015

fredag, Flensborg og eventyr-Fredag den 23 oktober 2015.

Ej, det er et smukt bjerg.
Ja, nogle gange synes man at der er for lidt timer på dagen.
Det kunne være ret sejt, men bare ikke når man selv skriver og sletter.
Jeg har godt nok ikke holdt en pool party nogensinde før, men det ville davære ordentlig trist, hvis ingen kom.


Igår aftes sad jeg og så danmarks næste topmodel.







 Jeg kom op kl 08:30 idag. 
















Lidt efter gik jeg ud for at kløve noget træ, da vi er  ved at slippe op på det.





Jeg skulle være færdig inden kl 11:00 ihvertfald.




Men først skulle hestene ud først. 












Hahaha, det ligner at Bruno danser på skyer..




Minnie-pigen. 

Årh, det her det er da bare kærlighed.





























Jeg nåede mit mål om at blive færdig senest 10:30.
Nu skulle jeg have noget julethe.
Og morgenmad sammen med Ida.

Et lille bad blev det også til.










Ved 12:00-tiden skyndte mig og Ida os op til bussen, da vi skulle til sønderborg. 






















Vi sad og ventede i skurret. 










Hver gang vi er på tur, så elsker vi at sætte os helt ned bag i ved bussen, for der er der jo nemlig flere end 2 sæder, så der kan man sidde flere, og stable en masse ting, uden at det fylder eller fylder på gulvet. 

Så var vi i sønderborg.

Vi startede med at tage i borgen for at gå på wc.













Derefter ind i tigeren.













Og et hurtigt smut på biblioteket.











Bare for at kigge om der var noget godt. 

Jeg elsker Emil Thorup, så det var ret sejt,  da Ida fandt denne bog.








Ved 13:40-tiden havde Alice fået fri fra skole..så vi tog med en bus til Flensborg.


Der er virkelig mange mennesker på busstationen, når alle får fri fra skole og arbejde. 


Bussen var bare giga proppet..heldigvis hoppede folk ud undervejs, så til sidst havde alle en plads.



Endelig var vi i Flensborg.






Vi starter altid med at gå ind i det der center(jeg ved ikke hvad navnet er.)







Og i denne her butik, for de har nogle rigtig fine kjoler.



  





  


Hver gang jeg ser kakao, så selvfølgelig køber jeg det, for jeg elsker jo kakao.
Det var også en viildt god kakao, denne her gang.




















    


Da kl blev 17:00 ville Ida og Alice gerne hjem..det er altid mig der gerne vil blive længere, men ja, de er to mod en, så øvbøv..jeg måtte jo bare gå med.


Der er sådan et springvand, som vi altid lige går en og kigger på, og løber ind og ud af..det er ret sjovt.




Hahaha, da Ida filmede mig på min snapchat, så var der en af vandstrålerne der ramte mig lige i hovedet, og vi fik det på film, hahah, det var virkelig sjovt.
Jeg har prøvet at poste videoen, så jeg håber den vil afspille.

 
Vi ventede på at bussen kom.




Hjemaddet gik.


Vi havde tiltrukket folk til springvandet, så nu var der flere der legede vores lille leg.








På vejen hjem, sad jeg og læste i min bog.







Så var vi i sønderborg igen. 

Så vi ventede på vores anden bus hjemad.



















Vores mor kom og hentede os, da vi var stået af bussen.

Hjemme. 


Jeg havde fået købt noget vitamin water..det smagte faktisk okay.


Og nogle nye høretelefoner fra tigeren, nu må vi håbe de holder lidt længere end de gamle jeg har haft. 


Nogle  af mine ynglings"boller" fra Rewe, og nogle Kinder mælkesnitter.



Inden vi tog hjem fra Flensborg fik jeg lige købt en kina box.













Blogtid.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar