torsdag den 15. oktober 2015

På jagt efter nyt tørrestativ og fyrfadsstage-Tirsdag den 13 oktober 2015.

 Haha, ja,han ligner virkelig en fra minions-filmene..jeg har faktisk ikke set nogle af filmene, men jeg har set trailere til nogle af dem.
 Ja, det gjorde det.
Men hvis de havde hørt godt efter og skrevet noter, så kan man godt forstå de bestod.
Ej, jeg sys nogle gange at det er snyd at man bruger google, for så laver man det jo ikke selv, man burde egentlig bare høre bedre efter og skrive flere noter.
 Det er faktisk lige modsat mig..jeg stopper aldrig mikroovnen, for jeg føler ligesom at når man hører lyden, så er det der ens "mad" eller hvad man nu har puttet i mikroovnen er færdig..og ikke før lyden.
Det er dog ikke så tit at jeg laver mad i mikroovnen.
 Årh, det er jo bare mega sødt.

Jeg kom op kl 09.00.
 Jeg kan godt lide at lægge mit tøj frem, og ligesom designe og sætte sammen, før jeg tager det på.

På efterskolen, ladbrugsskolen, og da jeg gik på vuc, så lagde jeg altid tøjet aftenen inden, så jeg ikke skulle have tøjkrise næste morgen...men nu laver jeg det om morgenen, for jeg skal jo ikke rigtig nå noget nu.



Jeg tog mig et morgenbad. 


















  

 Mig og Alice fik lukket hestene ud.







 Derefter kørte mig, Alice og far til sønderborg, da vi skulle ud og købe et nyt tørrestativ til mor, da mig og Ida er kommet til at ødelægge det..jeg ved faktisk ikke hvordan det skete, men mig og Ida er dem der er bedst til at vaske tøj, og lægge sammen og hænge til tørre osv, så derfor er det nok os der har slidt tørrestativet op..så derfor skylder vi mor et nyt tørrestativ.


Jeg skulle også ud for at købe en Herstal fyrfadsstage til mor, da jeg kom til at smadre den igår(jep, på hendes fødselsdag)..jeg er simpelthen bare en idiot,.haha...ej, jeg skulle flytte den, og så løftede jeg det øverste af lysestagen op..og da jeg skulle sætte den ned igen, kom jeg til at sætte det øverste glas for hurtigt ned på det nederste glad, og så gik den i stykker..




 Så var vi i sønderborg.







Mig og Alice gik ind i kop og kande, Inspiration og Imerco, for at spørge om de havde en Herstal fyrfadsstage...men den var desværre udgået...så vi skal nok kigge på gul og gratis eller den blå avis.. 




















Og så var det tid til at søge efter et tørrestativ. 





 Det er sådan her Herstal fyrfadsstagen ser ud..Vi skal KUN bruge en..så hvis der er en der kender en, der gerne vil sælge sin, så er vi MEGET interesserede.


  
Vi var inde i kvickley og kigge...men det de havde derinde var alt for dyrt. 















Så mødtes vi med far.
Far var ude for at hente et nyt køleskab fra en der gerne ville sælge sit køleskab, da de skulle flytte. 

 Vores sidste chance for at finde et nyt tørrestativ var i Bilka.





  



Vi fandt endelig et, der så godt og stabilt ud, og så kørte vi videre. 




 Hjemad.

 Jeg sad lidt og læste i blade.


Jeg hjalp med at slæbe det nye køleskab ind i køkkenet, og det gamle køleskab ud på min fars bil.


 Det lille er det gamle og det store er det nye.





Jeg sad og gættede lidt kryds og tværs, og ordquiz.




 Alice lå bare og sov.






 Vi fik sat det nye køleskab ind og det ser bare så godt ud.




 Før kattene kunne få mad, skulle jeg jo først finde dem, så jeg gik ud og ledte efter dem.



 Der kommer de alle gående.














 Jeg lavede aftensmad til mig og far.
Mor og Alice fastede og Ida var på arbejde.
























Om aftenen hyggede vi os alle i stuen.






Hahah, på et tidspunkt hørte vi et lille "bang"..haha, de var Prudst der var hoppet ned i denne her lille kurv...ej,det var vildt nuttet og vi grinede mega meget af det, alle sammen.






 Så lå hun bare der i kurven og så ud til at nyde det.:)

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar