søndag den 18. oktober 2015

Passer de gamle kjoler os-Lørdag den 17 oktober 2015.

 Hahah, det er jo næsten sådan en veganer spiser sin burger..eller veganerne spiser nok ikke burger.
Jeg ville sys det var mega underligt at spise en burger uden kød.

Men jeg har respekt for veganere, da det viser en viljestyrke..jeg ville ihvertfald have svært ved at undvære kød.
 Rihanna har virkelig haft mange frisurere, OG MANGE FLOTTE!-Gid jeg havde sådan et flot hår.
 Hahha, den første ligner faktisk en jeg kender..det er skræmmende.
 Ja, nogengange kan det gå begge veje.

Jeg kom op kl 09:00 idag.
 Hestene fik jeg ud. 















Jep, straks hen til blommerne..det sker ret tit..det er nærmest en rute for ham :)







Så må jeg jo hjælpe ham lidt.

Derefter gik jeg ind og fik lidt morgenmad.
Og læste avisen.
Mig og Alice gik op på mit værelse for at prøve mine gamle kjoler og andet tøj jeg lige havde..det er tit vi låner lidt hist og her.














Det er SÅÅÅ ærgeligt at jeg ikke kan passe denne over-meget-smukke-kjole.
Jeg bestilte den i medium, da jeg er en small-medium..men kineserne er jo en del mindre bygget end os europæere, så jeg burde have bestilt den i en large..øv..øv..øv..og den kan ikke sendes retur.

Den er købt på lightinthebox.




















 Min skærm på mobilen er jo revnet, så derfor er "ansigtskameraet" ikke så godt, da der er en revne hen over den.,,ups..



















Ja, vi elsker at drille kattene(helt rolig, vi kunne aldrig finde på at gøre dem ondt)..så det er smådrillerier.


Såsom at klistre et klistermærke i hovedet på Prudst...haha :)




Nu er jeg jo begyndt at se "jeg er en celebrity-få mig væk herfra"på tv3 appen..  

Jeg må sige, der var en der fladede ud.












   Så gik jeg mig en tur.













  
























Mine høretelefoner var stadig helt broken, så jeg hørte egentlig noget musik der var blandet sammen og på en måde var ret irriterende at høre på. 








  
















 Jeg elsker når mit hår bliver en smule våd af regnen, for så får den den der underlige bløde, våde følelse.
Hvis man har farve i, så popper farven mere ud.






Vi skal jo snart lægge fliser udenfor vores udestue, og det kalder Alice for sit projekt...så hun siger at hun vil lægge alle 160 sten ALENE..og jeg vil jo gerne hjælpe, men det må jeg ikke for hende...det er ret irriterende for det er jo også min terrasse..Ida og mor må heller ikke hjælpe..kun far...LIGESTILLING tak..haha :-)













 Kattene fik mad.



 Pinnie, som vi næste kalder alle de pindsvin der kommer hen til os, da vi jo opfostrede et pindsvin i et år.

Vi ved ikke om det er det pindsvin vi opfostrede der kommer hen til os igen...men det er ihvertfald rigtig sødt.
Jeg er faktisk blevet ret ligeglad med om den stikker mig, da jeg bare kører hele hånden over den, haha, altså jeg er aldrig blevet stukket af et pindsvin før..og det gør slet ikke ondt at røre den.:-P




De får kattemad og vand hver aften.


Den laver verdens sødeste gnaskelyde EVER!!..det er så sødt.
Jeg gik igang med at lave aftensmad.
Jeg havde egentlig bestemt mig for at lave en omelet, men Alice kunne ikke rigtig lide tanken om at jeg hældte rød-gul-og grøn peber ned til kødet, så vi lavede bare en pastasalat istedet for..så hjalp hun mig også lige med aftensmaden.


Ida sad og spiste lidt af maden imens..fy, Ida :) 








Det så lækkert ud, og det smagte himmelsk..Vi var faktisk alle sammen hjemme i aften til aftensmaden, så det var jo rigtig hyggeligt..det er ikke altid at vi er hjemme på samme tid, da vi næsten alle går til noget, og Ida har jo skiftende arbejdstider...så det er RIGTIG rart når vi er hjemme ALLE sammen..<3



Efter maden ryddede jeg hele køkkenet op.
Lidt efter sad mig, Ida og Alice og kiggede på kendte mennesker der har fået ansigtsoperationer, botox og ansigtsløft.

Vi sad mest og kiggede på Renee Zellweger(Hende fra Bridget Jones dagbog filmen)

Fordi at Alice opdagede at hun så anderledes ud, da hun søgte på hende..

På google billedsøgning kan man virkelig se det.

https://www.google.dk/search?q=renee+zellweger+botched+plastic+surgery&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIl5PTmMnMyAIVwRUsCh3XPQSR#tbm=isch&q=renee+zellweger+plastic+surgery



Downton Abbey er endelig kommet på fjernsynet igen!!!!...Hele familien elsker at se Downton Abbey..og det er så hyggeligt at vi alle har den interesse....det er en rigtig god serie.

Den kommer hver lørdag kl 20:00.


 Da der var ca 1 time til at Bilka lukkede kørte mig, Ida, Alice og far til Bilka.


Vi lånte farmors bil, da min mor skulle på arbejde, og vi kunne sikkert ikke nå at komme tilbage med bilen, før hun skulle afsted.






 Så var vi i sønderborg og havde ca 30 minutter til at handle. 



 PRØV LIGE AT SE HER!!!!.det er noget af det smukkeste jeg længe har set...

Jeg vidste godt nok ikke at man kunne få farvede lyng..jeg er vild med det..


Min far mener at man bare har farvet dem..men hvordan skulle man det, for farven vil jo bare falde af, hvis der kommer vand på.

Jeg vil meget gerne have fingre i et par på et tidspunkt.
De er heller ikke så dyre.
















Da vi havde handlet lidt, og med 3 minutter til lukketid kørte vi hjemad.






 Jeg havde købt lidt Bom(bom er slik på sønderjysk).



Vi så en underlig film i tv, det hed noget med en vagt.. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar