lørdag den 3. oktober 2015

September goodiebox 2015.


Temaet for goodiebox september er beaty icon. 

 De har lavet en ny folder, for at vise produkterne.

 Lord and Berry.
Crayon lipstick ekstra matte.

Det er en læbestift i en rødlig farve.
Dog er jeg ikke så vild med ting på læberne, så den får en af mine søstre.


Den er i en rigtig flot rød farve.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse i 24 m)
Den koster 150 kr.



 Gilda cosmetic.
Revitalizing mask.

Det er en ansigtsmaske, der giver fugt og er velegnet til følsom hud.

Anvendelse: Påfør et jævnt lag på en ren hud, og lad det virke i ca 10-15 minutter
Fjern masken med lunkent vand.

Prisen for den fulde størrelse(Den på billedet er den fulde størrelse i 50 ml)
Den koster 285kr.

 Jeg elsker dens form, da den er så lille og virkelig god at holde på.


Den dufter ikke af noget


 Når det kommer ud er det gult.(haha, det kunne godt misforståes..)


 Inca oil.
Pandora oil.
Olien er en blødgørende olie til håret.
Den er til alle hårtyper.
Olien er udvundet fra en peruvians nød..den er ikke fedtende, har antifrizz kontrol, og efterlader dit hår smukt, blankt og velplejet,

Anvendelse: Tag et par dråber, gnid dem ud i hænderne, og før dem i dine hårlokker.
  
 Prisen for den fulde størrelse(100 ml)..(den på billedet er 12 m) er 299 kr.

Den dufter sindsyyyyyyg godt.




 Når den kommer ud, erdet selvfølgelig en meget tynd olie.
 Teez cosmetics.

Easy on the eyes eyepencil.

Det er en eyeliner i farven sort.






 Jeg elsker at firmet Tezz har små figurer på alle dere produkter.

 Den virkerrig god.
 Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse i 1, 5 gram)..den koster 139 kr.
 Den an både farve i tykke og tynde streger.

Goodiebox.
Eye lash curler.

Det er en øjenvippe-bukker.

Til at bukke dine vipper, så de ser ekstra fyldige og lange ud.

Anvendelse: Placer eye lash curleren ved roden af dine øverste øjenvipper og tryk forsigtigt bukkeren sammen.

Hold den i ca 20 sekunder.


Altså jeg ved ikke med jer, men jeg hader øjenvippe-bukkere, jeg kan slet ikke finde ud af det der øjenbukke-fis., jeg vil hellere bare have naturlige øjenvipper, haha.


 Der er skrevet goodiebox på den der bukke-ting, ret smart.

Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse)..koster 49 kr.
 Den får en af mine søstre nok, hvis de vil have den.
 Men den virker som en ret god øjenvippe-bukker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar