lørdag den 10. oktober 2015

Chokolademuffins med toblerone-Fredag den 9 oktober 2015.

 Jaaaa, man har virkelig et talent, hvis man kan det der.
 Jeg ville umiddelbart sige at den til venstre passede bedst til skoen.
 Waauw, jeg tror man ville vælte 10 gange mere i disse sko, end i almindelige sko...Men flotte, det er de.





 Haha, jeg kender godt det der med at man er så træt, at alt bare er træt, trættende, og mere træt.




Igår aftes sad jeg og så "hvad sker der for danskere" fordi at der var et lille afsnit med en svinestald, og det ville jeg jo gerne se...men det varede kun i ca 10 minutter, og så skulle de der værter i showet til noget andet, og så gad jeg ikke at se det mere.





 Så lavede jeg blog.
 Kanal 4 strejker stadig...pisse fedt...



 Næste morgen kom jeg op kl 09:30.














Mor havde varmet nogle flutes, som vi fik til morgenmad. 

 Jeg sad og læste i reklamer, og når der kommer de der reklamer for rejser, så får jeg bare helt vildt lyst til at bestille en rejse, men det kan jeg jo ikke bare selv, jeg har jo ikke nogen erfaring med at rejse lang alene.






Jeg gik ud i stalden for at klippe Pinkeys hale, da den var blevet for lang. 







Og så kunne de komme udenfor.














  














 De skulle da også lige have en blomme.













 Jeg så den store bagedyst
Jeg kan jo godt lide at bage ting og sager, og så er det jo bare spændende.

 Jeg har i lang tid gerne villet bage en Toblerone kage, så jeg søgte lidt på nettet og kom frem til nogle chokolade muffins med Toblerone i.





 Det var en rigtig lækker dej.
 Jeg sviner måskel lidt meget.
 Jeg ligner lidt en syg patient med den bager hat, men den har jeg altså næsten altid på.


















 Der skulle kun 50 gram Toblerone i, men jeg puttede lidt ekstra i...så 80 gram.







Der stod 14 stks i opskriften, men jeg lavede kun 12´stks, for vi havde kun 12 forme på pladen.


 20 minutter i ovnen.
 Perfekt.




 Jeg havde noget færdiglavet pynt, jeg puttede ovenpå den.









Og så fik vi alle kaffe. 














 Mig, mor og Alice tog til Bilka.


































Der var vildt mange i Bilka, men det er der altid i weekenden sys jeg. 




























Vi stoppede for at se på fulgene der fløj sammen i en rundkreds..frem og tilbage..det er altid interessant at se hvor de flyver hen, og hvad de gør. 










 Så var vi hjemme.
 Jeg købte noget Juice.
Jeg elsker smagen af dette Juice.
 Fredagsslik...Det er ret lang tid siden jeg har spist bland selv slik, så jeg fik en smule kvalme af at spise meget af det, haha..det må vi lave om på:)





Jeg fik også købt noget der styrker neglene, og gør at de gror hurtigt..og det dufter faktisk dejligt af citron. 






Og til sidst noget ombre Hair farve.

Jeg har prøvet dette farve engang, og var meget tilfreds med resultatet.

Det kunne aldrig falde mig ind at farve hele mit hår(især ikke i hovedbunden) men at lave ombre hair, kan jeg gå med til:-)

Jeg ved ikke lige hvornår det bliver, da det blå og røde farve jeg har i lige nu, først skal gå ud...men jeg glæder mig,.

Sidste gang jeg gjorde det, var i sommerferien 2013.


Jeg har stadig noget i spidserne endnu, men mit hår gror jo, så nu kan man ikke set det så godt.








Så lukkede jeg hestene ind. 















Gav kattene mad. 









 Jeg fik lyst til at løbe/gå en tur, jeg er altid meget spontan med sådan noget.






























  





































 Hjemme igen.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar