mandag den 5. oktober 2015

Normalbutikken-Mandag den 5 oktober 2015.

 Uh, den bil er godt nok smart.
 Yes, me and my sisters did it all the time..Det var så lækkert at man bare lige blev båret op i seng, når man var faldet i søvn på sofaen.
 Hahha, ja, det er nok en ret god ide, man vil jo nødig have et kopi af sit ansigt på sædet.
 Det er et ret fedt gruppe-selfie.





 Jeg fik lavet en anden baggrund på mobilen.

 Haha, Prudst ligner en der er virkelig fleksibel.












Op kl 08:30.  

 Jeg havde fletninger i, fordi at jeg gerne ville have krøller i mit hår.














 Jeg sad og redigerede min video færdig..og spiste morgenmad.

 Jeg fik den redigeret helt færdig, men  der er bare det problem at jeg ikke kan komme ind på min youtube kanal...det kan jeg derimod godt på min Ipad og min gamle computer...det er virkelig spøjst...
 Jeg gjorde mig klar til at tage til sønderborg, da jeg skulle mødes med en veninde.






















 Jeg fik lige lukket hestene ud hurtigt, inden jeg skulle nå bussen.





 Og så måtte jeg hellere komme afsted.



























 Det var virkelig underligt, for det var idag næsten alle kærlighedssangene blev spillet på spotify, haha:)









 Jeg ventede på bussen.












 Inde i bussen.







Så var jeg i sønderborg.







Jeg skulle vente i ca 40 minutter før hun fik fri fra skole, så jeg gik lige ind i borgen for at kigge. 



  







 Og derefter hen på biblioteket.









 Hvor jeg læste lidt i blade.

Det er faktisk et rent interessant blad det der hedder psykologi.

Jeg interesserer mig for ting med psykologi, så jeg vil da helt klart følge med i dette blad fremover.














 Da vi havde brugt et par timer i sønderborg, og være inde i normal..uh, det var en fed butik, som jeg helt klart skal hen i igen en dag...tog vi hjemad.




















Jeg gik hjemad efter busturen. 













Over marken.









 Jeg var sulten, så jeg gik og spiste nogle småkager.










 Kan i se den hvide/sorte prik der i marken?..haha..det var Prudst, der tog sig en lur ude i marken.











Hjemme.






 I normal fik jeg købt.

 Kiks.
 Og Silica-piller der er godt for hår, hud og negle..det var faktisk det eneste, haha..
 I søstrene grene fik jeg købt noget kvæde the.
 Og noget lakridsrod..jeg har aldrig smagt det før, og jeg var ærlig talt heller ikke så vild med det.




 Og nogle høretelefoner, jeg håber kan holde i mere end en måned.

I vero moda fik jeg købt.
Nogle rigtig flotte øreringe.



Og et andet par også.




Mig og Alice så lidt modern family..


   
På biblioteket fik jeg lånt den bog jeg har ventet på at låne i snart 2 måneder. 












Jeg fik lukket hestene ind.







Jeg snakkede lidt med Harald.



























 Gav kattene mad..Prudst var allerede gået igang.

Nu er det blog-tid, og så skal jeg igang med at bøvle med den adgangskode til min youtube-kanal..jeg håber virkelig jeg får det løst meget snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar