søndag den 11. oktober 2015

Skuffende morgenvækning-Lørdag den 10 oktober 2015.

Farver gør Altid en glad!.:)

Lige meget om det er slik, pap, papir, biler eller hår ellastikker.
Utroligt de kan stå der, men det er jo også bjerggeder.
Hahha, ja, ja, katte er dygtige til at bringe alt muligt underligt ind i huset.


Hvis det rigtigt er hende, så er det en utrolig flot forvandling.












Mit vækkeur ringede kl 09:00, men jeg må have faldet i søvn igen,..rigtig rigtig træls, fordi at der var ikke nogen der havde vækket mig..det var ret skuffende...for jeg vågnede kl 13:00 igen..det var virkelig skuffende, at der ikke var nogen der havde vækket mig.
Også bare fordi at vejret var så godt.
















Jeg fik lidt morgenmad.


 Læste noget avis.




 Jeg sad og snakkede lidt med Ida og Alice.


Derefter gik jeg ud og mugede ud.




















Jeg snakkede lidt rundt med hestene. 







Skulle have lidt halm til hestene.




Jeg håber snart der kommer tag på møddingen, så halmen kan komme ind i tørvejr. 















Nuurh, :)
Harald gaber altid, den lille skid.


Vi har fået vores traditionelle halloween-pynt op. 



 De ville gerne have lidt snack..jeg er jo the snack-woman.











Det kunne de godt lide. 






Så kom hestene indenfor.







Kattene blev fodret.














Om aftenen så jeg danmarks næste topmodel.
Efter jeg havde været i et dejligt varmt bad.



Nu er det blog, og så er det familiehygge.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar