søndag den 11. oktober 2015

Den grønne hat-Søndag den 11 oktober 2015.

 Hahha, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro..enten kan den lide vand, ellers kan den ikke.
 Jaaa, nogengange er det lidt svært at holde sig vågen, men sådan er det nok ved alle ting.
 Årh, hvor ser det lækkert ud, det kunne jeg godt bruge.
 Hahha, jeg tror gerne at katte vil ligge nede ved ens fødder om natte, og at de så er gode til lige at snuppe ens fod, når der er bevægelse.
Vi må ikke have kattene med op på vores værelser, så det har jeg desværre ikke oplevet.



Jeg skiftede min baggrund.



 Årh, jeg elsker at se fuckt med dn hjrne, så jeg vil mega gerne ind og se hans show.


Jeg stod op kl 09:10. 










 Heheh, dette er så efter søndags-morgenbordet.

 Jeg fik hestene lukket ud.

 De går stadig efter blommerne.



Bruno gør ihvertfald. 



 Jeg har faktisk ikke rigtig haft lyst til at have makeup på i ret lang tid..så det har jeg bare ikke, haha.


















 Mig, Alice og far kørte til sønderborg, for at købe fødselsdagsgaver til mor, da hun har fødselsdag i morgen...Ida skulle desværre arbejde, så hun kunne ikke komme med.


Jeg sad og læste blad undervejs.








  

 Vi gik først ind i davidsen(min mor har ikke facebook, og hun læser heller ikke min blog, så det er jo fint nok)


Jeg elsker at gå rundt i alle deres opstillede køkkener, stuer og badeværelser, forså kan man nærmest gå og føle at man bor der. 










 Jeg bliver ret meget i julestemning af at se julepynt eller juleting i butikkerne..Men det er altså for tidligt i oktober.

Når datoen rammer den 20 november, så går jeg all in på julestemning, julemusik, julemad, juleslik, julepynt osv...for så er det snart jul.






Hahahaha, inde i davidsen, så mig og Alice nogle grønne kasketter, for 8 kr...Alice skal nemlig snart (ved faktisk ikke rigtig hvornår)til at lægge sten på vores terrasse, og hvis jeg er heldig, må jeg hjælpe hende..vi stod lidt og snakkede om, vi skulle købe en af dem..det ville vi jo gerne...så vores far købte en til os hver(til olle piche...som betyder til alle pigerne på sønderjysk) vi er jo 3 piger i familien.














 Derefter skulle vi til Plantorama.







 Jeg er SÅ tæt på at købe en buket blomster hver gang jeg kommer igennem indgangen, for jeg elsker blomster buketter, men det gjorde jeg så ikke, for hvor skal jeg lige stille dem.


 Denne kattefigur ramte mit hjerte..den er så søøøød.













 Jeg glæder mig til at vi skal skære græskar.
 Nuuuurh, jeg dør seriøst hver gang jeg ser dyrene i Plantorama..jeg er en af dem der går liiiige hen til dyrene, sætter mig på hug, og nærmest glor i hundrede år, ind til dem.

Jeg er som en 5-årig, når jeg ser et dyr...i just love them.



Prøv liiige at se dem, nuuuurh :)
































 Papegøjen sad udenfor dit bur idag..det er dejligt at de slipper den fri, engang imellem..den har da ikke godt af at sidde i et bur hele tiden :)






 Så kørte vi til jysk sengetøjslager.




























 Jeg ville have elsket denne seng, da jeg var 6-14 år..sandheden er, at jeg stadig elsker den...^^ 

 Lidt efter kørte vi hjemad.
 Prudst er en smuk havfrue.

Jeg elsker når hun sidder på måde, for hun ved ikke engang selv hvordan hun sidder.
 Til kaffe, fik vi smørrebrød, som Ida havde haft med hjemme fra sit arbejde.
 Det smagte virkelig godt.

 Jeg sad lidt og kiggede på gamle blogindlæg..det er interessant at se hvad man lavede sidste eller forrige år.

Hvilket tøj man havde på, eller hvordan man så ud.


 Jeg gik op på mit værelse, og ryddede en smule op.

Ja, jeg var kommet i julestemning, af alt det julepynt, så jeg hørte julemusik.

 Yup, det trænger vidst.







Jeg har bare gået rundt med den hat hele tiden.



Den passer eller klæder mig ingengang, haha..det var egentlig bare tanken om den, der lød meget sjov. 






























 Kan i huske Martin og Ea?.
De var med i stjerner for en aften tilbage i 2003.

Der var jeg ca kun 9 år, og jeg ELSKEDE dem...jeg sværger at jeg havde denne cd med mig overalt..jeg havde den engang med i skole..haha..jeg ved ikke hvorfor, men jeg overtegnede Ea..HVORFOR?


Sagen er den, at jeg nok var lidt lun på ham Martin der..Yup, en lille 9-årig pige, der gik i 3 klasse..liidt for tidligt ikke, haha.. 


 Imens jeg ryddede op på mit værelse, fik jeg hørt cd'en 3 gange..og sandheden er, at jeg stadig elsker at høre den.

Jeg søgte lidt på, hvordan de så ud nu.

Sådan så de ud, da de var med i stjerner for en aften i 2003.




Nu ser de så sådan her ud.

Martin:  Martin Bentø.

Facebook:
https://www.facebook.com/martin.bentoe?fref=ts

Og han har fået en lille datter, og er blevet gift.



Ea: Ea Gemmer Fjord Haastrup.

Facebook:
https://www.facebook.com/ea.haastrup?fref=ts




 Jeg sad og testede alle mine skriveredskaber.






 I april dette år, købte jeg mit allersidste viunge-blad, og det har jeg stadig ikke fået læst endnu, så det læste jeg lige.

Jeg har læst viunge i over 8 år, tror jeg..men nu er det på tide, at jeg stopper, for jeg er 21..og jeg har ikke brug for mere viden fra det blad..men det har været en fornøjelse.
 Jeg kan faktisk stadig lide at læse det.


















Prudst sad der stadig.




 Jeg fik Pinkey og Bruno ind.

















Kattene fik mad. 

 Nuurh, jeg delte en video med denne familie på min facebook...den er simpelthen så søøøød.

Det er en familie ser har 6 drenge, men for omkring 1-2 måneder siden fik de deres første datter..videoen er en reaktion på at drengene ser deres søster for første gang.

Her er videoen:

https://www.youtube.com/watch?v=AycyEXE-cco
 Haha, Prudst sidder hos mig, lige nu, imens jeg laver blog indlæg.
Hun kan vidst ikke forstå, hvorfor jeg har en underlig ting på hovedet..Ja, jeg har stadig hatten på.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar