torsdag den 22. oktober 2015

Spærrene er snart oppe-Torsdag den 22 oktober 2015.

 Lad os bare sige at katte er lidt mere selvstændige end hunde.
 Ja, man ville ønske at personen vidste hvad man følte, når man så en.(der mener jeg the hot stuff, like a crush)
 Det er da meget smart, men mon ikke det der øje falder af, hvis det nu regner?
 Ja, det har jeg prøvet, det tager lang tid at sende alle de beskeder...haha.:)

Mit vækkeur ringede kl 08:00...men øøh...hmm..jeg faldt i søvn igen..
 Og kom først op kl 09:00.



























  

Jeg satte mig til at lave blog fra Trapholt igår. 




 Lidt efter gik jeg ud for at lukke hestene ud, og da var de(tømrerne) igang med at sætte taget op. 


 Jeg fik skiftet min baggrund.



Grunden til at jeg har bolig apps på min mobil er faktisk bare fordi jeg elsker at gå ind og se hvordan folk indretter deres huse...hahah :) 


 Jeg læste lidt blad. 


 Ida skulle ud til bilteori,  så far kørte hende til bussen..jeg kørte med, da jeg ville hen på brugsen og hente min goodiebox.





Yaay, jeg fik den. 




Da jeg kom hjem, sad jeg og så på indholdet i min goodiebox. 














Men det må i først se i goodiebox indlægget ^^ 
  
  

 Mor havde fået pyntet op til Halloween.



Da håndværkerne og tømrerne var kørt hjem, smuttede vi alle ud og kiggede på at spærrene var blevet sat på. 









 Det er vildt underligt at der nu er "tag" på vores gamle mødding.




 Bare vent til det kommer tag på..det bliver endnu mere mærkeligt.














Så kunne de små endelig komme ind. 





 Og kattene kunne få mad. 


 Jeg gik derefter igang med at lave aftensmad.





Jeg fik skåret et par løg.

Det gør altid ondt i tårekanalerne, når man skærer løg. 


 Ja, det endte så med at løgene brændte på, så dem skulle jeg smide væk.

Der er altid et eller andet der brænder på, når jeg laver mad.




 Frikadellerne blev lavet og formet.

Puttet på panden og stegt godt og grundigt.






Prudst..Ja, hun var meget interesseret i maden. 


 Bordet blev dækket rigtig smukt.








 Efter maden fik vi et stykke chokolade af far..det var desserten.

 ENDELIG var der Bonderøven..Hvilket jeg glæder mig til at se HVER torsdag..









Nu er der blog-tid og så er der danmarks næste topmodel i aften.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar