onsdag den 14. oktober 2015

Mors fødselsdag-Mandag den 12 oktober 2015.

 Ah, ej, jeg tror ikke lige man stikker en kniv frem, når man ser sin "konkurrent".det gør jeg ihvertfald ikke.
Haha, men det er selvfølgelig ærgeligt, haha.
 Nogle af de der ting gider jeg ikke, men der er der noget der stikker ud og interesserer mere end andre ting.
 Det hår er virkelig smukt...jeg vil virkelig gerne have så lang og smukt hår her.
 Haha, jeg tror vi har det sådan alle sammen.









 Idag var det jo min mors fødselsdag.
Jeg nævner ikke lige hendes alder, for jeg ved ikke om hun vil have det:) 


Når en fra familien har fødselsdag, så starter vi altid med at spise fødselsdagsmorgenmad sammen.

Vi havde bagt nogle morgenboller.


 Derefter skrev vi et kort til mor.
















 Mor fik et par blomster af os, som hun havde ønsket sig.








Mig, Ida og Alice begyndte at bage en portion boller til når der kom gæster.


 Så kom hestene ud.



  










Shes a little model, that sweet cat. 














 Derefter gik vi igang med at lave en lagkage.
Lagkagen var en rutebil-og chokolade-lagkage.







 Ida arbejder jo som tjener, så hun har nogle gode fif til at foldeservietter. så vi gik igang med at folde et par servietter.






 Ida og Alice står og snakker lidt, ved det fine pyntede bord, der bugner af lækkerier.









 Da vi havde spist, snakket og hygget, kørte mig, Ida, Alice, mormor og vores faster ud til en af vores ynglings-genbrugsbutikker, da de gerne ville ud og se om de kunne finde nogle ting der.







 Vi kørte i fasters bil.









 Haha, jeg prøvede sådan nogle underlige bløde silke-bukser.

De var mega dejlige at have på, men jeg tro ikke jeg ville få brugt dem.








De lukkede ca 40 minutter efter vi ankom til genbrugsbutikken, så da vi kom hjem, fodrede jeg kattene. 





  















 Vi var oppe på Idas værelse, og snakkede og lavede søskendeting.






 Med Prudst.
 Til aftensmaden fik vi hamburgerryg og kartofler.

Flaskerne er "hjemmelavede" æblemost.










 Alice begyndte at spille musik på æblemostflaskerne.
Det der med at man hælder vand i og puster ned i flasken.
 Hun fik spillet lille peter edderkop for os.


  


Hen ad aftenen kørte mig, Ida, Alice og vores faster(som egentlig er vores mors faster, men vi kalder hende vores faster) op på rema 1000 for at købe is. 





Hen på aftenen spillede mig, Ida og Alice Trivial pursuit sammen, imens de andre sludrede henne på sofaen.

Vi spiste også lidt aftenskaffe.







 Mig og Ida spillede senere kalaha.











 Vi kom lidt sent i seng:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar