onsdag den 21. oktober 2015

Med far på opdagelse i sønderborg og på jobcenter-Tirsdag den 20 oktober 2015.

 Ja, eller når man arbejder, så er en rigtig god lur, det hele værd.
 Jeg bliver altid stressed out, hvis jeg misser en der ringer, og der går for lang tid, og den anden så ringer igen.

Ellerhvis personen pludselig ringer til en anden person, og der så står af brugeren er optaget..ej, det er bare irriterende.
 Der er virkelig sket en stor ændring der.

Jeg sys ikke 13-16- årige skal gå og vise deres maver i så tidlig en alder..det er bare forkert..måske er det bare fordi jeg er fra 90ërne, og der klædte man sig ikke sådan.

Når man er 18 kan man tillade sig det.

Det er selvfølgelig op til selve individet hvordan man vil klæde sig..men der er også grænser.
 Ja, jeg forstår ikke hvordan "stjernerne" de kendte kan holde sig så godt, og se så yngre ud.

Og der mener jeg ikke med botox og skønhedsopperationer...




Oppe kl 07:30. 





 Det sker tit at folk herhjemme ikke lukker døren helt, og hvis i kender det, så er det bare virkelig irriterende..hahah :-)










Mig og Ida fik noget morgenmad, og derefter ryddede vi op i køkkenet. 

 Jeg så bare SÅ træt ud her til morges.

Jeg fik læst lidt avis.



Det var denne her film vi så igår.



 Alt det der jul gør mig i julehumør.

Jeg vil meget snart gerne til et julemarked.
 Det blad jeg har fået 2 numre af gratis kom idag.

I den sidste goodiebox var der en "folder", hvor man kunne få 2 gratis numre af et valgfrit blad.




 Jeg sad og ventede på at biletterne til astronauten Andreas Mogensen foredrag, 10 minutter i 10..
 Men så slukkede min computer sig, liige da kl blev 10:00...så jeg skulle genstarte den..

Imens lavede jeg mine negle.







Og da jeg kom ind på billetsiden, var de ALLEREDE udsolgt.... 

 Det var SÅÅ ærgeligt..jeg havde glædet mig virkelig meget..og skulle kun have 5 biletter..


Jeg havde glædet mig til at hele familien skulle derud sammen..





Nå, så gik jeg ud til hestene.



















 Og gav dem lidt blommer.

Jeg tror Bruno er afhængig af blommer.










 Så jeg løb frem og tilbage med blommer til Pinkey og Bruno.





I morgen begynder de MÅSKE på at lave tag på møddingen.

Det bliver spændende at se. 

























Så var det blog tid. 

 Derefter gik jeg i bad.







  
Og så tog mig og min far til sønderborg. 




 Jeg skulle nemlig hen til Jobcenteret for at melde mig ledig..

For det er lidt svært at søge job, når alle mangler medarbejdere med erfaring, og jeg vil gerne prøve noget nyt nemlig.
Jeg havde også et par spørgsmål til dem.








Hende damen jegsnakkede med var faktisk rigtig flink, og jeg fik svar på alle mine spørgsmål.

Jeg fik en liste med forskellige firmaer, der søgte vikarer, osv, så nu er der noget at gå i krig med.

Jeg kan heller ikke få pengehjælp, da jeg har over 10.000 kr på kontoen(man skal have under 10.000 for at få pengehjælp)..Hvilket jeg faktisk er glad for, for jeg vil stadig ikke modtage penge, uden at lave noget for dem.



 Vi gik derefter ind i borgen, for at kigge.


Ind i normal, 









 Så tog vi hjemad igen.


Men inden vi smuttede helt hjemad, hentede jeg lige min bog på biblioteket.










 Og far hentede en af de dersens Wunderbaum til bilen, så de spreder velduftende aromaer ud over hele bilen. 

Jeg sad og ventede ude i bilen.
Vores markmand kom pludselig kørende forbi i en John Deere.
Da mig og far kom hjem, havde mor bagt en roulade til kaffen.
Waauw, den var virkelig god, og smagte helt friskt.







Pludselig hev Ida en buket roser frem til mig.
Jeg har i lang tid gået og sagt "ej, nu køber jeg altså snart nogle blomster til mig selv".

Jeg elsker blomster, og hver gang jeg ser nogle blomster, så er jeg LIIGE literally ved at købe nogle blomster, bare for at have nogle blomster,da de er så smukke.
Jeg elsker roser...bare blomster generelt.
De er så smukke.



Alice havde også fået et par af Ida. :) 





Pudst..ja..hun sover bare fra det hele.
Så fik jeg hestene ind.




















Så fik kattene også mad.











Jeg klædte om til Bokwa.












Ida sad og gloede på mig lige der....Øhm..hæhæ.. 






Mig og Ida begav os op til bussen.

Ida skulle jo til guitar.














Vi ventede i busskuret.









Så var vi i sønderborg.












  

 Jeg smuttede lige ind i kvickley, da jeg skulle vente til at det startede. 

Sådan der.




Da det var færdigt kunne jeg faktisk godt nå bussen, da vi sluttede lidt før. 



Ida var også med den bus.

Da vi var stået af, gik vi hjem. 

I mørke, det var jo aften.

Så var vi hjemme.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar