søndag den 18. oktober 2015

Æblegød og boller-Fredag den 16 oktober 2015.

Hvor er det bare en fin og fredfyldt eng, på billedet.
 Jep, det passer så godt, man vil jo gerne se "pæn" ud i sit cruch´s øjne..og ens venner har jo allerede set ens underlige sider, haha:)
 Ja, jeg er den der liige skal drømme drømmen færdig, når jeg vågner..og så er det skide irriterende, når der er en der vækker en, eller begynder at snakke til en.
 De ser SÅ lækre ud, I want them so bad:-)

Vi stod op kL 10:00 idag.



Haha, Prudst stod og gloede på mig,. 



























 Jeg fik hestene ud.










Spærrene til vores nye maskinhus kom idag, så nu skal vi bare have bestilt dem der skal lave maskinhuset..jeg mener det er tømrere der kommer, men jeg ved faktisk ikke helt hvilke fagmennesker der skal bygge det.







 Der er 16 spær.
 Og de dufter mega godt af træ.


Jeg mødte Harald derude. 




Og Minnie. 



 Jeg fik plukket et par æbler, da jeg gerne ville lave noget æblegrød.
 Mig og Alice gik igang med at skrælle og skære æblerne.




 Det skulle have ca 10 minutter på komfuret i en gryde, men jeg gav den lidt mere, for det kunne den godt lige have.







 Vi sad og spiste det imens jeg så rædslernes nat.
Det smagte faktisk rigtig godt..jeg dryssede også lidt kanel ud over det.



 Så bagte jeg lidt boller.

 De skulle hæve 30 minutter.





 Så lavede jeg blog imens.
 Og så lidt mere rædslernes hus.










Jeg tror Prudst er meget komfortabel.:-P 











De skulle i ovnen i ca 15 minutter.



De blev rigtig gode og sprøde.






 Hvis der er nogle er kunne tænke sig et gratis foredrag med Astronauten Andreas Mogensen, på tirsdag den 3 november kl 16:00 til 18:00..I koncertsalen Alsion, så åbner billetsalget den 19 oktober.

Jeg vil ihvertfald rigtig gerne med og høre det.

Jeg ved ikke om jeg kommer selv, for der er ikke nogen i min familie der gider med, så det er lidt øv..men jg håber virkelig jeg kommer med, for det lyder rigtig interessant.

 Stenene, til vores nye terrasse kom også idag.











Jeg lukkede hestene ind igen, da det var deres aftensmads-tid. 











Og kattene fik også lidt mad. 


Jeg fik mig også et varmt bad.










Så blev bloggen lavet.








 Så var der vild med dans.

Jeg ELSKER jo Mads Vad, så jeg stemmer selvfølgelig på ham, ligemeget hvem han danser med:-)









 Det er en tradition at vi sidder og hygger os med bom(bom er slik på sønderjysk) fredag aften.





 Lidt senere gik jeg ud for at se det sidste af rædslernes nat, sammen med Prudst.




Hun er jo så nuttet. 





  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar