fredag den 9. oktober 2015

Ramte indlæg nr 1000-Torsdag den 8 oktober 2015.

Haha, det er rigtigt, man kan næsten aldrig finde ens familiemedlemmer, når man bliver væk fra dem i indkøbscenteret.
Fint, flot og harmonisk.
Årh, ja, jeg har prøvet at vågne sur op fra en drøm.
Ja, ja,katte kan finde på meget.




 Jeg fik lavet et billede på instagram.




Mit hår var ret irriterende idag, og så virker en hestehale altid.

























 Jeg har i de sidste par måneder gerne villet ud og rejse..altså bare komme ud fra danmarks grænse..Jeg mangler en slagsforandring..eller  et break fra hverdagen.



Jeg spiste lidt morgenmad. 


Jeg kunne lige have en "sandwitch"

Jeg puttede lidt kylling på.

Lidt skinke.

Det tog jeg dog af senere, da det var alt for saltet. 



Og noget ost.





 Og ind i pariser-toasteren.



 Jeg gik igang med at lave blog.

Jeg fik skiftet min baggrund igen.

Imens jeg lavede blog, lavede jeg også mine negle.

De er dog ikke så pæne lige for tiden.





Vejret var faktisk ret fint idag, så jeg gik en tur på marken. 







































Prudst sad og sked en lille smule, ahaha..Når man skal, så skal man.



































Hun vil meget gerne sove oppe i vores handsker, hatte og tørklæder, da de lugter af os.








Jeg sad lidt og sendte et par jobansøgninger igen.


   



Derefter skulle jeg have aktiveret min computer-forsikring.







Så begyndte det at regne igen.. 










 Så kom hestene ind.





Mad til kattene. 

Jeg gik mig en tur.



  


Harald fik lige lidt kærlighed, inden jeg gik på tur. 











































Hjemme igen igen.





Mor havde lavet aftensmad.

Hamburgerryg og kartofler.






Ida var til bilteori, så da hun var færdig, skulle hun vente i ca 1 time, før bussen kom, så mig og Alice tog meget spontant med bussen til sønderborg.

Det var så spontant, at bussen faktisk kom ca 8 minutter, efter vi havde bestemt os for at tage til sønderborg.

Far var sød at køre os op til bussen, så vi kunne nå den.
















Så var vi i sønderborg. 

Ida stod og ventede på busstationen.

Vi gik lige på wc inde i borgen.








Det er jo bare helt tomt derinde, haha :)





  












Lige et smut ind i kvickley. 




Vi havde købt vindruer som vi gik og spiste på vejen op til bussen igen.

















Vi havde fået købt en cookie hos sand and salads.














Så ventede vi på bussen. 





Da vi kom hjem, lavede jeg blog.



Jeg har forresten nået indlæg nr 1000!!!!!!....:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar