mandag den 19. oktober 2015

Tager trampolinen ned for i år-Søndag den 18 oktober 2015.

 Kattene klistrer også altid på en, når man kommer hjem fra et eller andet..eller bare når de vil have mad..haha..men det gør ikke så meget, for vi elsker dem jo.
 Ej, det kunne være SÅ fedt at designe sin egen kage, ligesom i cake boss..han laver altså nogle mega seje kager..Man kunne nok godt lave en mega sej og detaljeret kage selv..men det ville nok tage lang tid, hvis man ikke har nok erfaring med det.
 Nogengange hader jeg gruppearbejde, og nogle gange elsker jeg det..jeg sys det er fedt når alle har ideer, som bliver skrevet ned og overvejet, istedet for at der kun er en der bestemmer og laver "reglerne"
 Jeg elsker dette billede..det er så fyldt af kærlighed..Hvis jeg ikke var bange for nåle, så havde jeg allerede NU, haft en tatovering af min allerførste kat sorte eller en tatovering hvor der stod noget med dyr eller katte eller et hjerte...Men jeg har fobi for nåle, så nope, im not gonna get that...så skal jeg liige overvinde min skræk først.
 Jeg kan faktisk rigtig godt lide Gustav(det er en realitystjerne, hvis i ikke kender ham)..Efter at jeg har set lidt jeg er en celebrity-få mig væk herfra, --så sys jeg faktisk han er et rart menneske...Ingen skal dømmes på udseendet, eller på deres seksualitet...Alle har ret til at have det godt.

Dog sys jeg bare at mordere, dyreplagere, svindler osv osv.(onde mennesker) Ikke fortjener en skid..



























Op kl 09:00. 






Ud med dem. 





 Heeeej Minnie-muus.







Jeg dækkede et fint søndags-bord.



Prudst sad og hyggede sig foran kakkelovnen...jeg er lidt bange for om hun kan smelte.




Jeg lagde mig ned på gulvet og straks kommer frøken Prudst og ligger sig oven på en..det er lidt skræmmende at have en stirrende kat i fjæset :-P
Hhaha, men jeg smelter bare i grineflip over det ^^






















Nu var det til til at tage trampolinen ned, for den kan ikke tåle alt det vand, der kommer her i efteråret og i løbet af vinteren.










 Jeg blev angrebet af et par buske undervejs i processen(da jeg skal gå igennem lidt krat for at komme hen til vores gamle legehus, hvor vi lægger sommerting ind,)

























Derefter samlede jeg æbler op til hestene.







Minnie og Stribe var nogle fantastiske hjælpere.













Jeg fik samlet en spand..så når den anden spand er tom, kan jeg samle lidt flere.
Jeg ville prøve et andet eksperiment..jeg ville faktisk gerne hav et størrere æble, men det har ikke rigtig været et godt æbleår i år, så de er ikke så store.
Jeg fik det skrællet og udhulet.


Proppede 2 stykker bananstykker i..æblet var jo ret småt jo. 

Og et stykke toblerone.

Ind i mikroovnen med det i 1 minut.





Hold flop, det var varmt da det kom ud.

Altså det smagte ikke ulækkert da jeg smagte det, men de var stadig MEGA varmt, og jeg brændte mig en smule. 




Jeg fandt nogle majskerner i vores skab, og hældte dem ned i en "skål"(den er beregnet til mikroovn) jeg engang fik i gave, så jeg lavede lige popcorn. 


Ind i 2 minutter.

Uh, det virkede.



Så blev der lavet blog.









Kattene fik lidt mad. 


Hestene kom ind.












Ingen gad at lave mad idag, så det gjorde jeg da bare.











Det blev ris med grønsager og pølser i...Det smagte lækkert. 


Jeg fandt lige billederne fra da der holdt et par corvetter og en mercedes i vores indkørsel.

Holdkæft det ser fedt ud.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar