mandag den 26. oktober 2015

Samler æbler op-Søndag den 25 oktober 2015.

 Hahah, jeg har da fået set et par episoder af pretty little liars.
Jeg er nået til sæson 4, men er ikke kommet videre.
Der er kun op til episode 10 i sæson 4 på 1 channel.dk.
 Waaauw, den er virkelig smuk, men den er nok for stor at have på fingeren i længere tid end en dag.
 Det er en virkelig smart ting denne her.
Det er til ens nøgler, men man kan samtidig have sine fingre derinde.
 Man skal ikke undervurdere folk.
Selvom de ikke ligner det de skulle forestille sig at være, så er der noget andet og måske bedre talent gemt inde i dem.




Oppe kl 09:00. 

 Vi spiste rundstykker og pumbler.






 Jeg sad og lavede små film, med en app der hedder Boomerang. 










  




  
 Jeg "småsov" med Prudst på sofaen. 



 Lidt efter gik jeg ud og mugede ud hos hestene.

 Harald ligger altid og slapper af og ruller rundt, når man muger ud.
























 Så skulle jeg da lige have noget nyt halm.

 Kamilleblomster er helt klart mine ynglingsblomster, for de gror nemlig (næsten) alle steder, så jeg kan altid se på dem.





Færdig og rent. 


Min farmor dyrker verdens største gulerødder, hahaha :)..Det er hestene glade for.


 Jeg lavede lidt blog.



 En time efter gik mig, Ida, far og farmor ud i haven, for at samle en masse æbler op.
Alice og mor var til koncert i en kirke i sønderborg.














 Der er simpelthen så mange æbler, at man næsten ikke kan se græsset.




 Min farmor var igang med at forklare hvor vi kunne stille æ kibba(det betyder trillebøre på sønderjysk)

Vi havde 5 kribba æbler da vi havde fået samlet det vi kunne samle..og der var stadig flere æbler tilbage.




 Så skulle vi ind til kaffe ved farmor.

 Det er rart at ens farmor bor lige inde ved siden af:)
 Selvom min farfar ikke er her mere, så har vi stadig vores skilt ude ved døren...så er det lidt som om han stadig er her :)
 Min farmor er så god til at fortælle historier fra gamle dage og da der var krig..hun var 15 år da krigen sluttede.

Hun er verdens bedste farmor<3
 Mig og Ida gik derefter ud til kattene og snakkede lidt..




  








  



Minnie er normalt aldrig indenfor, så det er så sjovt at se hende, når hun kommer ind, for hun er så forvirret, men hun løber straks hen og spiser af Prudsts mad. 



Prudst: " Heeey Minnie spiser af min maaaaad folkens"....hahaha :)











 Hahaha, der skulle have stået han istedet for Jan.:-P......



De kom indenfor. 





 Stribe passer rigtig godt ind i billedet.


De fik deres mad. 


 Så gik jeg mig en tur.



Med mine reflekser på benene, det er jo ved at være mørkt nu. 











































 Hjemme.






 Bloooog.
 Der sad vi og så vem vil være millionær.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar