lørdag den 3. oktober 2015

Tabte væddemålet om romkuglen-Fredag den 2 oktober 2015.

 Hahah, jo, man har da nogle ret sjove interne vitser, man kunne fyrre af, hvis man nu valgte at gå komikkens vej.
 Ja, man kan jo aldrig vide om der skulle være elefanter i et supermarked, så derfor prøver jeg altid at lede efter elefanter, hver gang jeg handler ind..haha...ej..
 Jo, man kan da blive sur, når man er sulten.
 De må børn på billedet er faktisk den familie jeg følger på youtube.
Miya and Keira.

Deres kanal hedder itsjudystime, og jeg har fulgt dem før tvillingerne og deres storesøster Julianna blev født, så godt og vel 3 år.

Jeg stod op kl 10:00.






















 Lavede blog for igår.



 Jeg har stadig ikke rørt sofaerne eller sat i dem..jeg vil jo vinde væddemålet.

Hvis i ikke har hørt den historie, så væddede mig og Alice om en romkugle.
Hvis jeg rørte eller satte mig i sofaerne inden den 14 oktober, så fik hun en romkugle, og hvis jeg ikke rørte eller satte mig i sofaerne inden den 14 oktober, så fik jeg en romkugle af Alice.
 Jeg gik udenfor til hestene.












 Hahah, det ligner så meget at Pinkey humper Bruno, men de leger bare begge 2:)








 Hold da helt op..men sådan er de altid..det ser bare vildt ud på billeder..:-)




  



 Jeg plukker altid lige 2 blommer til dem hver når jeg lukker dem ud, for Bruno elsker blommer, haha :)

Pinkey derimod elsker at løbe rundt efter Bruno, haha :-)






 Jeg fik hentet rent vand til dem.





 Derefter gik jeg ud for at samle nedfaldsæbler op til Hestene.

 Selvfølgelig ikke dem der er helt smadret, men de æbler der stadig ser gode ud..de skal jo have kvalitetsmad.

 Det blev til 2 spandefulde.
 De her var fra sidste gang jeg samlede æbler op, så de skal selvfølgelig bruges først.



 Mig, Ida og Alice gik igang med at se lidt mere af game of thrones.

Jeg sys den var elendig i starten..den fangede mig ikke rigtig, men den begynder at blive bedre og bedre, og jeg har mere lyst til at se den.


 Da vi havde set 2 afsnit af game og thrones, gik jeg udenfor for at gå lidt rundt og nyde det gode vejr.


















 Jeg satte mig ud på marken for bare at sidde og kigge på Pinkey og Bruno.























 Jeg ville op på mit værelse for at redigere min næste youtube-video japan crate september.




 Jeg kunne lige så godt opdatere min mobil imens.









Jeg  havde taget Prudst med op på mit værelse, selvom vi ikke må have kattene med derop, for min far..haha, hvad han ikke ved, havde han ikke ondt af. 

















 Jeg fodrede kattene.
De fik noget pålæg som vi ikke skal bruge mere, altså noget der er gået over datoen...det kan de godt tåle.

 Prudst får altid lige en smagsprøve.
 Idag fik de noget rigtig lækkert mad.
Tørfoder, snask og pålæg.


 Og så skulle hestene ind og have noget lækkert mad.





















 Og så gik jeg mig en tur.



























 Solen skinnede mega meget ind i ens øjne..
Jeg ved til næste gang at jeg ikke skal gå en tur kl 18:00, for der er solen ved at gå ned, og derfor bliver man blændet frygtelig meget, på de 2 kilometer man skal gå lige ud.
 Jeg burde tage solbriller med, når jeg går tur.


















 Jeg gik over på vores mark for at gå resten af turen hjemad.

En harvet(harret er det sønderjyske ord for harvet..jeg kan ikke sige harvet, for det lyder så forkert.) mark er bedre at gå på end en pløjet mark..so much better.












 Jeg elsker at gå rundt på marken, det er der man finder ro.
Det er så fredeligt og man kan bare løbe rundt og synge så tosset man vil, for der er ingen der kan høre en, haha:D

Jeg går tit og synger/skråler sange når jeg går på marken.








 Waaauw...4 hvide nuance-biler der holder på vores gårdsplads..den ene er så bare vores nye firmabil




 Nu kunne jeg begynde at spille sims, så det gjorde jeg.





























 Lidt efter gik jeg ned i stuen for at spille det.
Vores tv valgte at strejke, lige inden der kom vild med dans, som jeg virkelig gerne ville have set, da Christopher(en sanger) skulle synge i det, og ellers fordi jeg godt kan lide at se vild med dans.

Øv, øv, øøøøv..

 Jeg sad og snakkede lidt ed Alice imens jeg spillede sims.
Ida var på arbejde.


Lige pludselig, da jeg skulle strække mig, glemte jeg alt om at jeg ikke måtte røre sofaerne, og så kom jeg til at røre sofaerne, imens Alice så det,...så nu skylder jeg hende en romkugle....:/...øøøøøøøøøvvvv....

Jeg tror aldrig jeg vil vædde med nogen mere..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar