torsdag den 8. oktober 2015

Regnfuld og kedelig dag-Onsdag den 7 oktober 2015.





Nogen siger at der findes blå roser, men jeg er ikke helt sikker..hvis de findes, så vil jeg gerne eje en en dag, for de er utrolig smukke.
Årh, hvis jeg havde en hund, ville jeg gerne have den med i skole..
Jeg elsker billedet, det er virkelig smukt.
Jeg elsker at hendes hår er i de mange farver, og at hendes kjole er i den samme nuance som himlen, og de grønne farver komplimenterer kjolen.

Citatet er sandt på den måde at du skal leve dit liv, som du gerne vil have at det skal udleves, men ALDRIG leve livet på den måde, du tror du skal leve dit liv på, eller leve efter hvad andre tror eller siger det skal leves..gør hvad der er bedst for dig.
Waaauw..det er da et flot outfit.

Jeg lå og læste igår aftes, og må have faldet i søvn ovenpå bogen, for jeg havde ikke sat noget vækkeur, eller sat min mobil til opladeren, hahah.























Jeg lavede lidt the. 

Jeg søgte lidt på jobs, for det er jeg jo igang med at finde.

Det er meget svært at finde et job, der interesserer en, for det eneste jeg vil, er at arbejde med dyr, men dem er der ikke så mange af, så jeg er nødt til at finde et job, der ikke har med dyr at gøre, i denne omgang.

Jeg får ikke pengehjælp lige i øjeblikket, for jeg NÆGTER at få penge uden jeg gør noget..det vil jeg simpelthen ikke..heldigvis har jeg fået sparet en hel del op..det er godt at have en opsparing..(jeg burde ikke sige dette offentligt, burde jeg?)

Der er mange der KUN søger erfarne medarbejdere, og det er sgu lidt trist, for der er så mange der gerne vil have et job, men bare ikke kan, pga at de ikke har den uddannelse det kræver...folk lærer jo proceduren hen ad vejen.

Jeg er jo uddannet landbrugsassistent, så den retning ved jeg jo en del om, men jeg vil rigtig gerne lære noget nyt...og engang i fremtiden arbejde i frankrig..forhåbentlig.


Fik lidt morgenmad.



Vejret var såååå trist.
Jeg er en af dem der bliver meget påvirket af hvordan vejret er..og det blev jeg idag..jeg bliver trist, og melankolsk..Det kommer dog an på hvad jeg har at opgaver i løbet af dagen..

Idag havde jeg ikke rigtig en opgave at give mig til,så jeg var naturligvis lidt trist, ikk..
Hvis jeg derimod skulle i skole eller arbejde, så tænker man jo ikke så meget over vejret..




 Jeg fik tændt op i kakkelovnen. 



Og så lidt youtube. 

Jeg havde Idas "grimme" pusser på(pusser er hjemmesko på sønderjysk)










Der var rigtig meget plads i sofaen, men Prudst ville absolut sidde på mig.

Jeg var alene hjemme, så det var godt nok trist og kedeligt.

Der var helt rent i huset, så der var ikke noget at rydde op.
Brænde havde vi nok af, så der var ikke noget at kløve.
Jobansøgningerne var sendt afsted..kunne måske godt have kigget lidt mere..men jeg vil gerne have styr over, hvor og hvad jeg har søgt..

Osv, osv ovs..

 


Da Ida og Alice kom hjem,sad vi og snakkede.
Hhhahaahahahaha.


Så fodrede jeg kattene.





Jeg klædte om til idrætstøj.

Jeg var meget tæt på at droppe zumba idag,så trist var jeg, haha...but nah..thats not gonna stop me..så jeg tog afsted alligevel.

Der er jo også efterårsferie næste uge.





Jep, jeg kan stadig ikke finde de rigtige idrætsbukser, så jeg har stadig de løse bukser, og jeg er ikke vild med løse bukser når jeg skal lave idræt.







Det har regnet hele dagen...


Min mor var så sød at køre mig op til bussen, fordi det regnede helt vildt. 


Jeg ventede i busskuret.





























Da jeg var kommet til den by jeg skulle lave zumba i, ventede jeg på at zumba skulle til at gå igang.
















Jeg havde en juice med, som jeg lige kunne nyde, de 10 minutter jeg skal vente. 












Da der var 5 minutter til, gik jeg hen til skolen.


 Da zumba var slut, havde vi fået efterårsferie, så i næste uge er der ikke zumba.






S å jeg ventede på at bussen kom.

















Min far hentede mig, på busstationen.

Hjemme.


Jeg var sulten, så jeg besluttede mig for at lave æbleskiver til mig og Alice.








Jeg lavede lidt kakao.



Jeg tog mig et bad.













'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar