torsdag den 8. oktober 2015

Gennemblødt af regn-Tirsdag den 6 oktober 2015.

 Der findes også two types of girls.

 Yup, især, hvis man skal rydde et eller andet op, eller hun bliver irriteret over et eller andet, som man gør.
 Yup, and still is..so saaaaaad..im gonna cry..haha...man husker bare ALT man tænkte, følte, og gjorde..det er helt vildt..men man siger at hvis der er følelser indblandet i noget, så husker man det bedre, end hvis der ikke er.

Jeg husker ihvertfald første gang jeg mødte mit crush...but, im not gonna talk about that.




Jeg sad og baksede i ca 2 timer, med at få min Japan Crate september op på min youtube-kanal...men den ville bare IKKE...:/

Det er så trælst, når der er noget man har brugt, tid, kræfter og energi på, og det bare ikke virker.

Men jeg fik den dog op, bare i en mega skod kvalitet, og filmet på min ipad...jeg er perfektionistisk med nogle ting, så jeg er selvfølgelig ikke tilfreds.

Den var bare i SÅ god kvalitet på computeren, og nu er den bare så ringe...

Men her er den:

https://www.youtube.com/watch?v=9fy0uEHOVcQ







Næste morgen stod jeg op kl 10:30. 



























Læder bukser, me like. 

 Jeg gik ud for at lukke hestene ud.





















 Det blæste VIRKELIG meget idag..det føltes som om der var en storm på vej.








Nu ved jeg hvor Prudst er, når vi ikke kan finde hende.. Hun har nemlig fundet et nyt sted, ude i marken.




Hun sad og sked. 

 Hahah, jeg kom til at forskrække hende, så hun sprang op..hun havde ikke set mig komme ud på marken.











 Jeg hørte højt musik, og så skulle der eddermame laves pandekager.

 Prudst var min lille søde assistent.





 Alle ved at den første ALTID bliver dårligt lavet.
 Men denne her blev faktisk rigtig god.





 Ida dækkede bord, og så havde vi en søster-pandekage-date.










Hahah, derefter faldt jeg i søvn på sofaen sammen med Prudst. 











 Vejret var vådt, koldt og efterårs-agtigt.





Mig og Ida gjorde os klar til at tage til sønderborg.
Ida skulle jo til guitar, og jeg skulle til bokwa.
Vi ville gerne ind i normal før vi skulle til vores hobbyer, så vi tog til sønderborg en time før.










 Jeg lukkede lige hurtigt hestene ind, og fik fodret kattene.
Vi har altid travlt med at komme ud af døren, når vi skal noget.




Og så var det afsted til bussen.



Det blæste, og regnede som en sindsyg på vej derop, og man var nærmest gennemblødt inden man kom op til busskuret.








Blæsten hvirvlede ens hår rundt, og tudslede det, og regnen gennemblødte alt..så jeg lignede nærmest en druknet mus.

















Endelig var vi inde i tørvejr..jeg er glad for at jeg ikke havde taget mascara på, eller andet makeup på, for ellers ville jeg havde sorte streger under øjnene.




Så var vi i sønderborg.



Det regnede stadig, og var klamt og koldt.
Vi startede med at tage på biblioteket.





























Helt gennemblødt og håret var tudslet..årghd..godt jeg ikke skulle noget andetend bare bokwa. 










Derefter gik vi lige ind i borgen, for at rette jakken og håret efter den turbolendte regn og blæst.

Jeg ved ikke hvad jeg lignede.. 









Inde i normal, fik jeg kun købt en lakridspibe, men det var ikke andet end en stor klump lakrids.






Jeg fulgtes med Ida hen til der hvor hun træner guitar, da jeg først skulle starte 19.15, og da kl 19:00. 


Da Ida var gået ind til sit guitar, gik jeg tilbage til borgen. 






Jeg gik ind i borgen.








Jeg var sulten, så jeg gik ind i kvickley.
For det eneste jeg havde spist idag, var 3 pandekager..ups..


Jeg var gennemblødt, mit hår sad fladt af regnvand omkring mit hovede, og jeg havde de forkerte idrætsbukser på, fordi min søster Alice havde nakket dem, så jeg kunne ikke finde dem, derfor havde jeg nogle på fra efterskolen, og de er absolut ikke min stil mere..jeg havde købt en pose gulerodsboller til 10 kr,, ..det gjorde bare følelsen af at ligne en hjemløs meget værre...hahah:/


Jeg lignede noget der var løgn... 






Jeg lignede en der havde gået i regnen i 2 måneder..
Jeg begyndte at gå hen til der hvor jeg danser bokwa.











Da der var 3 minutter til det startede, var jeg glad for at være i tørvejr.












 Da bokwa var slut hentede far og Ida mig.


Og vi kørte hjemad.


Jeg havde købt the bean boozled challenge i normal, så jeg challengede Ida og Alice til at spille sammen med mig. 





Det var faktisk ikke så slemt, og jeg har set folk der brækkede sig over nogle af smagene..det forstår jeg ikke, for jeg åd bare dem jeg fik.
Ida og Alice spyttede de klamme ud, men dem spiste jeg også bare.

Den værste var dog hundemad..men den åd jeg også..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar