søndag den 25. oktober 2015

Knæk cancer i tv-Lørdag den 24 oktober 2015.

 Det er virkelig det perfekte rum, til en overnatning eller en søskendeflok.
 Hahaha, ja, sådan er det lidt når mor eller far skal noget, og mig og mine søstre skal være alene hjemme.
Nogle gange plejer vi bare at sidde og se en film, og lave vores eget mad.
 Jeg har ikke selv børn..endnu..men jeg tror det er meget sand(t)..haha:)
 Jeg glæder mig faktisk til at der kommersne, det er jo så smukt.

Op kl 09:00. 






















  




  
  


Jeg fik ikke set vild med dans igår, så jeg så genudsendelsen.










 Jeg sad og lavede mine negle imens.









 Det var meget smukt i vild med dans i dag.








 Jeg støttede med 50 kr til kræftens bekæmpelse.

 Det var virkelig smukt og modigt af dem der stillede op i vild med dans, der var pårørende til kræft, eller selv havde haft kræft.
(Hvis i ikke så det, så ved i højst sandsynligt ikke hvad jeg snakker om)
 Jeg lavede jo ikke rigtig noget, så jeg opgraderede lige min software.



 Derefter tog mig, Alice og mor til Bilka..så jeg fik ikke nået at se det sidste af vild med dans færdigt, så jeg ved faktisk ikke hvem der gik ud.




























 Det var en flot lampe.



Dette billede er seriøst MEGA nuttet.



 Jeg kunne se flere af vores katte i kattene på billedet.
 UUhh, nye shampooer, derm vil jeg gerne prøve.

Mor havde købt en hotdog til os alle 3, men jeg spiste kun ca halvdelen, for der var fransk dressing i, og jeg spiser kun ting medketchup..:)


 Min mor fik det jeg ikke kunne spise så ^^





 Da vi kom hjem, fodrede jeg kattene.

Yaaaay, jeg fik købt et græskar.






 Her inden vi tog afsted til Bilka, bagte mor nogle mega gode chokolade kager...de var vildt gode.










 Jeg fik tændt vores græskar der står ude ved døren.










 Bloggetiblog-tid.
 Hun sidder ALTID på mig, når jeg laver blog..det elsker jeg..det er ligesom vores rutine sammen.
 Mor havde lavet noget dejligt mad.
 Om aftenen var der downton abbey.


 Og knæk cancer indsamling..jeg fældede et par tårer igår, men der var der heller ikke nogen i stuen, haha..

Idag var jeg lige ved det, men jeg er ikke så glad for at tude foran andre, så jeg holdt dem inde, haha:)

Men hold op, hvor må det være forfærdeligt, for dem der mister deres kære, til sådan en fucking lorte sygdom..

 Det var vildt, så mange penge der blev samlet ind.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar