søndag den 4. oktober 2015

Hører lidt forskelligt musik-Lørdag den 3 oktober 2015.

 Uh, ya, det ligner faktisk meget godt.
 Hhaaha, så har man virkelig også en bad day, når man skal have en røv i hovedet i gud ved hvor lang tid!!!, haha.
 Yes, always happens.
Der går ikke særlig lang tid, så er ens værelse mega rodet igen
 Den bog gad jeg godt at læse så..:)


Op kl 08:30.







Jeg lavede mit banan med chokolade-projekt. 

 Men jeg havde ikke andet end det chokolade jeg købte i tyskland.


 Denne gang gav jeg det kun 8 minutter, for det plejer altid at blive en anelse sort og brændt på.

Det smager jo knap så godt.
 Jeg fik lavet min september goodiebox.
 Min mad lykkedes fint idag.
Det ser rimelig ulækkert ud, men det er virkelig godt.



Jeg sad lidt og hørte forskellige kunstnere på spotify, for jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle foretage mig. 























Jeg havde hørt lidt om boy george, så ham hørte jeg lidt af, men jeg er egentlig ikke så vild med hans musik, da hans er meget techno, og det er jeg ikke så glad for. 



Så hørte jeg lidt Miley Cyrus. 










 Næste var Christopher.







Og Medina. 








Da jeg ikke gad det mere, gik jeg op og vækkede Alice, da hun stadig sov(Ida arbejdede) 










Derefter lagde jeg mig på sofaen med Prudst..hun fyldte en stor del af sofaen, hahaha :D 































 En halv time efter gik jeg ud for at lukke de søde heste udenfor i det dejlige vejr. 












Naboen var igang med at så korn, så det så jo spændende ud.
De kørte med Fendt og New Holland.








  

Ja, der stod jeg så og legede creeper, og bare gloede lidt på dem, imens de såede.



 Fik hoppet lidt på trampolin, imens jeg hørte sange.















































 Jeg nægtede at tilbringe dagen indenfor idag, så derfor gik jeg rundt udenfor.
Jeg fik smagt på nogle af vores nødder-de er jo gratis fra naturen.
De er dog ikke så modne endnu.


 Nogengange er man heldig at der er en nød indeni skallen.
 Stribe:-D <3















 Jeg gik op til vores andet nøddetræ, for de plejer at være rigtig gode omkring min mors fødselsdag..hun har fødselsdag den 12 oktober, så det er jo snart.


 Minnie hang allerede ud deroppe.




 Hver gang man møder hende, så stikker hun rumpen i vejret, men det er meget normalt for nogle katte...det betyder at de hilser på en.





De skal lige have lidt mere tid, så er de super lækre. 






 Kattene tror altid jeg er en legeborg, eller karrusel, haha .:-)..Men det er jeg da til hver en tid for dem.:-)





 De skal bare være lidt brunere, så er der super gode.

 Dem der allerede er faldet ned på jorden, smager faktisk okay allerede.




 Minnie er så...Haha, Minnie-agtig.
Hun er den kat der bare mænger og møvrer sig op til en for at få kærlighed, men hun er en fantastisk kat alligevel, haha..:)








 Så gik jeg ind og læste avis. 




Stribe havde fanget en mus, så mig og Alice gik ud for at rose hende.
Husk nu..når katten kommer med gaver(som er mus, fugle, rotter, osv) ...så er det en gave til dig(ejeren), som tak for at du passer og plejer den, elsker den, og giver den mad.



Hun fanger rigtig tit mus, så hun er en dygtig lille kat. 






 Jeg begyndte at rydde lidt op i køkkenet.






 Derefter gik jeg ud for at plukke nogle æbler, da jeg gerne ville lave en æblekage til kaffe.





 Jeg fik plukket en god pose fuld.




 Så skulle de lige vaskes.

 Skrælles og skæres.

 Og til sidst koges.





 Det skulle koge ca 10 minutter under låg.



 Jeg ville lave en lækker rasp, men det gik helt galt.
Jeg brugte det forkerte rasp.
Jeg brugte vidst rasp beregnet til fars og kød, men ikke til æblekage.

 Det smed jeg så ud.

Jeg ved godt jeg lavede en fejl i snappen, der skulle stå what the fuck did i just make.

 Så prøvede jeg med havregryn.

 Det smagte ikke så godt som jeg havde troet det ville smage.

Men æblemosen,smagte VIRKELIG godt (-:
 Så sad vi og fik det til kaffen.

 Jeg trængte til en lille cykeltur, så jeg cyklede mig en tur.







































 Nuuurh, kan i se den lille pige derhenne foran mig, jeg kender hende ikke, men nuuurh, hvor var hun sød.

Hun cyklede lige forbi mig, på den måde små børn cykler(jeg ved ikke om jeg kan forklare det)..men sådan hvor de cykler hurtigt med benene, men egentlig ikke cykler så hurtigt.:)

































 Hjemme igen.



Til en masse sultne katte. 









 Så de fik noget lækkert mad.

 Så slog jeg græs.


 Græsset er groet som en sindsyg, siden vi slog det sidst, så derfor skal man køre langsommere, for ellers kan skiverne(dem der skærer græsset) ikke følge med.














 Hahah, der ender altid de mærkeligste ting på græsslåmaskinen, for man kører ind i hække, grene og træer. 
Jeg ved ikke lige hvordan den egekilde, er landet der, for det er ikke min.























 Jeg kunne lige nå at se den sidste halve time, af danmarks næste topmodel..for nu var programmet åbenbart opstået fra de døde igen.
 Da danmarks næste topmodel var slut, lånte Ida min nye computer, da hun ville lave sig selv i sims.

Resultatet blev rigtig godt, jeg har dog ikke noget billede af det lige nu.

 Jeg lavede blog,
 Ja, vi sad på køkkengulvet.





Nu vil jeg i bad.

Godnat:-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar