fredag den 2. oktober 2015

Ny computer, men med udfordringer-Torsdag den 1 oktober 2015.



 Hahah, den her "tegneserie" er genial.


 Årh, det er jo bare sødt.
 Flot billede, det er helt eventyrligt.

Yasss...



Op kl 08:30.

Jeg fik lavet et nyt instagrambillede.























Kl 10:15 gik jeg op mod bussen, da jeg skulle til sønderborg.


Her er vores nye firmabil..jeg er egentlig ikke så vild med hvide passater, men denne her passat overrasker mig, den er faktisk ret flot alligevel.







Op mod bussen.
















Haha, jeg havde lidt ondt af ham drengen der, for jeg havde nærmest bare stjålet siddepladsen i busskuret foran ham..det havde jeg det lidt dårligt med...hmm..men jeg kom derhen 2 minutter før ham, så det gør vel ikke noget.







 Endelig kom bussen, efter ca 10 minutters forsinkelse.

Jeg stod af ved Lidl, da jeg skulle ind på Bilka, for at købe en ny computer.

Nu har jeg endelig bestemt mig fot hvilken en det skulle være.















Men ekspedienterne ved computer-afdelingen havde hele tiden travlt, og snakkede hele tiden med folk osv..så jeg skulle ca gå rundt i Bilka i 20 minutter, før en af ekspedienterne var frie, så jeg kunne snakke med dem.




 Endelig efter lang tid, havde jeg fået købt computeren, og jeg skulle ned og hente den ved Eellegårdsvej 16, hvor bilka vareudleveringen er.




Men men men meeeeen......Lille Mai-Britt er røvdårlig til at finde vej.... hmm...jaaa...så jeg vidste ikke liiiige hvilken vej jeg skulle gå..

Jeg som troede at vareudleveringen var liige ved siden af Bilka..men neeeeeej, sååå jeg skulle bruge min gps..

Tak for at der er indbygget gps i mobiler nu om dage...ellers ville jeg aldrig have klaret aft finde rundt i denne verden.





Jeg var bare såå forvirret..haha, jeg har kun været der 2 gange før..
















ENDELIIIIIG, fandt jeg det..efter 20 minutter.


Hmmm...ja, da hende damen der stod ved biksen, sagde "lige et øjeblik"...så varede det ca 15 minutter, hvor jeg bare stod og ventede...



For ham drengen i Bilka elektronikafdelingen, havde åbenbart givet mig en sort computer, og jeg skulle have en hvid en.

(han havde ikke givet mig computeren, for den skulle jeg åbenbart hente på Ellegårdsvej)
Hende damen/pigen spurgte om jeg havde mulighed for at hente den i Bilka kundeservice(så jeg skulle gå hele vejen hen til Bilka, for at hente den), for de havde ikke flere på deres lager, men det havde de åbenbart på Bilka kundeservices lager.

Indeni var jeg bare"omg, nej, jeg har lige gået 20 minutter herhen, for at vide at i IKKE har den på lager, når i siger den er på lager"..

Men jeg sagde selvfølgelig bare"ja, det har jeg mulighed for".

Jeg skulle have denne her computer.
Og så gik jeg hen til Bilka kundeservice.

Nu kendte jeg jo vejen tilbage.





Så var jeg på Bilka igen.



Jeg gik hen til Bilka kundeservice, og sagde at de havde lavet en ordrefejl.

Ham manden i biksen fattede nada..

Hmgfkdj...

men lidt efter skulle jeg så gå ind til elektronikbutikken hvor det hele startede.

Der snakkede jeg med ham, jeg allerførst havde snakket mig.

Han undskyldte for fejlen og jeg fik min nye computer i hænderne.
Nu ville jeg bare hjem.


Jeg havde regnet med at komme derud kl 11:00, købe computeren og være hjemme igen inden 14:00, but naah, thats not gonna happen now, right?.. 














 Jeg ventede i busskuret ved Lidl, på en bus.










 Bussen skulle komme 13:50.



Den kom først kl 14:00, så jeg havde stået og ventet i 30 minutter på bussen..kunne denne dag blive mere utålmodigheds-irriterende. 





 Da bussen endelig kom, og jeg endelig stod ud af bussen i min by, kunne jeg gå hjem.







 Yes, hår ind i hovedet under blæst, så kører det.










Endelig hjemme.












 Det første jeg havde lyst til da jeg kom hjem, var et stort glasmælk.


 Nu skulle jeg unboxe den nye computer.






 Computeren er en asus x553ma.

Her:
https://www.google.dk/#q=asus+x553ma+hvid



 Den er meget smuk.





 Den er også meget let, og god at bære.
Jeg skal lige vænne mig til at den er så stor, for den jeg har nu er meget mindre.

Jeg vil stadig lave blog på den jeg har nu, for den virker fint til blog-skrivning.

Men det bliver fortalt i et andet blogindlæg.


 Jeg sad lidt og opdaterede til windows 10, og udforskede computeren lidt.
 Fodrede kattene.


Lukkede hestene ind. 



 Om aftenen så hele familien undercover boss.









 Derefter begyndte vi at se game of thrones, da der ikke er nogen i familien der har set game og thrones, men vi har hørt så meget godt om den, at vi nu vil igang med at se den.
 Jeg sad og skulle vente på at computeren opdaterede.






 Jeg fik installeret the sims 3 online.

Jeg mener det var i 2013, hvor jeg købte et spil sims 3 online, men min anden computer kunne ikke tage det, men det kan den nye, så nu kan jeg spille sims igen.









 Men jeg var så træt at jeg gik i seng, så jeg fik ikke spillet noget.

Jeg så heller ikke danmarks næste topmodel som jeg plejer at gøre torsdag aften, da vores program (kanal 4) er væk, da der er nogen der har raget i vores tv-programmer..øv, øv øv.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar