lørdag den 26. september 2015

Underlig drøm-Fredag den 25 september 2015.

 Hahaha, hvis det her var i virkeligheden, så ville det være virkelig sødt..men der er jo nok ikke nogen der banker på en vildt fremmed dør, og spørger efter en banan, undtagens hvis man bare virkelig elsker bananer, eller er ekstremt sulten...tænk hvis folkene bag døren ikke havde flere bananer i huset? ..:)Hhaha.
 Or the dog ruined their familypicture..haha, sødt er det :D
 Virkelig stor og fin have.
 Hvis jeg havde katte i disse farver ville det nok være oplagt at kalde dem ying og yang.





I går aftes sad jeg også natholdet med citybois. 






Og derefter danmarks næste topmodel. 

 Jeg må jo ikke sidde i de nye sofaer, så jeg sad i en stol.








Det var først slut ved 00:30-tiden. 

 Lige før jeg gik i seng, havde jeg lyst til at rydde op, så jeg ryddede opvaskemaskinen op.



 Jeg stod op kl 09:00 idag.


Jeg havde en underlig drøm i nat.

Jeg drømte at jeg var til et markede, sammen med mine søstre Ida og Alice.
Jeg skulle lige prøve en forlystelse..jeg lagde min mobil ind på et bord i en slags varevogn..der stod et skilt hvor der stod"her kan du ligge sin mobil, hvis du ikke vil tabe den, under en forlystelse"..



Der kom en mand der løb ind til bordene i varevognen, hvor mobilerne lå..han kiggede skummelt på mig, tog min mobil, og løb væk med den...jeg blev selvfølgelig mega sur, men der var ikke noget at gøre, så vi tog hjem...

Lidt senere på aftenen, fandt jeg ud af at man kunne spore ens mobil, fordi jeg havde appen der hedder "find din iphone" på min ipad..så jeg sporede den, og fandt ud af at den var omkring 10 km fra hvor jeg sad..

Mig og min far og en politibil(hvis nu han havde våben) kørte ud til det sted jeg havde sporet min mobil.




Da jeg så manden og bilen udbrød jeg "nå, lille mand, det er ikke så smart at stjæle folks ting, når man bare kan spore dem"..(jeg kan huske at jeg følte mig ret smart i drømmen, da jeg sagde det)....Manden blev taget til fange, og vi fandt også flere tyvekoster.. 





Jeg sys jeg ser så skaldet ud med knold i, men det havde jeg lyst til at have i idag. 









 Jeg sad og læste lidt avis, imens Ida gættede kryds og tværs.

 Mit horoskop for igår passede faktisk ret godt(jeg er tyr)
 Mor, Ida og jeg sad og snakkede lidt inde i stuen..jeg elsker de stunder, hvor man bare sidder med sin familie og snakker om alt muligt, og gamle dage.
 Jeg sad ved kakkelovnen, da jeg frøs lidt.



Jeg har følt mig ekstremt let idag, som en fjer. 



 Alice havde fri allerde kl 12:00 idag, så hun var hjemme 12:30-lækkert..Mig,Id og Alice sad også stjerner der faldt på scenen på youtube...det er ret synd for dem der falder, men HA, hvor er det også morsomt..det er flot af dem der bare synger videre, eller ignorerer det.^^





Jeg lukkede the sweet ones out. 





 Så starter brydekampen.
 Bruno får lige et bonk:-P
 Pinkey tackler lige Bruno.
 Og så får Pinkey lige et spark..haha, det er bare hverdagskot..Det ser lidt vildt ud, men det er sådan de leger.:)








 Jeg ville save noget træ, men vores "træholder".. (ved ikke lige hvad det hedder i virkeligheden,)stod inde bag alt høet..så den skulle jeg have ud.

 Vaskede lidt mere tøj.

 Så fik jeg vore "træholde" ud.







 Nu skulle det bare kløves.


 Og slæbes hen på dens plads.
 Vejret var solrigt idag.

Vaskede mere tøj.



 Fik hunget noget andet op.

 Efter en omgang med at kløve træ, var der en tiltrængt kaffepause, med lidt kage.
 Og kakao...dette kop fik jeg af min far, da Ida og Alice havde hver deres store kop, så derfor sys han også at jeg skulle have et stort kop..jeg er glad for koppet, for det er mega sødt.


 Alice og Prudst lå og sov inde på sofaen:)








 Jeg sad og så lidt youtube, da min mor lige skulle køre min far ned på arbejdet..min far arbejder jo med grise, og et par af hans traktorer står nede på arbejdet, da de nogle gange bruger dem...så når far skal have hans traktor med hjem, efterlader han jo sin bil dernede..så derfor er det smart hvis han bliver kørt derned, så han ikke behøver at efterlade sin bil dernede.


Jeg skulle derfor passe vores bed and breakfast, og tage imod gæster, hvis der kom nogle, så jeg kunne ikke rigtig forlade huset, og gå ud og gøre mit "træ-arbejde" færdigt.





Alice og Prudst sov lidt videre.






Efter kaffe kunne jeg endelig gøre arbejdet færdigt, da en af mine forældre var hjemme igen.





 Da det sidste tøj for denne dag var vasket, skulle jeg jo ikke vaske mere tøj.
 Det kom i tørretumbleren.

 Århgf..dont you hate when this happens..?when your basket falls?..ye, i doooo:DHaha.

 Fææærdiiiiiig.

 Ja, alt kunne ikke rigtig være der.





 Jeg fik lukket hesten ind igen.




  Jeg skulle have fejet alt det savsmuld der var "eksploderet" ud af træet da jeg kløvede og savede træ. 


 Så var der rent og pænt ige, da jeg havde fejet.





 Fodrede kattene. 



 Hentede det sidste vasketøj.






 Nogle gange kan vi godt få opkald af nogle der ønsker et værelse, og så skal vi pludselig op og gøre et værelse rent..så skal vi selvfølgelig smide hvad vi har i hænderne og gå op og gøre rent, til gæsterne..så mig og min far gik op og gjorde et værelse rent...det er ikke særlig svært, det tager normalt kun 30-40 minutter.

 Der skulle komme 2 i værelse 20.

 Betrækket og lagenet blev skiftet til rene og nyvaskede sengetilbehør, eller hvad man kalder det.
 Alt skal selvfølgelig tørres af.
 Min far rengjorde toilettet, jeg tog selve værelset.


Gulvet blev fejet. 

Og så var det gjort.
















 Hahah, kender i ikke det, at når i lige sætter jeres fod ind i huset, så bliver i bedt om at gøre et eller andet af jeres mor..i mit tilfælde, skulle jeg gå ud med skraldespanden og ud til vaskemaskinen med håndklæder der skulle vaskes. 




 Til aftensmaden fik vi tarteletter.

Altid når min mor spørger mig, hvad vi skal have til aftensmad, sp siger jeg altid tarteletter, da det er mit ynglingsmad.



















Om aftenen så jeg lidt youtube. 






 Jeg har ikke set den der youtube-familie jeg har fulgt i 3 år nu, i lang tid..så jeg vil igang med at se alle de videoer jeg ikke har set nu..det drejer sig om omkring 50 videoer.








Derefter så mig, Ida, Alice og far the goldchild i tv..mor er sygeplejerske, og arbejder om natten, så hun var på arbejde.


 Vi sad og fik lidt is, og hyggede os.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar