tirsdag den 22. september 2015

Nye bokwa og zumba sko-Tirsdag den 22 september 2015.

Det var lige den tanke jeg havde til matematik.

Jeg tænkte, at nu havde jeg endelig chancen..nu måtte heldet være med..nu var det MIN tur to kill the freaking math....
Man håber vel altid at man efter en eller to sit-ups, har fået abs..but no, it needs time, workouts and a strong mind.
Den  mark der ikkefor godt ud...sprøjtesporrene er totalt udtværet, og fuld af møg.
Stakkels landmand med den mark.
Alle siger jo at himlen er en smuk ting, så jeg ønsker da også at alle mennesker ar en himmel indeni, for det betyder jo bare at de er smukke indeni..ik?

Stjerner i din sjæl, er jo også forrygende vigtig, stjerner er jo en god ting.

Engle beskytter en, og jeg tror på at alle mennesker har en eller anden der beskytter dem, om de kan se deres beskytter eller ej, så har alle mennnesker en beskytter.






Det her er rigtig rigtig smart..det er en slags strandmåtte, der er bygget, til at sand ryger lige direkte igennem den, når der selvfølgelig lander sand på den.










Man kan få dem i 4 farver.

vis jeg skulle vælge ville jeg have den blå, der minder om havvandet, eller den røde, der lyser op som en rose...årh, hvor er jeg poetisk.. 

Gad vide om de så er bløde at ligge på, for jeg ved ikke helt hvilket materiale de er lavet af.



Igår da jeg lige skulle til at gå i seng, sendte en af mine youtube-familier live(altså direkte)...der var klokken ca 15 i deres land Washington, og omkring 00:30 her i danmark...det varede dog kun i ca 10 minutter.







Jeg er blevet helt vild med at høre denne sang fra A1 med sangen like a rose.

Op kl 09:00 idag.


Jeg går og tænker på at jeg snart gerne vil have ombre air igen..Jeg har haft det en gang før..og nu er mit hår groet lidt, så nu er det ombre hair helt nede i spidserne.

Jeg ved dog ikke lige hvornår det bliver..eller om det bliver til noget.
Mig og Ida ville til sønderborg idag..Ida har jo fri hver tirsdag.

Jeg skulle aflevere en hel masse bøger.






Jeg sad og læste lidt avis.

Jeg gik i et bad.

Fik nyt tøj på.
Lokket idag var blevet inspireret af at blusen lå på gulvet..haha, da Ida havde været i mit tøjskab, haha :)

Jeg sys det er fedt at vi er 3 søstre der låner tøj af hinanden:)

Alice har for eksempel nakket mit idrætstøj..det opdagede jeg, da jeg skulle til bokwa, haha, men så fandt jeg heldigvis noget andet idrætstøj.










Prudst har fundet sig en ny plads på et tæppe på gulvet:)
Hun skifter pladser som vi skifter sokker.
I morgen kommer de 2 nye sofaer desværre..Og vi skal derfor af med de gamle sofaer, vi har haft i over 15 år..

Det er jeg ikke så begejstret for..det har jeg lidt svært ved at acceptere..så jeg var den der sure citron, der gik og brokkede sig, over at sofaerne skulle ud.

Jeg kan rigtig godt lide ting, der har en historie eller ting der ar minder i, de betyder mere for mig, end ting der ikke har nogen historie eller baggrund.

Og de her sofaer..gosh,jeg kunne fylde et helt essay ud, om alle de minder og oplevelser vi eller jeg har haft med dem...



Hvis jeg var flyttet hjemmefra lige nu...gosh, jeg ville ønske jeg var..for så kunne jeg jo overtage dem, men det kan jeg ikke...for mit værelse er lidt for lille til dem., og vores garage er en smule overfyldte af amerikanerbiler, og maskiner, så der er der heller ikke plads...og da jeg begyndte at sige at de da bare kunne stå ovenpå hinanden på mit værelse, så begyndte min mor at lave jokes"ej, vi må hellere passe på at de ikke får børn så"..og jeg var bare"ej, mooooarrr, kan du se jeg griner...det er ikke sjovt det her"
Ja, de er slidte, men vad så..de virker stadig helt fint..og man ligger helt perfekt i dem..de der nymodens læder-sofaer..for mig til at tænke at de kun er lavet for udseendets skyld, for i mange af dem, sidder man ingengang så godt i.

Da jeg var lille lå jeg og kiggede på de er interessante mønstre, og tegnede dem med mine fingre..for for et lille barn med en god fantasi, var disse mønstre nærmest et eventyrland.







Mor skulle på kursis med sit arbejde, så vi kunne køre med til sønderborg.



Så var vi på biblioteket.




Vi sad og læste lidt i blade på biblioteket.




Ida sad og snakkede om de romkugler, jeg åbenbart skyldte hende, for vores væddemål..jeg holder stadig fast på at jeg havde ret..ja, jeg havder at tabe...
Der var en maleri-udstilling på biblioteket, mig og Ida gik ind for at studere lidt på..der var nogle utrolig fine malerier, og selvfølgelig er der nogle man ikke rigtig kan finde hoved og hale på..andre føler man at man har set før, og andre er man lidt ligeglade med.


Der var også en anden udstilling, men hvilken udstilling, det var og hvem der havde lavet den..det ved jeg ikke.




















 Lidt efter gik vi videre.

Over til lagkagehuset, da Ida blev ved med at brokke sig over den romkugle.


Jeg fik købt 3 romkugler..den jeg skyldte til Ida, en til mig, og så en vi kan dele til sidst. 

Vi sad og spiste vores romkugle på lagkagehuset.


Vi var lige inde i tigeren.










Hvis i har set pretty little liars, så ved i vad jeg tænker på når jeg ser den her røde trøje..må dog ikke afsløre for meget.
Vi var inde og se på nogle sko, da Ida skal ave nogle gode sko til sit arbejde, da hun jo går rundt meget af tiden, da hun arbejder som tjener.






Jeg elsker når virksomheder har gratis kakao, så slår jeg til..de havde faktisk en rigtig god kakao dem der...kan dog ikke lige huske vad butikken hed.



Butikken spillede Nickelback, som jo er mit ynglingsband, så det var det helt perfekte tidspunkt vi kom ind i butikken på.

Vi fik prøvet et par sko..vi fik dog ikke købt nogle.




Næste stop sportsmaster, for at finde flere sko. 







 Da mor var færdig på kursuset kunne hun godt tage os med hjem igen, så vi skulle bare gå over til netto.






Vi havde lidt tid til at gå ind i genbrugsbutikken. 






Og så kunne vi køre hjemad.



Jeg blev snydt, for jeg troede at de er bom var nogle rigtig gode bom, der smagte ligesom dem tigeren havde før...det var bare langt fra de samme bom...Bom er slik på sønderjysk.



Hjemme.



Jeg fik lukket Pinkey og Bruno ud..vi havde jo ikke været hjemme idag, så de kom senere ud idag..


På biblioteket fik jeg lånt disse bøger.



Jeg fik også lånt et par kogebøger, da jeg gerne vil begynde at lave lækre sunde aftensmadsretter igen.

Og et metroxpress.
Jeg fik klædt om til bokwa.

Lidte efter tog mig og Ida bussen til sønderborg..lige der pt virkede min snapchat ikke så godt..så derfor fik jeg først den til at virke, da jeg var kommet til sønderborg. 

Jeg sad og ventede på at jeg kunne gå over til skolen, hvor bokwa foregår.

For jeg skal alligevel vente i ca 15 minutter før det starter.

 Så jeg ventede på bustationen..indtil rengøringsdamerne, sagde at de låste dørene, så blev jeg jo nødt til at gå udenfor.
 Det var rimelig koldt udenfor faktisk..bare vent til der kommer sne og endnu mere kulde..











Da der var ca 5 minutter til det startede gik jeg derover, da jeg ikke gider og komme alt for tidligt, for så står man bare og kigger rimelig akavet indtil bokwa begynder, haha..og for sent, er der jo ikke nogen der gider at komme.

 Indenfor på skolen.

 Da bokwa var slut, kom min far og hentede mig og Ida(er til guitar der) i sønderborg.


 Vi skulle lige på bilka et smut.



Far gav aftensmad. 






 Jeg havde fået købt nogle nye og godesko, som jeg vil bruge til bokwa og zumba, da jeg ellers glider rundt i mine strømpesokker.
 De er rigtig gode at gå rundt i, hoppe i og danse i.


 Størrelse 39 og en god pris for dem.

 Nu er der blog-tid, også vil jeg ind og se komedy, med mine søstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar