torsdag den 24. september 2015

Sjove vindruer-Onsdag den 23 september 2015.

Hvis man ikke lige er med i samtalen, så er det ret irriterende af få beskeder hele tiden, især, hvis det kun er to der snakker sammen, for så behøver de jo ikke at skrive på gruppechatten.
Jeg har prøvet af få et par søde eller over vanvittig sjove smsser, og bare sat og smilet til min mobil skærm..andre må bare tænke"what the freak smiler hun til" ...haha :)
Årh, jeg elskede når læreren trak den her frem, og skulle vise gennemsigtige billeder..det var ret hyggeligt..og vores var en smule skæv, så en af eleverne(for det meste den der sad tættest på) skulle sidde og holde den der stang med spejldet på.
Jeg vil da gerne have sådan en fin stor buket som denne her.



Jeg kom først i seng kl 03:55 ca, da vi så comedy, og så lå jeg bare i min seng og læste og så youtube.


Næste morgen kom Ida ind med en pakke.det var mit JAPANSKE SLIIIIK!..jeg var så exited!:)

Jeg har den der hedder en mini box.


Det er så trist at sofaerne skal væk, når vi finder ud af hvordan vi får dem væk..nu står de store bare ude i vores udestue, og den lille står i vores lille stue.








 Jeg lukkede de hurtige løbere ud.






Bruno elsker at gå lige over til blommerne, fordi han lige kan nå dem..haha, så han fiser derover når hanbliver lukket ud..det er så sødt.
Brydekamp..de skal altid lige ave en runde, hvor de sparker benene i vejret, og løber efter hinanden.


Vejret var super dejligt idag.
Jeg kom til at downloade omkring 300 baggrunde på min mobil, så nuh ar jeg da en god grund til at få en ny baggrund:)..haha:D


Stuen se mega underlig ud nu...det er trist, når sofaerne ikke er der mere.



Man ligger bare helt perfekt i dem begge.

Ens skulder passer liiige nede i revnen.
Og så kan ens hovede også ligge der.





Og når man så en fredag, lørdag eller søndag aften falder i søvn på sofaen, så kan man presse hovedet ind i sofaen, og stadig ligge fantastisk godt.











Alice havde købt nogle ret seje vindruer i bazar vest, da mor og Alice havde været til seasick Steve koncert i århus.
De er helt aflange.



Jeg spiste lidt morgenmad og læste lidt avis.

Idag har jeg valgt ikke at faste, selvom det er fastedag idag..men igår fik jeg faktisk ikke så meget at spise, da vi var i sønderborg i ret lang tid.













Jeg havde lavet Ariana Grande hår.










Jeg gik igang med at filme japansk slik-smagningsfilm, på mit kamera.



Jeg sad og snakkede lidt med min mor.








De nye sofaer kom, imens mig og mor snakkede, så  nu er de nye sofaer inde i stuen.

Jeg kunne ikke lige fotografere dem i det øjeblik, da Alice og mor sad i dem, og de vil ikke med på min blog.




Det er så dejligt med varme fra en kakkelovn.
Jeg ville lave en smoothie, med det æblejuice jeg havde købt i tykland for lang tid siden.

Jeg havde faktisk helt glemt at jeg havde is, men jeg gad  ikke at have noget alligevel.







Den var virkelig sur, pga æblejuicen, men da jeg hældte mælk i, blev den god igen.



Jeg gik udenfor til kattene, for at snakke lidt med dem. 




Pruds sad som sædvanligt midt i gårdspladsen.

Jeg havde jo en lille smule maling fra dengang jeg malede mine vinduer på mit værelse.
Jeg gik igang med at male det andet lag på vinduerne, med det sidste maling jeg havde.






Fodrede kattene.





Lukkede hestene ind.


Pinkey står altid klar ved hegnet, når han ser jeg kommer ud for at lukke dem ind.

Bruno tager et år om at komme ned til åbningen af hegnet :D












Jeg fik idrætstøj på. 



Sådan ser de nye sofaer ud.
Alice lå og sov på den ene.

Altså det ser flot ud, men man skal vænne sig til dem.

Mig og Alice har lavet et væddemål om en romkugle.

Væddemålet går ud på at jeg hverken rører eller sidder i sofaerne i 2 uger(til den 14 oktober)..haha...Jeg ved jeg får den romkugle..for jeg har hverken rørt eller sat i sofaerne endnu.


Jeg drog afsted til bussen.


Jeg havde mine nye sko i en pose.
Jeg ville egentlig gerne have at de kunne passe nede i min taske, men enten er skoene for store, eller så er tasken for lille.



Se, nu virker mit kamera igen..nu bruger jeg ikke snapchat til at tage billeder med mere...det er dejligt. 







Så sad jeg og ventede på bussen på brandstationen.










I min goodiebox(den jeg skal lave et indlæg om snart)fik jeg en folder, hvor man kunne få 2 numre af et blad helt gratis..så den folder skulle jeg lige have i en postkasse...Hvilke blade jeg valgte får i at vide i min næste goodiebox.




Jeg kommer omkring 15 minutter før zumba starter, så jeg sad bare og ventede i busskuret, til der var ca 5 minutter til det startede..det tager kun 1 minut derhen, så der er en lang ventetid.













Det er en virkelig stor, hyggeligt og rummelig skole.


Efter zumba, var der selvfølgelig ret mørkt, så det er heldigt at det kun tager 1 minut fra skolen til bussen.



Jeg sad og ventede på bussen.



 Til åbent landbrug på Gråsten landbrugsskole, er Ida kommet med på et billede, ved siden at Ham sangeren Thomas buttenschøn(jeg ved ikke lige hvordan man staver det.)


















Min mor kom og hentede mig, da jeg var stået af bussen i min by. 



Da jeg kom hjem, havde jeg sådan en trang til pasta og ketchup.







Jeg lavede lidt pasta.





Pastaen fik 10 minutter.





 Det var lækkert.

Lidt efter sad mig Og Ida og så comedy og spiste is.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar