mandag den 21. september 2015

August goodiebox 2015.

 Temaet for denne måneds goodiebox er handbag essentials.

 Emite Eyebrows Definer.
Det er til at markere sine øjenbryn med, og gøre den mere synlige.

Jeg laver aldrig noget ved mine øjenbryn, og det kommer jeg nok heller ikke til..naturlige øjenbryn er vejen frem, haha :)

Jeg vil dog bruge den som en let øjenskygge.


 Prisen for den fulde størrelse(3,5 gram)...(den på billedet er 3,5 gram, altså den fulde størrelse) er 165 kr.

 Emite angular brow brush.

Børsten er til at påføre øjenbrynsfarve, så du kan markere dine øjenbryn.

Jeg vil istedet bruge den som øjenskyggepensel.
 Prisen for den fulde størrelse(den på billedet er den fulde størrelse)...er 150 kr..

Naobay orange juice hand cream.

En håndcreme der fugter og blødgører dine hænder.
Den indeholder aloe vera, der gør dine hænder silkebløde.

Jeg har fået den i en anden goodiebox engang, så nu har jeg 2.



 Prisen for den fulde størrelse(100 ml)..(den på billedet er 100 ml) er 99,95 kr.
 Den har et rigtig fint trælåg, det ser jo godt ud.
 Når den kommer på, er den bare hvid, som almindelig creme.
 Garnier BB cream.

Den fungerer som dagcreme og foundation.

Den er med 15 spf, antioxidanter.
 Mineralpigmenter er en gennemført kombination, der beskytter, tilfører fugt, ensarter din hudtone og skaber en lækker finish.

 Prisen for den fulde størrelse(50 ml)...(den på billedet er 15 ml)..er 89,95 kr
 Mememe lip glide.

Det er en lip liner, til at markere dine læber.

Jeg er ikke den store læbestifts-bruger, så jeg giver den nok til en af mine søstre, der bedre kan lide at bruge ting på læberne.


 Prisen for den fulde størrelse(9 ml)..(den på billedet er 9 ml, altså den fulde størrelse) er 79,95 kr.
 Nivea invisible for black and white deodorant roll-on.

Det er en deodorant med en rigtig god duft i.
Den varer i op til 48 timer.

 Prisen for den fulde størrelse(250 ml)..(den på billedet er 25 ml) er 34,95 kr.
 Lâkerol strawberry lime.

De er sukkerfri, og indeholder kun 2 kalorier.
De frisker en op, og har en dejlig smag af jordbær.

De smager rigtig godt, dog har de ikke så stærk en smag af jordbær, som man tror, men man kan sagtens smage jordbær-smagen.



 Prisen for den fulde størrelse(25 gram)...(den på billedet er 25 gram, altså den fulde størrelse) er 11,50 kr.

 V6 dental and white chewing gum.


Det er tyggegummi med smagen spearment.
Frisker din ånde op, og er perfekt at have med i tasken.

De smager rigtig godt, vedligeholder dit smil og styrker vores tænder.

 Prisen for den fulde størrelse(14,5 gram)..(den på billedet er 14,5 gram, altså den fulde størrelse.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar