mandag den 21. september 2015

90ër-bands-Mandag den 21 september 2015.

 Hvis nogen af jer har snapchat, så ved i at de har fået denne "runde ring" istedet for tallene..det er rimelig irriterende, for man kan ikke se hvor lang historierne er på de andres eller ens egen snapchat.
 Smart hvis du ikke kan vælge hvilken farve dine sko skal være.
 Yes, det gør jeg også, hvis jeg smsser med mit crush eller en der er lidt mere tricky at sms med..you know te drill..









 Ja, jeg tror faktisk det er meget almindeligt for børn at spørge deres forældre eller whatever person, om de har spil på deres mobiler...Da jeg var barn havde vi jo ikke vores egne computere eller mobiler, så mig og mine søskende spurgte min far om lov til at spille spil på hans mobil eller computer..så vi skiftedes til at spille det ene bilspil min far havde på hans computer.
 Flot kjole...vis jeg så den i en butik, ville jeg helt klart prøve den.



Oh, my good...i nat drømte jeg at jeg havde sovet over mig, og var ved at komme for sent i skole(jeg drømte at jeg stadig gik på vuc)...jeg drømte så at jeg gik ind på rejseplanen for at finde den hurtigste bus at tage med, så jeg kunne komme i skole, men de havde lavet rejseplanen om, så jeg ikke kunne finde rundt i appen, og komme i skole til tiden............................................................................. så lige da jeg vågnede gik jeg ind på rejseplanen for at se om de havde lavet om..men det havde de heldigvis ikke.



Jeg gik ind og anmeldte den, og skrev en kommentar.









Mit vækkeur ringede kl 08:25..men jeg tænkte at jeg da godt kunne sove til kl 09:00, men det skulle jeg aldrig have gjort....for jeg vågnede først kl 11:50. 










 Kender godt når man skal sige eller råbe noget til nogen, og et eller flere ord kommer forkert ud...det kommer bare til at ødelægge den stemning man havde håbet på..hvis i kender det.


 Det gør jeg..ligesom mange andre mennesker sikkert gør.


Jeg fik lukket hestene ud, lige med det samme jeg stod op, så de kunne komme ud i det gode vejr.
































 Jeg gik mig en tur, fordi jeg gerne ville ud og gå en tur selvfølgelig.

Jeg skulle også op på brugsen og hente min goodiebox.
 Det regnede, men man er vel ikke lavet af sukker..så det er jeg sikker på man kan holde til, haha..:)










 Ind på brugsen for at hente min goodiebox.






 Og hjemad igen.


På brugsen skulle jeg faktisk bare have kattemads-snask.















Så var jeg hjemme igen.





Jeg savner virkelig de der bands fra 90ërne..de var så seje, og underlige, og søde, og nice..haha..jeg sad og kiggede på det britiske/norske band A1 fra 1990érne.

Sangen der hedder like a rose.

























Jeg sad og lavede mit august goodiebox-indlæg.

  







 Jeg fik lukket hestene ind.








Fodret kattene. 

 Igår da jeg var i Gråsten i fakta, fik jeg også købt nogle helt vildt flotte øjenskygger i brune nuancer.



 Det er nogle rigtig flotte farver.



 Jeg sad og kiggede på Christian Fuhlendorffs facebook-side, da jeg rigtig gerne vil se et af hans shows en dag.










Jeg pakkede lidt ud fra ferien i tyskland. 


 Fik tøjet ind i mit skab.
 Om aftenen så jeg sporløs sammen med familien.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar