onsdag den 9. september 2015

Gå hjem i mørke-Onsdag den 9 september 2015.

 Det er egentlig de rige der godt kan punge lidt ud til dem der ikke har så meget.
D fattige står stille på et sted, imens de rige kan se flere muligheder, fordi de har så mange penge at de bare kan købe sig til oplevelser.

Hvis jeg var rig eller velhavende, ville jeg helt sikkert prøve at støtte de folk der ikke har så meget.
 Hahha, det er faktisk rigtigt.
Katte leger med deres lort, efter de har skidt.
Det er pænt ulækkert, men det er jo bare sådan deres natur er, og de udvikler deres færdigheder på den måde-det er på en måde deres jagt-instinkt.
Sådan er det ret tit, når jeg går sammen med Ida og Alice, da de er meget højere end mig, og jeg har meget korte ben, så jeg skal nærmest løbe et helt maraton, og de skal løbe et halvt.
 De har noget ekstremt pænt hår..jeg elsker langt hår.
Dog syntes jeg billedet er en anelse upassende, da det er små piger der render rundt med en gucci-indkøbspose, og det sys jeg altså er for ungt.









Kom op ved 09:00-tiden.


 Tog mig et bad.














 Lukkede hestene ud, og fyldte spandende op med vand til dem, så de kunne få noget at drikke.

 Jeg kommer så meget til at savne deres klukkelyde, når man kommer ind i stalden til dem.

Jeg er jo opvokset med det, så det bliver så underligt ikke at have høns mere.

Og nu skal vi købe æggene, øv..øv..vi ved at vores høns har haft det godt, så derfor var det jo bare super at vi havde vores egne æg.

 Jeg elsker at give dem æbler, som de kan nippe ud af min hånd...Det er så sødt.







 Jeg lavede blog for igår.

 Og drak the,





 Mig og Ida gik op til bussen, da vi ville til Sønderborg.









 Inde i bussen fik vi de bagerste sæder, hvilket er vores ynglingssted, når vi tager på bustur.

 Så var vi i sønderborg..den rette destination.
 Vi starter selvfølgelig altid med at gå op til biblioteket.




















 Jeg fik afleveret bogen om smoothier.


 Dernæst gik vi ind i Fona, da Ida skulle bytte hendes høretelefoner, da der var garanti på hendes, så hun kunne få et par nye.









 Næste sted var søstrene grene.










 Jeg fandt en the der duftede mega godt, men der var ingen poser til at tage the´en ned i, så jeg købte den ikke, så må jeg bare se om der er poser næste gang.












 Vi aflagde også kvickley et besøg.

Vi gik rundt derinde i rigtig lang tid, hvor vi bare kiggede os rundt omkring.

Mig og Ida fastede jo idag, og man er nogle gange ret sulten, så det er bare sjovt at gå rundt og kigge på mad, når man er sulten:)
 Vi satte os ned under træet og aftalte hvem der skulle have hvad med hjem, da Ida skulle til bil-teori, og jeg tog hjem.

 En halv time efter gik vi hen til busstationen, da jeg tog bussen hjem.



 Fedt, lige når man er kommet ind i bussen, så kommer der en sms, om at der er en bog man kan hente.


Jeg tager nemlig til tyskland den 14, sammen med min mor og mormor.

Vi skal ned og besøge min mors faster(min mormors søster) og hendes familie, som bor i tyskland.

Vi skal køre i 7 timer, så det er en lang tur.

Vi bliver der i et par dage(jeg mener det er til fredag den 18)

Der vil ikke være nogle indlæg fra den 14 til den 19-20 så.

Jeg vil dog lave et tysklands indlæg, om turen.

Jeg håber jeg kan få harzen-indlægget op inden, jeg tager afsted...
 Og så gik jeg hjem.
 Nogle gange ville jeg ønske at man havde flere hænder bare i et par minutter, så man kunne bære alt det man har fået slæbt med sig.



 Jeg havde jo de der lidt højhælede sko, på og de er ikke til at gå langt i, men de er dog heldigvis heller ikke ubehagelige.:-)

 Og så landede jeg derhjemme.


 Jeg havde fået en hel masse gratis blade med hjem.

Jeg vil nemlig til a samle på gratis blade,

Inde i Matas, kan man få et gratis blad hver måned, der hedder skøn.
 Lige da mig og Ida kom ud af borgen, var der en dame der spurgte om vi ville købe et hus forbi blad.

Jeg har aldrig købt et før, og jeg er faktisk heller ikke så interesseret i de slags blade.

Men jeg kunne bare ikke lade være, jeg følte jeg måtte købe et..jeg tror på skæbnen, og skæbnen ville have at jeg købte et.

Jeg havde kun 14 kr i mønter, og ellers en 200 seddel.

Heldigvis havde Ida lige de sidste 6 kr.

Bladet kostede 20 kr.

Det varmer at gøre en god gerning for andre.



 På biblioteket kan man få et gratis gaffa-blad.
 I søstrene grene, var der et gratis blad til noget bolig-indretning.
 Og selvfølgelg metroxpress.
 I søstrene  grene fik jeg købt en underlig form for snack.

 Jeg må bare vente til i aften kl 00:00 med at smage den.

 Noget chokolade, der bare tiltrak mig.




 Jeg ved ikke lige hvorfor jeg fik disse nudler med hjem, det var åbenbart det jeg ville have på det tidspunkt.

Men dem fik jeg i kvickley.


Jeg har altid gået og ville smage Tiramisu, men aldrig købt det, så det købte jeg på tilbud til 10 kr idag. 


 Og selvfølgelig vindruer.

 I kvickley fik jeg også købt noget the, jeg mener det hed keenum the.

 Og nøddemix på tilbud.

 På biblioteket fik jeg lånt Anna og det franske kys, som jeg har fået anbefalet.
 Jeg fandt ud af at der var 3 bøger i den bog jeg lånte sidste dag, så jeg fik hentet nr 3 i serien...nu mangler jeg bare nr 1.

Nu fik jeg smidt mine gamle slidte sko ud.




 Lukket hestene ind.
















 Fodret kattene.

 Idag startede zumba, så jeg fik klædt om til idrætstøj,og så begav jeg mig ellers derudaf.




























Jeg ventede på busstationen.



 Jeg fik læst omkring 4 sider, før bussen kom.


 De har jo fået zumba flyttet over til en anden skole, end den zumba har lagt på i ca 4 år.

Jegh ar dog kun gået til det i et år.
 Haha, jeg er så dårlig til at finde vej, så jeg blev nødt til at bruge gps..heldigvis begyndte zumba først kl 19:00, så jeg havde masser af tid til at fare vild.


 Da jeg havde gået forkert  en gang, fandt jeg det endelig..nu ved jeg det jo til næste gang.
 Jeg har aldrig været på den skole før, så jeg anede ikke hvor jeg skulle hen.
 Vores zumbalærer havde dog hunget en seddel på døren til os.
 Skolen var egentlig ret flot indeni.









 Efter zumba havde jeg 5 minutter til at nå bussen, men det ligger heldigvis kun 1 minut fra busstationen.

Det var dejligt at være til zumba igen, og der var mange af dem der gik til det sidste år, der også var med igen.






 Hvis jeg engang er tidligt på den, så ligger der en netto, der har åbent til kl 22.00 lige overfor, det er da dejligt.

 Så tog jeg bussen hjemad.







 Da jeg kom til busstationen skulle jeg gå hele vejen hjem.


 I mørke...jeg hader mørke, så det var ikke så rart..næste gang henter en af mine forældre mig.

For det er ikke så smart at gå alene ude om natten/aftenen, når det er mørkt.



 Jeg må ærligt indrømme at jeg var lidt bange.


 Endelig var jeg hjemme.

 Ida og Alice sad og så på gamle musikvideoer.



 Da kl blev henad ved 00:00 smagte jeg den der snack..den smagte ret underligt at plastic..jeg var ikke så vild med den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar