tirsdag den 1. september 2015

Morgenbordet var en fail-Mandag den 31 august 2015.









Jeg stod op kl 06:30, da jeg ville lave et hyggeligt morgenbord og  varme nogle flutes.



 Men det var en fail, da de næsten blev  helt brændte.
 Alice skulle med bussen 5 minutter efter at de var færdige, så hun kunne ikke nå at spise en, hun fik salat i stedet..ja, det var lige det hun havde foran sig til madpakke.

Ida kom aldrig, da hun faldt i søvn igen(hun havde fri fra arbejde)...Hahah, så det endte med at jeg måtte spise morgenmad alene...hvor trist..ahaha:)
 Jeg så lidt youtube.


 Hahahah, hvor sjovt kan man overhovedet sidde?.

 Hun sad og pruttede, det var ret ulækkert.


Lidt efter gik jeg op på mit værelse, for at finde noget tøj, jeg skulle have på idag.

 Vi skulle nemlig til sønderborg, for at finde en gave til mormor..vi ved godt hvad gaven er.
Jeg ved ikke om jeg skal sige hvad gaven er her, da hun har fødselsdag om den 5 september, og der er ret lang tid til...hun har dog ikke en computer eller internet, så hun kan faktisk ikke se min blog...men alligevel..for det er en ret god overraskelse....Jeg lægger bare et billede ind af gaven efter hendes fødselsdag.










 Prudst lå og snorkede.
 Jeg gik mig lige hurtig en tur inden vi skulle med bussen til sønderborg.







 Inden da, fik jeg lige lukket hestene ud.




































 Så var jeg hjemme igen.




 Ca 50 minutter efter gik mig og Ida op til bussen.












Jeg synes at alle billeder af mig, er blevet herre dårlige, så der er ikke så mange idag. 


 Vi sad og ventede på bussen.






Jeg tror det her er det eneste gode billede idag, og det er slet ikke pænt,:)










Vi skulle lige ind på biblioteket først. 





 Vi sad og læste lidt i blade, da vi havde 2 timer før vi skulle være der hvor gaven er, og Alice fik også først fri 15 minutter før vi havde en aftale med dem der lavede gaven(ok det lyder helt forrkert..men hvis jeg siger hvor det er, så er det meget nemt at gætte hvad gaven er)


Lidt efter gik vi videre.. 










 Vi smuttede lige ind i føtex, for at kigge.



 Jeg leder efter nogle sko, jeg kan have på til zumba, og bokwa..de her er meget fine, og de koster kun 199..men jeg venter lige et par dage..og hvis jeg ikke kan lade være med at tænke på dem, så køber jeg dem..men nu må vi se.


 Tigeren skulle også lige have et kig.



 Da det snart var tid til at Alice fik fri fra skole gik vi hen til hendes skole(sønderborg statsskole).

Vi gik lige en runde inde på Alices skole, for at se den an.

Jeg har kun været derinde en gang før, og der var jeg vidst 10 år(jeg var der med min klasse, vi havde vidst et fag om skoler eller sådan noget)





Jeg tog dog ikke billeder derinde, for der vrimlede med mennesker, så jeg ville bare ligne en creeper, haha..


Men skolen er faktisk ret stor og flot indeni. 

Så gik vi ned mod det aftalte sted, for at lave gaven.

 Det tog kun 5 minutter.

 Vi fik os lige en sandwich som i gamle dage.


 Vi smuttede derefter ind i føtex, da Alice gerne ville have vindruer.


Og så tog vi hjem. 











 På vejen hjem, havde jeg bare brug for at høre musik.

Kender i ikke det, hvor i bare har mega meget brug for at høre musik?.





 Vi gik hjem.








 Hjemme.



















 Lukkede hestene ind.






Gav kattene mad. 










 Jeg ville lige lave en smoothie mere.

Hasselnød og chokolade.



 Det ser altid ret klamt, ud, ligemeget havd man blender.


Den smagte faktisk okay, men jeg er faktisk ikke så glad for vanilje, så det var ikke den bedste jeg havde smagt. 


 Jeg så lidt pretty little liars.

Lige nu er jeg i sæson 3 episode 2.

Der er bare sket en stor drejning i serien nu, men jeg har ikke lyst til at afsløre noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar